Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 08/03/17 uwzględniając wszystkie działy
-
Witajcie! W dniu 26.08.2017r. o godzinie 20:00 odbędzie się kolejna odsłona naszego idola!! Konkurs zostanie przeprowadzony na naszym serwerze Team Speak 3. IP: ts3.multi-head.pl Wzór: Dla jednej osoby: 1. Nick na TS: 2. Piosenka: Grupa: 1. Nicki członków grupy (Lider przed nickiem[L]): 2. Nazwa grupy: 3. Piosenka: Nagrody: 1 miejsce - VIP lub PREMIUM na dowolnym z naszych serwerów, na okres 3 miesięcy + unikalną range na ts3! 2 miejsce - VIP lub PREMIUM na dowolnym z naszych serwerów, na okres 2 miesięcy + unikalną range na ts3! 3 miejsce - VIP lub PREMIUM na dowolnym z naszych serwerów, na okres 1 miesięcy + unikalną range na ts3! Uwaga Uwaga! Jeżeli weźmie udział więcej niż 10 osób, nagrodzone zostaną VIP-em lub klasą premium dodatkowe dwa miejsca! Dodatkowo jeżeli liczba uczestników oraz słuchaczy przekroczy 40 osób, nagrody zostaną powiększone o miesiąc! Zapisywać się można do rozpoczęcia się konkursu (26.08.2017) Pamiętajmy, że nie liczą się nagrody tylko dobra zabawa! Aby wziąć udział w konkursie można się zapisać pisząc post pod tym tematem bądź u Moderatorów TS3. Prowadzący: senor Jury: Aureox & BORN & Gustaw Zapisani: @nieprawdopodobniak @JAKoB @LOVASSS @Freezu @ProSk!ll @SQNFUN @Kagi @Cytrustop1 @klqs @Pawlator @Bezzi+++5 punktów
-
Kontunuacja turnieju - może teraz się uda
Mamusiaa i 3 innych przyznał reputację Inte Tillgänglig Danke:* za temat
Zapisz, jak zabawa to zabawa. Tylko też nie wiem co z weekendem, ale dwie czy tam trzy godzinki powinno udać mi się poświęcić.4 punkty -
Zapisz Mnie też :). Mi pasuje bardziej piątek, wiadomo wekeend Mój jest w domu to się gdzieś wybierzemy no chyba że się coś zmieni to dam znać3 punkty
-
[KOSZ]Podanie na Admina
SQNFUN oraz jeden pozostały przyznał reputację !Anonimowy! za temat
Witam pisze podanie na admina mam nick !$Anonimowy$! lat mam 16 dobrze gram i poznaje czy ktos ma cheaty czy cos innego 3/10 steam niemam bo lubie byc adminem spedzam czasami o 9jestem i narazie gram od 21 do 23 kontakt wam odam napiscie Marcin łojkowski linka nie mam2 punkty -
Podstawy amxx
sypkilopez oraz jeden pozostały przyznał reputację klqs za temat
Cześć. Nie zauważyłem na tym forum jakiegoś dużego grona osób, które potrafią cokolwiek w amxx, więc postanowiłem się z Wami podzielić moją niewielką wiedzą. Będę się starał opisać wszystko najprościej jak potrafię, aby każdy kto chce, mógł to zrozumieć. Od razu mówię, że moje słownictwo tj. nazywanie konkretnych rzeczy nie będzie idealne i fachowe. Jest to spowodowane tym, że jestem samoukiem i nie wkuwałem teorii na pamięć tylko pobierałem pluginy i próbowałem rozgryźć jak to wszystko działa. Co to wgl jest jak się do tego zabrać. AMXX (AMX Mod X - ulepszona i rozwijana wersja AMX Mod). Na tym opiera się praktycznie każdy serwer w 1.6 (z wyłączeniem mixów etc.). To dzięki temu wszystkie pluginy działają. W to zagadnienie nie ma potrzeby się głęboko zagłębiać. Pliki *.sma i *.amxx. Zapewne nie raz o tym słyszeliście. Pierw pliki *.sma - Wszystkie projekty (tj. pluginy, silniki) w wersji możliwej do rozczytania przez człowieka są zapisywane właśnie w takim rozszerzeniu. Po co ono jest? Otóż gdy chcemy chociażby edytować istniejący już plugin to edytujemy właśnie plik *.sma. Gdy już skończymy prace, specjalnym kompilatorem który opisze później zamieniamy ten plik *.sma na plik *.amxx. Po co coś takiego robimy? AMXX rozpoznaje tylko pliki *.amxx. Do rozczytania przez człowieka są chyba niemożliwe. Kompilator zamienia to kolokwialnie mówiąc z "języka ludzkiego na język komputera". Ważne! Każdy plik *.sma można zamienić na *.amxx bez większego problemu (oczywiscie gdy nie występują errory, przy warningach kompiluje lecz zazwyczaj dana część kodu nie działa). W drugą strone jest większy