Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04/16/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bezzi

    Koncepcja nowego COD 400

    Ja jako gracz 400 jestem za wszystkim jak najbardziej na tak i to nie dlatego że sam aquax napisał temat tylko po prostu widzę co sie dzieje na serwerze jak z Wami gram. Wchodzi sobie ktoś na serwer powiedzmy z 80 levelem tak zbliżony jest po wpisaniu /freelvl i jedyne co widzi to fruwających graczy jak na 45k, którzy go leją klasami premium, więc co gracz robi? Ucieka. Sam ostatnio grałem 100 lvl na klasie premium i po 5 minutach wbiłem NUKE, jakoś nie sprawiło mi to żadnej satysfakcji, bo wiem, że te klasy są za bardzo oporowe. Tam nie ma żadnego balansu klas, najlepiej jak to powiedział Mati wejść na serwer i rozwalać każdego klasami premium, które mają statystyki z du*y wzięte i przy odpowiednim perku są nie do zabicia. Dla Was najlepiej robić staty po 100-0 a innym graczom nie dajacie żadnej szansy, spójrzcie co sie stało z COD 200 jest popyt jest podaż? Widać róźnicę miedzy tymi serwerami, ja sam zaczynałem przygode z siecią od cod 200 i mam wielki sentyment do tej paczki, która była, którą wy macie. Niestety czasem trzeba iść z duchem czasu i być przygotowanym na zmiany. Pewne jest, że stracimy kilku graczy, ale bardziej pewne jest to, że dużo więcej ich pozyskamy. I nie płaczcie w temacie, bo to nic nie da, skupcie sie i im pomóżcie ulepszyć ten serwer.
    4 punkty
  2. 8 Waluta serwera MONETY - Serio? Po co robić na każdym serwerze system monet? XD Niech będzie RÓŻNICA jak to kiedyś każdy z was mówił przy próbie dodania STALKERA - na cod modzie 200 nie ma monet a są dolary więc tu jest Twój pierwszy błąd ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zeus (Premium) Inteligencja: 20 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 10 0 Kondycja: 35 30 Bronie: M249, Granaty SERIO? M249 xDDDD? - tak mieliście w opisie na serwerze więc wpisałem takie coś. Prosiłem się pół roku by ktoś dał opis klas ale nie było chętnych. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2. Awanse Klas Aż tak CIę to boli że chcę dać awans by gracz miał kolejną rzecz do zdobycia która nie wpływa praktycznie w żaden sposób praktycznie? ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 3. Perki - podział perków na normalne[60% szans na zdobycie], rzadkie[20% szansa na zdobycie], legendarne[10% szans na zdobycie] - wytrzymałość perków [20% do popsucia itemu za każdy zgon] - magazyn na perki [możliwość włożenia 3 perków do magazynu. Magazyn resetuje się z każdą zmianą mapy]  To co wyżej - więc naucz się czytać poradnika z cod moda 200. Nigdzie nie ma tam wzmianki o magazynie na perki ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nieśmiertelniki na N I E - świetna odpowiedź. Tak bardzo podkreślająca dlaczego ma tego nie być ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Perki: Dealicioushs - Każde trafienie w głowę przeciwnika daje Ci pełne zdrowie. @aquax Szanujmy się, trafiasz komuś randomowego heda i masz full hp? XD A co jeśli ktoś grę ogarnia to ma co chwile full hp :)) - Perk będzie do zdobycia jako legendarny i 20% na popsucie perku wcale on nie jest aż taki OP na dłuższą metę ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ksy: Usunięcie UAV C-UAV to wielkie XD - na 200 jest tak samo, a oba można wbić z paczki, co się dzieje? Tracimy całą paczkę bo nie ma ani uav i c-uav - ojj nie dopatrzenie. Jak byś trochę pomyślał to byś stwierdził że istnieją pustę trafy w skrzynce i to są właśnie te UAV i CUAV ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Toxic Airstrike [7 zabójstw] Wolę normalnego airstrike - a to nie będzie normalneto airstrike-a do wylosowania? Nie wiedziałem ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- NUKE [25 zabójstw] Za duzo killi, 20 już jest Ciężko wbić, na nie - dla Ciebie najlepiej jak by się wbijało po 2x Nuke na mapkę albo w sumie nadal by było za mało Prośba teraz dla innych oceniających. Jak macie się ośmieszać i cwaniakować jak @elo elo 350 to nie piszcie mi tutaj wcale szkoda czasu bo nic mądrego ten osobnik tu niestety nie powiedział. A dlaczego? Dam jego przybliżoną odpowiedź na propozycje nieśmiertelników. Bo nie.
    4 punkty
  3. aquax

