1. Karabiner i Okulista - karabinerowi osłabić dmg, bo to jest porażka, gdyż jest to klasa non premium a bije więcej i wgl jest aktualnie lepszy od shotera (premki). Natomiast okuliście zmniejszył bym lekko dmg i osłabił szansę na wyrzucenie broni, gdyż aktualnie za często siada.
2. Zgadzam się. Złodziejowi i łowcy myśli osłabić niewidkę. Assasinowi natomiast dać lepszą niewidkę.
3. Jestem tego samego zdania.
4. +20%dmg powinno być okej.
5. Tutaj nie mam zdania.
6. Jeśli chodzi o śmierć... Aktualnie w tej klasie i tak nie działa 1/1 z kosy, więc albo to naprawić albo po prostu usunąć to z opisu klasy i powinno być okej.
7. W zasadzie aktualnie te pioruny na full int aż tak dużo nie biją (ok 200), nie ma chyba aż takiej potrzeby by zmniejszać jej inteligencję, ewentualnie można jej ją zmniejszyć do 30 i powinno wystarczyć.
8. Jestem tego samego zdania.
9. Jeśli chodzi o truciciela, to wydaję mi się, że nie trzeba go zmieniać aktualnie zmieniać.
10. U aspiranta można trochę zmniejszyć tę niewidkę.
11. U skrytobójcy ten błąd jest od początku, także można by było coś z tym zrobić.
12. Jeszcze ważna rzecz... Saper ma w opisie +9dmg, które nie działa... Przydałoby by się dodać te +9dmg, z racji, że saper ma niekiedy takie małe szansę, przy innych klas z dużym dmg... Poniekąd nadrabia minami, ale jednak dobrze by było, żeby miał te +9dmg, które jest w opisie.
13. Kolejna rzecz... Strażnik - problem tkwi w statystykach początkowych, tzn ma tylko 7 kondy na start, przy czym już klasy non premium mają więcej kondy od tej premki... Proponuję tak:
Int: 10
HP: 30
Wytrz: 20
Konda: 20
Bonusy bez zmian.