problem. Istnieją dekompilatory (przeciwienstwa kompilatorów) które robią dokładnie odwrotną akcje. Niestety, nie są one zbyt dokładne. Często bywa, że większość część kodu jest nierozszyfrowana, a istnieją nawet metody które całkowicie uniemożliwiają dekompilacje. Mam nadzieje, że zrozumieliście, że pliki *.sma w FTP serwera są potrzebne tylko i wyłącznie w razie konieczności sprawdzenia działania pluginu/edycji etc., czyli z FTP można całkowicie wywalić folder "Scriptings", w którym znajdują się pliki *.sma oraz bilbioteki (o których będzie niżej) Kompilacja. Myślę, że każdy kto prowadzi/ł serwer słyszał o czymś takim. Jest to jak już wyżej pisałem, zamiana pliku *.sma na *.amxx. Istnieją tak jakby dwie kompilacje: lokalna i online, czym się różnią? Lokalna - kompilujemy naszym programem w którym najczęściej piszemy (w moim przypadku jest to amxx_studio, istnieje też możliwość pisania i kompilowania w notepad++ lecz to wymaga większego trudu. Można poszukać poradniki na internecie jak to zrobić.), a pliki *.amxx odrazu zapisują nam się w ustalonym miejscu na komputerze. Online - Przykładowy kompilator online: amxx.pl/kompilator. Wrzucamy tam kod albo uploadujemy plik *.sma, kompiluje a my musimy pobrać plik *.amxx który oczywiscie zapisuje się tam gdzie zapisują się pobierane pliki przez przeglądarke/ustalonym miejscu. Biblioteki. Chyba najczęsciej używaną biblioteką która nie jest domyślnie w amxx jest ColorChat. Co to takiego? Gdy piszemy to w kodzie wykorzystujemy funkcje. Zaincludowanie czyli pokazanie kompilatorowi, że ma użyć tej biblioteki, w kodzie to wygląda: #include <ColorChat> . Dzięki temu możemy używać funkcji które ta biblioteka zawiera, w tym przypadku jest to jedna, bardzo przydatna funkcja która pozwala w łatwy sposób kolorować wiadomosci wysyłane przez serwer (plugin) do gracza. Oczywiście, można zamiast includować to wrzucić umiejętnie to do kodu i wtedy nie trzeba - tylko po co, skoro tak jest szybciej i prościej. Biblioteki mają rozszerzenie zwykłe .inc Funkcje. Niestety, funkcje to rzecz które trzeba się nauczyć na pamięć, jednakże ich nazwy są na tyle intuicyjne, a jeśli dobrze skonfigurujemy nasz program do pisania który nam będzie podpowiadał składnie danej funkcji to z używaniem ich nie będzie większego problemu. Spis wszystkich dostepnych znajduje się tu: -> Klik <- po Polsku, a po Angielsku (więcej informacji) -> Klik <- Funkcje forward. Wywoływane są one gdy się stanie coś konkretnego. Konkretniej: przykładem takiej funkcji jest public plugin_init(){ //code } "public" przed funkcją jest oznajmieniem że jest to forward. Zamiast //code wpisujemy kod który w przypadku tej funkcji wykona się przy załadowaniu mapy. Używana jest ona zazwyczaj do rejestrowania pluginu (autor, wersja, nazwa), rejestrowania komend, cvarów (niżej) etc. Funkcje natywne. Można je umieścić np. w funkcjach forward. Przykładem takiego użycia byłoby: public plugin_init(){ register_plugin("Nazwa", "Wersja", "Autor"); } Po czymś takim po wpisaniu komendy amx_plugins byłby nasz plugin, nazywał by się Nazwa, przy wersji by pisało Wersja a jako autor byłby podany Autor. Po prostu rejestracja pluginu. Cvary. Najprosciej mówiąc - coś co pozwala nam sterowac pluginem przy pomocy komend/ustawien w amxx.cfg (w ftp serwera). Do zmieniania ich ustawien z poziomu admina na serwerze (oczywiscie z odpowiednimi flagami) uzywamy komendy amx_cvar. Cvary trzeba zarejestrować tam gdzie plugin, czyli w plugin_init. Zmienne. Zmienne dodajemy poprzedzajac je wyrazem "new". Służą do przechowywania, edytowania i odczytywania danych. Przykłady takich zmiennych to new Zmienna //Może przechowywać max 1 literke/liczbe czyli np: "A", "a", "x" albo "1", "13", "69" etc. new Zmienna[32] //Może przechowywać 32 literki/cyfry. Jak to działa? Każdy taki [1] to jest jedna zmienna, czyli można było by to