    Koncepcja nowego COD 400

    1. Silnik COD MOD 400 1. Statystyki: Inteligencja [120 pkt] Zdrowie [200 pkt] Wytrzymalość[200 pkt] Kondycja [150 pkt] Obrażenia[100 pkt] Zwinność[100 pkt] 2. Dodatkowy exp za: first blood, killstreaka(ultimate sounds), podłożenie bomby, rozbrojenie bomby, Head shota 3. Informacja o liderze mapy 4. Nagrody pod koniec mapy w postaci expa 5. Informacje jakie bronie dana klasa posiada przed jej wybraniem w /klasa i /klasy 6. Szczegółowe opisy klas pod komendą /opis 7. Tłumaczenie na język angielski pod komendą /lang 8 Waluta serwera MONETY 2. Awanse Klas Dam tylko przykład jednej klasie jak bym to widział. Dodawane są tylko detale, które nie psują w żaden sposób balansu klas. Amadeusz[1-100 lvl]: 3 DMG +int z MP5 Zaawansowany Amadeusz[101-250 lvl]: 3 DMG +int z MP5, 10% więcej zdobywanych monet Mistrzowski Amadeusz[251-400 lvl]: 3 DMG +int z MP5 20% więcej zdobywanych monet, Stattrak do każdej broni 3. Perki - podział perków na normalne[60% szans na zdobycie], rzadkie[20% szansa na zdobycie], legendarne[10% szans na zdobycie] - wytrzymałość perków [20% do popsucia itemu za każdy zgon] - magazyn na perki [możliwość włożenia 3 perków do magazynu. Magazyn resetuje się z każdą zmianą mapy] Przykładowe nowe perki: Wyposażenie Elitarnego Wsparcia - Dostajesz LW rakiet samonaprowadzających. Tajemnica Specnaza - Masz 1/LW szans na znalezienie się na respie wroga przy odrodzeniu. Posiadasz ubranie wroga. Nano Kamizelka - Jesteś odporny na specjalne umiejętności klas/perków (miny, dynamity, pioruny, podpalanie, itd. Eksplodujące Naboje - 1/LW szans na wybuch twojego przeciwnika. Betonowe Ciało - Przez X sekund można zabić Cię tylko w głowę. Anty Perk - Niszczy perk innego gracza. Ostatnia Misja - Dostajesz 40 życia, 20 wytrzymałości, 20 kondycji, +5 do obrażeń. Koziołkujący Pocisk - Twoje naboje nabierają rotacji wraz z większą odległością, przez co zadają więcej obrażeń (+LW% / 100 jednostek) Fala - Użyj, aby stworzyć fale która pozbawia przeciwników broni w danym zasięgu. Duch Martwego Kaprala - Użyj, a będziesz mógł przenikać przez ściany przez LW sekund. Dealicioushs - Każde trafienie w głowę przeciwnika daje Ci pełne zdrowie. Pole Lewitacji - Użyj, aby podrzucić przeciwników wokół siebie. Fala Odpychająca - Odpychasz od siebie przeciwników, dostępne co 4 sekundy. Wyposażenie Szturmowca - Masz 1/LW szans na wstrząs ekranu przeciwnika. Skafander Redukcyjny - Twoje obrażenia są redukowane o LW. Naboje Zielarza - 1/LW szans na naćpanie przeciwnika. Naboje Zamrażające - Masz 1/LW szans na zamrożenie przeciwnika podczas ataku. Multi Granat - Twój granat tworzy po wybuchu LW mocnych granatów. Granat Pozytronowy - Twoje granaty wyrzucają przeciwnika w powietrze oraz mają 1/LW szansy na zabranie broni przeciwnikowi. Efekt Zaskoczenia - Użyj, aby pojawić się za plecami przeciwnika. 4. Killstreak - usunięcie UAV i Counter UAV (niestety ale jest to zbyt dobre dla klas, które mają 1/1 z broni snajperskiej) - dodanie nowego KS-a jakim jest nalot trujących rakiet [Toxic Airstrike] Menu Ks-a wyglądało by następująco: Care-Package [4 zabójstwa] - skrzynka z bonusami. Predator Missle [5 zabójstw] - rakieta samonaprowadzająca. Airstrike [6 zabójstw] - Nalot rakietniczy. Toxic Airstrike [7 zabójstw] - Nalot trujący. Sentry-Gun [8 zabójstw] - Działko strażnicze. Emergency Airdrop [9 zabójstw] - 4 skrzynie z bonusami. EMP [15 zabójstw] - Na określony czas znika HUD przeciwnej drużyny., NUKE [25 zabójstw] - Zabija wszystkich na mapie. 5. Death Strike Ta opcja jest głównie dla osób słabszych i poprawia to w pewnym stopniu balans. Osoba mająca bonus podczas zabójstwa dowolnej osoby traci swoje dodatki. Menu DeathStreaka: 3 zgony - +15 do każdej statystyki 4 zgony - +20 do każdej statystyki 5 zgonów - +25 do każdej statystyki 6 zgonów - +30 do każdej statystyki 7 zgonów - +35 do każdej statystyki 6. Misje Na cod modzie 200 wprowadziliśmy nowy system misji i przyjęły się one bardzo dobrze. Jest to w pełni autorski projekt naszego technika i grzech było by z tego nie skorzystać. Im wyższy mamy poziom tym cięższa misja nam się losuje. Jednak coś za coś, wtedy dostajemy lepsze nagrody. Typy Misji: Zadaj %d/%d obrażeń Zabij %d/%d osób Zabij %d/%d osób (HS) Zabij %d/%d osób nożem Zabij %d/%d osób w ciągu mapy Zabij %d/%d osób w ciągu rundy Zabij %d/%d osób (HS) w ciągu mapy Zabij %d/%d osób (HS) w ciągu rundy Podnieś %d/%d skrzyń Zdobądź %d/%d kluczy Zdobądź %d/%d zaginionych skrzyń wojennych Zdobądź %d/%d MVP rundy Zdobądź %d/%d Pierwsza Krew Uratuj %d/%d hostów Wygraj %d/%d rund Wygraj %d/%d rund w ciągu mapy Przetrwaj %d/%d rund Rozegraj %d/%d rund Rozegraj %d/%d rund w ciągu mapy Rozegraj %d/%d całych map Przegraj %d/%d minut Użyj %d/%d Care Package Użyj %d/%d Predator Missile Użyj %d/%d Airstrike Użyj %d/%d Sentry Gun Użyj %d/%d Emergency Airdrop Użyj %d/%d nagród z KillStreak Zdobądź %d/%d Multi-Kill Zdobądź %d/%d Ultra-Kill Zdobądź %d/%d Monster-Kill Zdobądź %d/%d Rampage 7. NIEŚMIERTELNIKI Moim zdaniem najlepszy dodatek jaki powstanie do tego cod moda. Będzie on dodawał nam dodatki, które towarzyszyć będą do następnego resetu. Wypadają one z Zaginionej Skrzyni Wojennej [więcej o niej będzie w kolejnym rozdziale] Możemy je stworzyć z Odłamków Wojennych [gdy połączymy 10 odłamków dostajemy losowy nieśmiertelnik] Lista Nieśmiertelników: *Nieśmiertelny Rambo* Od 1 do 20 dodatkowego HP *Zaginione Buty szturmowca* Od 1 do 20 dodatkowej kondycji *Zaginiona Kamizelka* Od 1 do 20 dodatkowej wytrzymałości *Legendarna inteligencja* - Od 1 do 20 dodatkowej inteligencji *Talent Kapitana* - od 1 do 10 do każdej statystyki *Tajemnica Skazanego* - Od 1 do 10 dodatkowego % expa *Radioaktywne rakiety* - od 1 do 15 dodatkowego dmg z rakiet *Radioaktywne miny* - od 1 do 15 dodatkowego dmg z min *Burza Sahary* - od 1 do 15 dodatkowego dmg z piorunów *Pierścień króla złodziei* - od 1 do 15 % dodatkowego dropu waluty serwera *Przeklęte buty* - od 1 do 20 % zmniejszonej grawitacji *Stalowa peleryna* - od 10-30 % zmniejszonej widoczności *Legendarne łuski AK* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z AK47 *Legendarne łuski M4* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z M4A1 *Legendarne łuski MP5* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z MP5 *Legendarne łuski FAMASA* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z FAMASA *Legendarne łuski DEAGLE* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z DEAGLE *Legendarne łuski AUG* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z AUG *Legendarne łuski M3* - od 1 do 10 dodatkowego dmg z M3 *Legendarne łuski GALILA* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z GALILA *Legendarne łuski USP* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z USP *Legendarne łuski GLOCK* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z GLOCK *Legendarne łuski m249* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z KROWY *Legendarne łuski MAC 10* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z MAC 10 *Legendarne łuski TMP* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z TMP *Zaginiona moc medyka* - od 1 do 10 regeneracji hp co 4 sekundy *Zakopany skarb wojenny* - od 1000 do 200000 expa jednorazowo *Unikatowa morfina* - od 1/4 do 1/15 szans na odrodzenie *Zużyty strój szpiega* - ubranie wroga *Buty psychopaty* - auto bh *Medal Kapitana* - podwójny frag za HS (nie wlicza się do killstreaka) *Rękawice wojny* - dodatkowy granat *Tajemnica Serwera* - darmowa klasa premium (gdy to ktoś trafi to zgłasza się do administracji na pw) *Legendarny pancerz saperski* - odporność na miny *Legendarny pancerz rakietniczy* - odporność na rakiety *Legendarny pancerz elektryka* - odporność na pioruny 8. Zaginiona Skrzynia Wojenna Zdobywamy je pod koniec mapy [losuje spośród wszystkich graczy dostępnych na serwerze] Możemy otworzyć z niej skiny do noży, odłamki wojenne oraz niezwykle rzadko nieśmiertelniki By ją otworzyć potrzebujemy klucza, który wypada podczas zabijania wroga 9. Rynek Wystawiamy tutaj swoje odłamki, skiny do noży, nieśmiertelniki za walutę jaką są monety 10. Sklep W sklepie możemy kupić przeróżne dodatki za monety Menu sklepu: - 10 HP - 1500 - 20 HP - 3000 - 30 HP - 4000 - Losowy Perk - 5000 - Odporność na HE - 7000 - Odporność na rakiety - 7000 - Odporność na miny - 7000 - Odporność na pioruny - 7000 - Ruletka - 1000 - Losowy Exp od 10000$ - 80000 - Losowe Dolary od 1000# - 8000 - 1 pominięcie misji - 10000 11. Skiny do Broni Skiny do broni będziemy nabywać za monety Będzie prawdopodobnie po 3 modele do każdej broni 12. Death Match Dostępny od 1:00 do 9:00 Exp, dolary są zmniejszone do zdobycia Misje, Sentry Gun, EMP i ranking są wyłączone. 