zapisać new Zmienna0, new Zmienna1 itd. Ostatnia (32) jest to znak kończący, którego się nie edytuje czyli jak mamy 32 to mozemy wykonać operacje Zmienna[1] = 69 albo Zmienna[31] = 69. new Float:Zmienna // Przechowuje liczby zmiennoprzecinkowe czyli np "1.69", "6.9" "1.141561" itd. Może występować również jako new Float:Zmienna[32] wtedy jest dokładnie jak przypadek wyżej new bool:Zmienna //Może ona tylko być jak true/false (True = 1, false = 0). Formatowanie zmiennych. Dokładnie o znakach powiem niżej, ale zmienne po zadeklarowaniu na początku czyli np przed plugin_init można edytować/odczytywać w całym pluginie, czyli gdziekolwiek można napisać Zmienna = 1 lub if(zmienna == 1) Pierwszy przypadek ustawia Zmiennej wartość 1, drugi sprawdza czy zmienna równa się 1, jesli nie to zwraca 0, jeśli tak to zwraca 1. Operatory. W większości używane w funkcji if, for lub while oraz przy działaniach. a == b - Sprawdza czy lewa równa się prawej - jeśli tak zwraca 1, jeśli nie zwraca 0 a = b - Zmienna a przyjmuje wartość b, czyli jeśli b było równe 5 to a teraz tez jest równe 5 a < b - Jesli a jest mniejsze od b - zwraca 1, jeśli nie zwraca 0 a <= b - Jesli a jest mniejsze lub równe b - zwraca 1, jeśli nie zwraca 0 a != b - Jeśli a jest różne od b - zwraca 1, jeśli nie zwraca 0 a+b - a dodać b a+=5 - a dodać 5 a-b - a odjąć b a-=5 - a odjąć 5 a*b - a razy b a*=5 - to samo co a=a*5 a/b - a podzielone przez b a/=5 - to to samo co a=a/5 a%2 - zwrócenie reszty z dzielenia (przykład: 5%2 - zwróci nam 1) a++ - a użyte a potem zwiększone o 1 ++a - a zwiększone o jeden i dopeiro użyte a-- - a uzyte a potem zmniejszone o 1 --a - a zmniejszone o 1 a potem użyte is_user_connected(id) && is_user_alive(id) - jeśli jest połączony i żywy zwróci 1, jeśli nie jest żywy/nie jest połączony lub oba warunki są fałszywe to zwraca 0 is_user_connected(id) || is_user_alive(id) - jeśli jest połączony lub żywy zwróci 1, jesli żadne z tych zwróci 0. UWAGA!! 7.0/3 = 3.5 7/3 = 3 Istnieje tez znak "?" Sprawdza on czy wartość po jego lewej jest 1, jeśli tak to wykona sie pierwszy argument, jeśli nie to drugi. Praktyka: is_user_alive(id) ? "Jest zywy" : "Jest martwy" Pętle oraz warunek if. Zawarty w nich kod wykona się określona ilość razy albo zanim zostanie wykonany wykona się sprawdzenie. Istnieja 3 pętle, trzeciej za bardzo nie rozumiem więc opisze dwie ktore się używa, jej jeszcze nie widziałem żeby ktoś uzywał, a nazywa się "do,while". Warunek if - sprawdza czy wyrażenie w nim jest prawdziwe (1) czy fałszywe (0) i zwraca odpowiednią cyfre. Praktyka: if(is_user_alive(id)){ user_kill(id) } Jeśli gracz jest zywy, zwróci 1 po czym wykona się zawarty w nim kod, czyli gracz zostanie zabity, jeśli gracz nie zyje, kod zostanei pominięty. Jeśli zostanei pominięty - czyli gracz będzie martwy, a chcemy sprawdzić skoro jest martwy to czy może jest w SPECT wiec robimy: if(is_user_alive(id){ user_kill(id)(id) } else if(cs_get_user_team(id) == 0 || cs_get_user_team(id) == 3){ cs_set_user_team(id, random(1,2)) } Juz tłumacze i objaśniam: Jak można wyczytać z dokumentacji -> Klik <- funkcja cs_get_uset_team zwraca 0 jeśli gracz nie wybrał drużyny lub 3 jesli jest na spect, więc w warunku if sprawdzamy czy jest 0 lub 3. Jeśli tak, przenosimy go do losowego teamu. W 2 argumencie funkcji cs_set_user_team wybieramy team do którego ma go przenieść. Funkcja random(1,2) losuje liczbe od 1 do 2 czyli 1 = TT, 2 = CT. Gdyby zamiast else if(cs_get_user_team(id) == 0 || cs_get_user_team(id) == 3) dać samo else to kod wykonał by się gdyby w pierwszym if gracz był martwy. Pętla for. Jest to jak sama nazwa mówi, pętla, w której kod będzie się wykonywał do pewnego momentu. for(new i; i<=get_maxplayers(), i++){ if(is_user_admin(i)) break; } Jak widać, tworzymy zmienną i która po każdej pętli się zwieksza o 1 aż do maksymalnej ilości