13. Paczki po śmierci Szansa na to, że wypadnie bonus wynosi 50%. Co można w nich znaleźć: - dodatkowy exp - dodatkowe zdrowie - dodatkowe monety - ujemne zdrowie - perki 14. Klasy Na zielono będę dodawał nowe opcję, które byśmy chcieli zmienić przy danej klasie. Na czerwono będą zaznaczone elementy, które podjętę są edycji. Z miejsca od razu powiem, że klasy z DMG będą znerfione z racji tego, że chciałbym wprowadzić nową statystykę DMG oraz dodatkowe itemy Nieśmiertelniki, które będą dawać dodatkowy DMG. Statystyki klas również chcę obniżyć by wyrównać balans i rozgrywkę. Nowych klas nie dawałem jeszcze bo prosił bym was pod tematem o wskazanie KTÓRE KLASY JESZCZE MOŻNA USUNĄĆ, ponieważ nadal jest ich za dużo. ------------------------------------------------------------------------------------------- Straznik (Premium) Inteligencja: 0 Zdrowie: 35 30 Wytrzymałość: 43 30 Kondycja: 7 10 Bronie: AUG, Deagle Opis: 33%[30%] na znautralizowanie otrzymanych DMG, widzi niewidzialnych, +10DMG z AUG [+6DMG z AUG] ------------------------------------------------------------------------------------------- Tropiciel Inteligencja: 0 Zdrowie: 30 20 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 40 30 Bronie: Scout, Elite, TMP, Flash Opis: +100 DMG[+80 DMG][+int] ze Scout, 1/10 z Elite ------------------------------------------------------------------------------------------- Strzelec Wsparcia Inteligencja: 15 0 Zdrowie: 10 20 Wytrzymałość: 30 Kondycja: 20 Bronie: M3, Deagle Opis: Zwiększony DMG z M3, zmniejszona widocznosc podczas kucania, pełny magazynek za zabójstwo ------------------------------------------------------------------------------------------- Frost Inteligencja: 0 Zdrowie: 30 Wytrzymałość: 20 10 Kondycja: 25 20 Bronie: USP, M4A1 Opis: 1/8 szans na zamrożenie wroga, +8 DMG[+4 DMG] z M4A1, dostaje granat zamrażający ------------------------------------------------------------------------------------------- Szturmowiec (Premium) Inteligencja: 0 Zdrowie: 40 30 Wytrzymałość: 25 Kondycja: 30 Bronie: M4A1, AK47 Opis: +8 DMG[+5 DMG] z AK47 i M4A1, zmniejszona widoczność na nożu ------------------------------------------------------------------------------------------- Zeus (Premium) Inteligencja: 20 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 10 0 Kondycja: 35 30 Bronie: M249, M4A1, Granaty Opis: 2 blyskawice, 1/13 na oslepienie wroga 1/15 na oslepienie wroga, +10DMG[+6 DMG] z M4A1 ------------------------------------------------------------------------------------------- Skrytobojca (Premium) Inteligencja: 10 Zdrowie: 35 30 Wytrzymałość: 30 15 Kondycja: 35 30 Bronie: MP5, Granaty Opis: 10% na wyrzucenie broni, zmniejszona widocznosc, 1/4 na stanie sie niewidzialnym dla przeciwnika na 3 sekundy podczas gdy przeciwnik go trafi, +6 DMG +4DMG z MP5 ------------------------------------------------------------------------------------------- Okulista Inteligencja: 10 Zdrowie: 15 20 Wytrzymałość: 30 20 Kondycja: 20 Bronie: Galil, he, flash Opis: Widzi miny i niewidzialnych, +5 DMG +3 DMG z Galil, 1/15 na wyrzucenie broni ------------------------------------------------------------------------------------------- Fliper Inteligencja: 15 Zdrowie: 15 Wytrzymałość: 25 15 Kondycja: 15 Bronie: TMP, HE Opis: Dodatkowe 5 DMG 3 DMG, 1/9 na krytyczne trafienie, ubranie wroga, 1 apteczka, auto BH, 2 skoki ------------------------------------------------------------------------------------------- Smierc (Premium) Inteligencja: 15 Zdrowie: 35 30 Wytrzymałość: 25 15 Kondycja: 30 Bronie: M4A1, SG552 Opis: +10 DMG +6 DMG z SG552, eliminator rozrzutu, 1/1 z kosy, 3 skoki 2 skoki ------------------------------------------------------------------------------------------- Shoter (Premium) Inteligencja: 10 Zdrowie: 30 Wytrzymałość: 35 15 Kondycja: 20 Bronie: AK47, Granaty Opis: +15 DMG +8 DMG z AK47, 1/3 z HE, czasowa apteczka ------------------------------------------------------------------------------------------- Talib Inteligencja: 10 Zdrowie: 25 Wytrzymałość: 0 20 Kondycja: 25 Bronie: Deagle, Elite Opis: 1/4 na zabojstwo z deagle, +10 DMG +7 DMG z elite, auto BH, zmniejszona widocznosc na nozu ------------------------------------------------------------------------------------------- Szeregowiec Inteligencja: 20 0 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 35 Bronie: MAC10 Opis: 1 apteczka 2 apteczki, 1/18 z MAC10 ------------------------------------------------------------------------------------------- Rusek Inteligencja: 25 Zdrowie: 35 30 Wytrzymałość: 30 10 Kondycja: 30 Bronie: M4A1, HE Opis: 2 rakiety, +10 DMG +6 DMG z M4A1, 2 skoki, 1/2 na zadanie 100DMG +int z HE ------------------------------------------------------------------------------------------- Karabiner Inteligencja: 10 Zdrowie: 30 20 Wytrzymałość: 30 10 Kondycja: 30 Bronie: AK47, Deagle, HE Opis: +7 DMG +4 DMG z AK47, 1/4 z HE ------------------------------------------------------------------------------------------- Morderca Inteligencja: 20 Zdrowie: 30 20 Wytrzymałość: 50 30 Kondycja: 50 40 Bronie: M4A1, Granaty Opis: 3 miny, 1/3 z HE, 1/7 na krytyczne uderzenie, auto BH ------------------------------------------------------------------------------------------- Amadeusz Inteligencja: 10 Zdrowie: 25 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 10 Bronie: MP5 Opis: 5 DMG 3 DMG +int z MP5 ------------------------------------------------------------------------------------------- Aspirant Inteligencja: 30 Zdrowie: 30 Wytrzymałość: 35 Kondycja: 10 Bronie: M4A1 MP5, Deagle, Granaty Opis: 1 rakieta 2 rakiety, zmniejszona widocznosc ------------------------------------------------------------------------------------------- Assasin (Premium) Inteligencja: 10 Zdrowie: 40 Wytrzymałość: 20 0 Kondycja: 50 Bronie: Elite Opis: 1/1 z kosy, zmniejszona widocznosc na nozu, zmniejszona grawitacja ------------------------------------------------------------------------------------------- Czolgista Inteligencja: 10 Zdrowie: 45 30 Wytrzymałość: 20 10 Kondycja: 40 Bronie: XM1014, Deagle, Granaty Opis: nieskonczonosc ammo, 25HP za zabojstwo 15HP za zabojstwo, 3 skoki, 5% na zabojstwo 4% na zabojstwo ------------------------------------------------------------------------------------------- Elektryk Inteligencja: 20 Zdrowie: 40 30 Wytrzymałość: 20 5 Kondycja: 40 30 Bronie: M4A1, M249, HE Opis: 1 blyskawica, 1/15 szansy na HS, 5% szansa na wyrzucenie broni przeciwnikowi ------------------------------------------------------------------------------------------- Kapitan (Premium) Inteligencja: 10 Zdrowie: 45 30 Wytrzymałość: 40 Kondycja: 30 20 Bronie: AWP, M4A1, HE Opis: 1/1 z AWP, 1/3 z HE, 2 skoki ------------------------------------------------------------------------------------------- Konspirant (Premium) Inteligencja: 10 Zdrowie: 30 Wytrzymałość: 50 35 Kondycja: 20 Bronie: Scout, M3 Opis: 1/1 ze scouta, 1/1 z kosy, zwiekszony DMG z M3, 3 pulapki 2 pulapki ------------------------------------------------------------------------------------------- Namiestnik Inteligencja: 20 Zdrowie: 10 20 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 10 Bronie: M4A1 Opis: +10 DMG +5 DMG z M4A1, 2 skoki ------------------------------------------------------------------------------------------- Saper Inteligencja: 25 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 40 Kondycja: 20 Bronie: P90, SG552, Smoke, Flash Opis: 3 miny, +9 DMG +5 DMG z P90 ------------------------------------------------------------------------------------------- Snajper Inteligencja: 10 15 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 