graczy która jest pobierana funkcją get_maxplayers(). Jak to wyglada? for(NOWA ZMIENNA; KIEDY MA SIĘ PĘTLA SKOŃCZYĆ; CO MA SIĘ ZROBIĆ PO SKOŃCZENIU PĘTLI). W pętlach między argumentami nie używamy "," tylko ";" W środku pętli: Jeśli użytkownik o id = zmiennej i jest adminem to pętla się kończy czyli dzieje się tak jakby i doszło do maksymalnej ilości graczy. Po co to? Gdy chcemy np znaleźć jednego admina i wyświetlić go komuś, wtedy po ifie a przed breakiem wysyłamy komuś wiadomosć. for(new i; i<=get_maxplayers(), i++){ if(is_user_admin(i)) continue; user_kill(i) //TEN KOD SIE NIE WYKONA JESLI GRACZ JEST ADMINEM, ALE PĘTLA BĘDZIE SPRAWDZAŁA DALEJ } Jeśli gracz o id = zmiennej i jest adminem to jest to pomijane i traktowane jakby pętla się skończyła, reszta kodu wtedy nie jest brane pod uwage Pętla while, podobna do for jednak w jej "wnętrzu" (nawiasach) nie tworzymy zmiennej. while(1==2){ //kod } Taka pętla nigdy się nie skończy ponieważ nigdy 1 nie będzie się równało 2. new zmienna new id=1 while(zmienna==5){ if(is_user_alive(id++)) zmienna++ } Ta pętla skończy się gdy będzie żyło 5 graczy Formatowanie. Czyli podmienianie np wyświetlanej wiadomosci do gracza. Załóżmy, że chcemy mu wysłać ile jest graczy online. W takim przypadku nie możemy wklepać na sztywno do kodu że jest 32 bo mijałoby się to z prawdą, dlatego robimy: client_print(id, print_center, "Na serwerze jest %d graczy!", ilosc_graczy) Gdzie ilosc_graczy to zmienna do której wcześniej zapisaliśmy liczbe graczy. Znaki formatujace: %s - string (ciag znaków) czyli np. "bober", "krowa", "elo" etc. %d lub %i - Liczba, czyli np "5", "15", "30". %f - float - liczba zmiennoprzecinkowa czyli np "1.3", "6.9" itd. Czasami będziemy chcieli wyświetlić tylko np. 2 cyfry po przecinku, taki problem wystepował swego czasu na niektorych codmodach gdzie po zmienieniu wymaganego doświadczenia na % wychodzilo im coś w stylu 50.4112308501%. Aby temu zapobierać zamiast %f piszemy %0.2f i wtedy wyświetli 2 cyfry po przecinku. Jeśli chcemy 5 cyfr to piszemy %0.5f. To są te najpotrzebniejsze, reszty się praktrycznie nie używa. Jeśli chcemy w jednej funkcji dodac kilka stringów to robimy to po prostu w kolejności. Jeśli chcemy wysłać zwykły znak % musimy go napisac podwójnie, czyli %%: client_print(id, print_center, "Na serwerze jest %d graczy, godzine temu było %d graczy a za 5 lat na 50%% bedzie %d graczy", ilosc_graczy, ilosc_graczy1hago, ilosc_graczy5y) To nam wyświetli np: "Na serwerze jest 20 graczy, godzine temu bylo 15, a za 5 lat na 50% bedzie 0 graczy" Dokładna rozpiska znajduje się tu: Może w końcu po tej nudnej teorii się czymś zajmiemy? Pasowało by ogarnąć jakiś program do pisania. W tym celu pobieramy z tej strony -> Klik <- AMX Mod X Full Installer, odpalamy go i instalujemy jak zwykły program. Potem wchodzimy w zainstalowany folder i uruchamiamy Installer. Klikamy Next, next, wybieramy select mod directory - next, wybieramy ścieżkę do cstrike, poniżej "Custome game addon:" wybieramy Counter-Strike i instalujemy wszystko. Teraz wracamy się do folderu w którym znajdował się pliczek Installer i wchodzimy w amxxstudio>AMXX_studio. Tam wchodzimy w Tools>settings>Compiler>Compiler settings i w Compiler (amxxpc.exe) ustalamy ścieżko do pliku amxxpc.exe który znajduje się w cstrike>addons>amxmodx>scripting. W moim przypadku jest to D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike\addons\amxmodx\scripting\amxxpc.exe W Deafult Output directory wybieramy ścieżke gdzie mają się zapisywać pliki *.amxx. I Gotowe! Mamy program do pisania i dobrze skonfigurowany kompilator! Gdy skonczysz edytować lub pisać jakiś plugin, aby skompilować należy wcisnąć przycisk F9 lub na górze kliknąć Compile>Compile. Jeśli pobieramy biblioteki tak jak np. ColorChat to wrzucamy je do cstrike>addons>amxmodx>scripting>include. Zaczynamy