20 30 Kondycja: 25 Bronie: AWP, Deagle Opis: 150 DMG z AWP +int, 1/2 z noza ------------------------------------------------------------------------------------------- Speedhacker Inteligencja: 10 Zdrowie: 10 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 100 Bronie: Knife Opis: 1/1 z kosy, ciche kroki, podwójny skok ------------------------------------------------------------------------------------------- Zwiadowca Inteligencja: 40 20 Zdrowie: 15 25 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 50 Bronie: MP5, Smoke, Flash Opis: +7 DMG +4 DMG z MP5, ciche kroki, zmniejszona widocznosc ------------------------------------------------------------------------------------------- Marszalek Inteligencja: 15 Zdrowie: 25 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 10 Bronie: XM1014, Famas Opis: 20% na trafienie krytyczne, +20 hp za killa, full magazynek za zabójstwo DO USUNIĘCIA: Cichy Zabojca Inteligencja: 0 Zdrowie: 10 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 25 Bronie: M4A1 Opis: ciche kroki, podwojny dmg od tylu, 1/4 szans na odrodzenie ------------------------------------------------------------------------------------------- Truciciel Inteligencja: 10 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 15 Bronie: AUG, Deagle, Flash Opis: 3 Trutki, 2 skoki ------------------------------------------------------------------------------------------- Strzelec Wyborowy Inteligencja: 15 Zdrowie: 40 Wytrzymałość: 35 Kondycja: 15 Bronie: M4A1, AK47, Granaty Opis: 10% na odbicie pocisku, 10% na oslepienie wroga ------------------------------------------------------------------------------------------- Telegrafista Inteligencja: 5 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 45 Bronie: P90, MP5, Deagle Opis: Wbudowany Radar, 1/12 na krytyczne trafienie, zmniejszona widocznosc na nozu ------------------------------------------------------------------------------------------- Duch Kapitana Inteligencja: 30 Zdrowie: 10 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 30 Bronie: Galil, Deagle, HE Opis: 1 duch, 1/7 na krytyczne DMG, wiekszy DMG +int z HE ------------------------------------------------------------------------------------------- Msciciel Inteligencja: 20 Zdrowie: 10 Wytrzymałość: 30 Kondycja: 30 Bronie: AK47 Opis: 1 apteczka, 1/7 z AK47 na krytyczne uderzenie ------------------------------------------------------------------------------------------- Zolnierz Wsparcia Inteligencja: 0 Zdrowie: 50 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 10 Bronie: MP5 Opis: 1/8 ma krytyczne uderzenie z MP5, auto BH ------------------------------------------------------------------------------------------- Zlodziej Inteligencja: 0 Zdrowie: 35 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 35 Bronie: Galil, granaty Opis: Zmniejszona widocznosc, 1/4 na zabranie perku przy zabojstwie ------------------------------------------------------------------------------------------- Lowca Mysli Inteligencja: 25 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 30 Bronie: Scout, MP5 Opis: 1/3 ze scouta, zmniejszona grawitacja, zmniejszona widocznosc ------------------------------------------------------------------------------------------- Starszy Szeregowiec (Premium) Inteligencja: 20 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 35 Bronie: MAC10, Granaty Opis: 1 Apteczka, 3 skoki, 1/13 z MAC10, 1/3 na wybuch po smierci, Jest to temat poglądowy i wiele rzeczy w nim może się zmieniać. By to wszystko skończyć potrzeba jeszcze około miesiąca ciężkich prac. Jednak tak jak wam obiecałem chcę wam przedstawić mniej więcej naszą koncepcję prac na czym chcemy się skupić. Mile widziane komentarze pod tematem. Zanim ktoś zacznie mówić że to nie wypali, to dopóki czegoś nie wprowadzimy i nie damy temu szansy, nie ma możliwości się przekonania. Sporo rzeczy zaczerpnięte jest z Cod Moda 200 tylko zobaczcie sobie że stał on się najlepszym cod modem w Polsce patrząc po rankingu. Co to oznacza? Że warto by było iść w tym kierunku.
    3 punkty
  4. Clueey

    #397 - Pytanie Dnia

    Jaka jest Twoja ulubiona mapa w grze Counter Strike?
    3 punkty
  5. wandi

    Pokażcie swoje mordki!

    na wyjebce
    3 punkty
  6. Roy Keane

    Koncepcja nowego COD 400

    pozytywy: TYPY MISJI, 2. Dodatkowy exp za: first blood, killstreaka(ultimate sounds), podłożenie bomby, rozbrojenie bomby, Head shota. Reszta jest, 12. Death Match. negatywy: 8 Waluta serwera MONETY - nieprzydatne Zeus (Premium) Inteligencja: 20 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 10 0 Kondycja: 35 30 Bronie: M249, Granaty a gdzie m4 z krowy ciezko sie strzela na daleki dystans 2. Awanse Klas Dam tylko przykład jednej klasie jak bym to widział. Dodawane są tylko detale, które nie psują w żaden sposób balansu klas. Amadeusz[1-100 lvl]: 3 DMG +int z MP5 Zaawansowany Amadeusz[101-250 lvl]: 3 DMG +int z MP5, 10% więcej zdobywanych monet Mistrzowski Amadeusz[251-400 lvl]: 3 DMG +int z MP5 20% więcej zdobywanych monet, Stattrak do każdej broni nieprzydatne wogule awanse nie przynosza kozysci, jesli cos ulepszamy to powinno podnies jakos nasze statysyki a nie wiecej monet. SSattrak powinien zostac do kazdej broni 3. Perki - podział perków na normalne[60% szans na zdobycie], rzadkie[20% szansa na zdobycie], legendarne[10% szans na zdobycie] - zostawic tak jak jest na 200 sie to wogule nie sprawdza - wytrzymałość perków [20% do popsucia itemu za każdy zgon] - tutaj bym zostawil - magazyn na perki [możliwość włożenia 3 perków do magazynu. Magazyn resetuje się z każdą zmianą mapy] - niepotrzebne Nieśmiertelniki na N I E Perki: Dealicioushs - Każde trafienie w głowę przeciwnika daje Ci pełne zdrowie. - przy odpowiedniej osobie perk zbyt op Anty Perk - Niszczy perk innego gracza. 50/50 Ksy: Usunięcie UAV C-UAV - na 200 jest tak samo, a oba można wbić z paczki, co się dzieje? Tracimy całą paczkę bo nie ma ani uav i c-uav Toxic Airstrike [7 zabójstw] Wolę normalnego airstrike NUKE [25 zabójstw] Za duzo killi, 20 już jest Ciężko wbić, na nie Co do klas jestem za wprowadzeniem usuniecia starych klas lacznie z premkami a wprowadzeniem calkiem nowych klas co przyciagnelo by wiecej osob na serwer
    3 punkty
  7. elo elo 350