pisać Włączamy amxx_studio i klikamy File>new>empty plugin. Naszym oczom powinno się ukazać Po kolei tłumaczę. #include <amxmodx> - Podstawowa biblioteka zawierajaca podstawowe funkcje. #define PLUGIN "New Plug-In" - Define lubie tak śmiesznie na nie mówić - zmienna niezmienna Jak widzimy w register_plugin zamiast nazwy pluginu jest PLUGIN. Przy kompilacji kompilator podmienia PLUGIN na "new Plug-In" Najczęściej jest to wykorzystywane przy pluginach które korzystają z jakiejś flagi admina a dla wygody uzytkownika robi się #define ADMIN_FLAG ADMIN_CHAT i jeśli w jakiejś funkcji bedziemy chcieli sprawdzić czy gracz ma flage ADMIN_FLAG to zamieni nam to na ADMIN_CHAT dzięki czemu będziemy sprawdzać czy gracz ma ADMIN_CHAT. Po co takei babranie? Po to żeby przy 2000 linijkach nie szukać i nie podmieniać flagi tylko wejść sobie na początek, zmienić, skompilować i wrzucić na serwer. No to spróbujemy sobie zrobić powitanie na serwerze. Do tego potrzebujemy funkcji forward która będzie wyłapywała graczy ktorzy wchodzą na serwer. Istnieją dwie funkcje które nam to umożliwiają: client_putinserver(id) client_connect(id) Czym się różnią? Pierwsza wywołuje się gdy gracz wejdzie na serwer, czyli będzie miał do wyboru team. Druga wywołuje się przy kliknieciu connect! Przez co niemożliwe jest pobieranie takich danych przez tą funkcje jak uprawnienia, ponieważ one się dopiero załadują. Do tych celów używamy client_putinserver(id) My możemy sobie użyć client_connect(id) gdyż pobieramy tylko nick gracza który nie jest narzucany przez serwer i nie musi się ładować, ale wtedy może zaistnieć taka sytuacja, że wszyscy już go przywitają a on dopiero wejdzie na serwer, ponieważ np. będzie mu się długo ładowało Wiec używamy client_putinserver(id). Pod } od plugin_init dopisujemy: public client_putinserver(id){ } Teraz przydało by się pobrać nick gracza którego chcemy przywitać, więc używamy funkcji get_user_name(id, name[], len). Już pędze z wyjaśnieniami. id - Jak wiadomo id gracza który wszedl na serwer. name[] - nazwa zmiennej do której chcemy zapisać nick tego gracza oraz len - długość tej zmiennej. Teraz trzeba wyświetlić gdzieś te powitanie. Najlepiej do tego posłuży HUD. samodzielne konfigurowanie tego nie należy do najprzymeniejszych rzeczy wiec polecam w amxxstudio: Generators>hudmessage generator i wybranie sobie koloru i pozycji. Następnei formatujemy wiadomość. Powinno to wyglądać mniej więcej tak: public client_putinserver(id){ new name[48]; get_user_name(id, name, 47); set_hudmessage(0, 127, 255, 0.02, 0.13, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(id, "Witamy %s na serwerze!", name) } To może teraz sprawdzimy czy gracz jest vipem i odpowiednio napisać. Założymy, że VIP jest na flage t czyli w kodzie będzie to ADMIN_LEVEL_H (pełny link do tego: -> Klik <-) Więc robimy odpowiednie ify, czyli będzie to mniej więcej cos takiego: public client_putinserver(id){ new name[48]; get_user_name(id, name, 47); set_hudmessage(0, 127, 255, 0.02, 0.13, 0, 6.0, 12.0) if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) show_hudmessage(0, "[VIP]Witamy %s na serwerze!", name) else show_hudmessage(0, "Witamy %s na serwerze!", name) } W funkcji show_hudmessage pierwszy argument "0" powoduje wysłanie do każdego gracza. Można też zrobić to w pętli gdy funkcja nie ma takiej możliwości. Całość: Zdaje sobie sprawe, że jest to mało, lecz pisanei tego poradnika troche mi zajeło. Ja wiem, że nie jestem w tym jakiś wybitny a co dopiero idealny, więc zapewne jakieś błędy się wkradły. No niestety, wszyscy jestesmy ludźmi, mam nadzieje że mi wybaczycie i uszanujecie mój czas włożony w ten poradnik, który napisałem dla Multi-Head.pl i proszę o uszanowanie tego i nie przywłaszczanie/kopiowanie na inne fora.2 punkty -
[ZAMKNIĘTY]NAJPOPULARNIEJSZY UŻYTKOWNIK MIESIĄCA [Lipiec] - Głosowanie!
Bezzi oraz jeden pozostały przyznał reputację happy za temat
nick kandydata @SQNFUN Dlaczego ta osoba(Rozwinięta, sensowna wypowiedź): Ponieważ dużo wkłada w rozwój redakcji, zawsze ma pomysły na każdą rzecz, nie wszystkie są trafione, ale cenie za zaangażowanie. nick kandydata @señor Dlaczego ta osoba(Rozwinięta, sensowna wypowiedź): Mimo widoczny teraz tylko na sb, cenię jak wkładał swój czas w życie UBT. Dobra mordka, zawsze można się pośmiać i często wyznaje szczerość. Dobra osoba na męża. nick kandydata @LOLSON Dlaczego ta osoba(Rozwinięta, sensowna wypowiedź) Mimo braku czasu, dużo poświęca w rozwój forum. Stara się ile może, dobra mordka do pogadania, mimo mego marudzenia, wykona pracę szybko i dobrze.2 punkty -
Propozycje i uwagi - FORUM
Bene oraz jeden pozostały przyznał reputację pionteczekessa za temat
na forum zostało wgrane nowe spolszczenie i dlatego się zmieniło na poprzednie, myślę że nie ma sensu z tym się bawić co chwilę, nikt nawet nie zwraca na to uwagi prawdopodobnie błąd po aktualizacji forum, czekamy na ips zrobione zrobione2 punkty -
[ZAMKNIĘTY]NAJPOPULARNIEJSZY UŻYTKOWNIK MIESIĄCA [Lipiec] - Głosowanie!
koksy oraz jeden pozostały przyznał reputację RYBSON za temat
Nick Kandydata: @Lalcia Dlaczego ta osoba(Rozwinięta, sensowna wypowiedź)? Bo to moja mama i mi kieszonkowego inaczej nie da xd. Jest osobą, z którą można popisać i pośmiać się (gadać nie mieliśmy okazji ale w końcu nie wytrzymam i ją zmusze xD) i miło spędzić czas :D. Dużo ja widać na forum czy to w sb czy w innych tematach. Nick Kandydata: @BORN2KILL. Dlaczego ta osoba(Rozwinięta, sensowna wypowiedź)? : Spoko morda do pogadania i grania. Robi co do niego należy i to się ceni2 punkty -
[ZAMKNIĘTY]NAJPOPULARNIEJSZY UŻYTKOWNIK MIESIĄCA [Lipiec] - Głosowanie!
sypkilopez oraz jeden pozostały przyznał reputację Bezzi za temat
Też patrze ze @Missia coś Ci sie pomyliło dlatego spojrze na miesiąc wstecz Zmień też wzór, bo każdy kopiuje i pisze pochyloną czcionką +1+1+1 Nick kandydata: @Lalcia Dlaczego ta osoba? Ponieważ ma ogromny wkład w siec jest osobą bezstronną i zawsze stara sie służyć pomocą. Nick kandydata: @Just NoOne Dlaczego ta osoba? Zawsze mogę na nią liczyć nie jest osobą idealną popełnia błędy, ale zawsze wstaje jak Fenix z popiołu. Ma swoje zdanie i swoją ścieżkę ouija2 punkty -
[ZAMKNIĘTY]NAJPOPULARNIEJSZY UŻYTKOWNIK MIESIĄCA [Lipiec] - Głosowanie!
Mamusiaa oraz jeden pozostały przyznał reputację KUCYK! za temat
Nick Kandydata: @Lalcia Dlaczego ta osoba(Rozwinięta, sensowna wypowiedź)? : Mamuśka, typowy nolife na Sb i można powiedzić że gra lepiej od Bezzi'ego2 punkty -
[ZAMKNIĘTY]NAJPOPULARNIEJSZY UŻYTKOWNIK MIESIĄCA [Lipiec] - Głosowanie!
koksy oraz jeden pozostały przyznał reputację senor za temat
Nick Kandydata: nieprawdopodobniak Dlaczego ta osoba(Rozwinięta, sensowna wypowiedź)? : Prawilna mordeczka, zawsze znajduje sie tam gdzie jest najwieksza spina. Broni nie tylko siebie ale tez swoich ziomeczkow. Nick Kandydata: Gracjan aka Bania Dlaczego ta osoba(Rozwinięta, sensowna wypowiedź)? : Duzo pracuje w ubt i jako support admin. Czesto go widac na forum, oraz fajnie sie jąka XD2 punkty -
[ZAMKNIĘTY]NAJPOPULARNIEJSZY UŻYTKOWNIK MIESIĄCA [Lipiec] - Głosowanie!
Werid *-* oraz jeden pozostały przyznał reputację Th3End za temat
Nick Kandydata: @.:Aga:. Dlaczego ta osoba(Rozwinięta, sensowna wypowiedź)? :Bardzo pomocna, ma dar tłumaczenia, przekonywania, nie raz przekonała mnie do rzeczy, z których zrezygnowałem i nie chciałem widzieć czegoś, lub kogoś, a ona mnie do tego przekonała, słodkość. Nick Kandydata: @Aureox Dlaczego ta osoba(Rozwinięta, sensowna wypowiedź)? : Coś tam robi, coś tam mówi, coś tam się leni. Aktywny, lubię się z nim wyzywać i takie tam żarciki koleszkuf. Nawet fajny koleś.2 punkty -
Nick: ~KUCYK~ Data ( Od kiedy do Kiedy ): 03.08 do 10.08 Powód: Narodziny syna., bede ogarnial dzial Grafiki i bede aktywny ale raczej w godzinach wieczornych lub w nocy Opiekun, bądź ktoś z wyższej administracji: @.:Aga:.1 punkt
-
Kiedy "Jaka to melodia"? Zapisuję Karola i Damiana. 1. Nick na TS: Freezu lov1e 2. Piosenka: Tarzan Boy - Promienie (Dla mnie luty dla Ciebie Maj)1 punkt
-
W dniu dzisiejszym z rangi UBT rezygnuję @SQNFUN Dziękuję za współpracę!1 punkt
-
Wątek został zamknięty przez moderatora forum. Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu. Pozdrawiamy, Zespół Multi-Head.pl1 punkt
-
Jeśli podejmiesz się zrobienia tego to jestem na tak1 punkt
-
Sworzyc pod dział z zleceniami dla programisty w Dziale Administracji gdzie dostęp do niego będą mieli op serwerów oraz wyższa administracji1 punkt
-
Nick Kandydata: @BORN2KILL. Dlaczego ta osoba(Rozwinięta, sensowna wypowiedź)? Siedzi dużo na serwerach ts i forum. Jest pomocny miły i bezkonfliktowy. Dobrze się wywiązuje z funkcji moderatora. Nick Kandydata: @Bezzi Dlaczego ta osoba(Rozwinięta, sensowna wypowiedź)? Jest często na forum, dobrze sprawuje funkcje Opiekuna UBT, Jest uczynny, śmieszny i bezkonfliktowy.1 punkt
-
[ZAMKNIĘTY]NAJPOPULARNIEJSZY UŻYTKOWNIK MIESIĄCA [Lipiec] - Głosowanie!
pionteczekessa przyznał reputację Master za temat
Nick Kandydata: @WolfIDraV Dlaczego ta osoba(Rozwinięta, sensowna wypowiedź)? : wklada kupe czasu pracy w rozwoj sieci Nick Kandydata: @Freezu Dlaczego ta osoba(Rozwinięta, sensowna wypowiedź)? : spoko ziomek, odwala kawal roboty na forum a poza tym zawsze na niego glosuje w tym konkursie xD1 punkt -
Witam, piszę żeby zamienić hp zabierane ze skrzynek pozostających po graczach. Do tej pory zabierają one 40 hp, a na cod 400 gdzie oczywiste jest, że każdy ma tam więcej życia trutki zabierają 20 hp. Zapraszam do wypowiadania się. Ps. W związku z resetem można i to dodać do listy zmian @Malu1 punkt
-
BE.ZI BE.ZI BE.ZI BE.ZI BE.ZI BE.ZI BE.ZI BE.ZI BE.ZI BE.ZI BE.ZI BE.ZI BE.ZI BE.ZI BE.ZI Ty łobuzie : 3zł1 punkt
-
Nick cheat'era: [TeamPiesely] GameOFdynia Godzina, data zdarzenia: Około 12:30 Mapa: de_inferno Serwer: CS:GO mod #6 Link do demka: http://www23.zippyshare.com/v/pR6HBgaU/file.html STEAM_ID/IP: #12 [TeamPiesely] GameOFdynia STEAM_0:4:429105028 176.221.123.154 Uzasadnienie: Aim Demko króciutkie wiem, ale widać spalone akcje m.in. 11:39 - 11:42 / trzęsie B+ 12:39 / przeskok B+1 punkt
-
Nick: Mikus Data ( Od kiedy do Kiedy ): 04.08 - 06.08 Powód: Wyjazd na Mistrzostwa Polski Opiekun, bądź ktoś z wyższej administracji @Master1 punkt
-
Nick Kandydata: @Bezzi Dlaczego ta osoba? Bo w końcu postawił na swoje. Świetny opiekun UBT. Lubi czasami sonie nakarmić.1 punkt
-
Z racji tego, że z sierpnia minęło dopiero dwa dni, to napisze swoje kandydatury wedle najpopularniejszego użytkownika dwóch dni sierpnia (bo jakim cudem można oceniać popularność użytkownika za miesiąc, który się nie skończył, ba! nawet nie zaczął) @Bezzi - z nim rozmawiałem, podąża drogą ciernistą i wyboistą na tym ubetełezpadole - najwięcej kontaktu z nim1 punkt
-
1 punkt
-
Ten widok na telefon według mnie 2-3 dni temu był trochę lepszy, widać było przede wszystkim aktywnych użytkowników oraz legendę rang. Do tego sb było na początku i nie trzeba było przewijać nie dawno dodanej na ten właśnie widok listy serwerów z IP na który i tak trzeba pomniejszyc ekran żeby cokolwiek zobaczyć. To jest tylko moja opinia nie wiem czy inni się z tym zgodzą. Sam korzystam z forum na telefonie bo moim zdaniem jest to bardziej wygodne i mam wszystko "pod ręką". Nie wiem, może wygląda to tak bo jest to wszystko w trakcie testów a jeśli tak, to przepraszam za to wybaczcie mi za to co tu piszę. Pozdrawiam1 punkt
-
1 punkt
-
Kontunuacja turnieju - może teraz się uda
Werid *-* przyznał reputację sypkilopez za temat
zgłaszam się i postaram się nie strzelać swoim w plecy edit: co do drużyn to najlepiej wybrać drużyny 6-7 osobowe... komuś coś wypadnie coś się urodzi( moja żona ma na 4-tego termin) komp się popsuje net zdechnie1 punkt -
Fajnie że prowadzicie beze mnie ;-; Zgłaszam się.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bene się zgłasza do roznoszenia wody:D1 punkt
-
@Th3End Dziewczynę masz wspaniałą Zgłaszam się @QQisBAck też gra1 punkt
-
Oczywiście, również i ja.1 punkt
-
1 punkt
-
Też się zgłaszam i pewnie @Piona i @PodajeHazloOkon będą chętni1 punkt
-
Zgłaszam się i ja.1 punkt
-
Jeżeli dałoby się faktycznie zagrać to tego 11'tego to zgłaszam się. Jeżeli jednak 12-13 sierpnia to odpadam bo wyjeżdżam. Więc nie wiem jak to zaplanować, mi pasuje tylko piątek. Steam: /missiulka691 punkt
-
Oczywiście jeste i gram1 punkt
-
0 punktów
-
Propozycje i uwagi - FORUM
Tony Montana przyznał reputację Bezzi za temat
Podpinam jest to strasznie uciążliwe ponieważ nie wiem czy kogoś oznaczyłem czy może FAKE story. Baaaaaaaaaaa pamiętam wielu userów gdzie pisali o braku edycji posta. Gdzie dostawali po głowach.0 punktów -
Proszę was ludzie, o (za przeproszeniem) byle pierdołach będziecie tematy pisać na forum? Brak różnicy w tym hp totalnie. Szukajcie dalej postów na siłę. Powodzenia.0 punktów
-
@Freezu , jak wspomniał @Tony Montana czasem pojawia się problem związany z brakiem możliwości edycji posta, ja tak miałem przy jednym odwołaniu i w skutek tego zostałem nagrodzony warnem0 punktów
-
Propozycje i uwagi - FORUM
Bezzi przyznał reputację Tony Montana za temat
@Freezu Ja miałem ostatnio problem z edycją posta, kolega @kolos również miał tą przypadłość i zapewne wielu innych, nad którymi czuwał i odpowiednio nagradzał moderator0 punktów