    Koncepcja nowego COD 400

    Zacznijmy od pozytywów: TYPY MISJI, 2. Dodatkowy exp za: first blood, killstreaka(ultimate sounds), podłożenie bomby, rozbrojenie bomby, Head shota. Reszta jest, 12. Death Match. Dobra to teraz negatywy: 8 Waluta serwera MONETY - Serio? Po co robić na każdym serwerze system monet? XD Niech będzie RÓŻNICA jak to kiedyś każdy z was mówił przy próbie dodania STALKERA Zeus (Premium) Inteligencja: 20 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 10 0 Kondycja: 35 30 Bronie: M249, Granaty SERIO? M249 xDDDD? Gdzie nerf skrytobójcy? 2. Awanse Klas Dam tylko przykład jednej klasie jak bym to widział. Dodawane są tylko detale, które nie psują w żaden sposób balansu klas. Amadeusz[1-100 lvl]: 3 DMG +int z MP5 Zaawansowany Amadeusz[101-250 lvl]: 3 DMG +int z MP5, 10% więcej zdobywanych monet Mistrzowski Amadeusz[251-400 lvl]: 3 DMG +int z MP5 20% więcej zdobywanych monet, Stattrak do każdej broni Przenieśmy wszystko z 200 na 400 3. Perki - podział perków na normalne[60% szans na zdobycie], rzadkie[20% szansa na zdobycie], legendarne[10% szans na zdobycie] - wytrzymałość perków [20% do popsucia itemu za każdy zgon] - magazyn na perki [możliwość włożenia 3 perków do magazynu. Magazyn resetuje się z każdą zmianą mapy] To co wyżej Nieśmiertelniki na N I E Perki: Dealicioushs - Każde trafienie w głowę przeciwnika daje Ci pełne zdrowie. @aquax Szanujmy się, trafiasz komuś randomowego heda i masz full hp? XD A co jeśli ktoś grę ogarnia to ma co chwile full hp :)) Anty Perk - Niszczy perk innego gracza. 50/50 Ksy: Usunięcie UAV C-UAV to wielkie XD - na 200 jest tak samo, a oba można wbić z paczki, co się dzieje? Tracimy całą paczkę bo nie ma ani uav i c-uav Toxic Airstrike [7 zabójstw] Wolę normalnego airstrike NUKE [25 zabójstw] Za duzo killi, 20 już jest Ciężko wbić, na nie Co do klas wyżej jest Elo
    3 punkty
  8. j4k s!3 gr4

    UB cono

    @THC % masz 24h na przedstawienie dowodów @THC % rozpisz te dwa demka
    2 punkty
  9. Temat poświęcony laserom na serwerze. Rozmawiałem na temat kupowanych laserów z paroma osobami które często grywają na serwerze i doszedłem do wniosku że warto spróbować złożyć propozycję o usunięciu tych laserów gdyż gra przez to jest czasami bardzo ułatwiona, gracze stawiają np po 2 lasery w długiej kampie i wbicie do takiej kampy jest prawie niemożliwe. Albo sytuacja gdy w kampie są CT i nagle zostają zabici przez laser zombie, na co trzeba często uważać. Wiem że zostały niedawno dodane ale uważam że nie powinno ich być. Z poważaniem, ci4cho i spółka.
    1 punkt
  10. VisTeR.'

    Podanie o admina

    Zgłoś się jutro do mnie na STEAM. CL/
    1 punkt
  11. j4k s!3 gr4

    Siemanko

    siemka
    1 punkt
  12. 1 punkt
  13. fakt faktem są korzyści po stronie zm jak i human z tych laserów ale zgadzam sie z tym że mozna by było je zlikwidować. One ułatwiaja grę jak i utrudniaja
    1 punkt
  14. N0steR

    Koncepcja nowego COD 400

    Niby dużo nowości ale pytanie czy to sie przyjmie? Czy nie lepiej zostawić klasyka?
    1 punkt
  15. A3ro

    Koncepcja nowego COD 400

    To ja też się wypowiem. 1. Według mnie statystyki jak zwinność i obrażenia nie są potrzebne, fajnie że więcej expa będzie 2. Awanse klas nie przemawiają do mnie, na serwerach których grałem nie wypadało to najlepiej i klasy były za silne. 3.Podział perków na tak ale nie z aż takim szybkim psuciem, 10% za zniszczenie każdą rundę zginiętą, niektóre perki można dodać z tych podanych. Resztę dopiszę później
    1 punkt
  16. JugoL^^

    Koncepcja nowego COD 400

    Jak dla mnie wszystko ok tylko ja bym dodał takie coś jak /klan i jakby to się wpisało to by były takie opcje jak: 1. Stwórz klan (1000 moent i 150 lvl) 2.Sprawdź klany i można by było zrobić przy tych klanach takie coś jak wojny klanów i by się wybierało z kim i o co by była ta wojna czy o expa czy o monety do graczy lub do klanu to już do uzgodnienia ( czas takiej jednej wojny można dać 10 minut) PS: Jakby stworzyło się klan to by można było dać takie punkty 1.Członkowie 2.Wywal/dodaj członka. 3.Wojna z klanem 4.Wybierz zastępcę klanu(Zastępca może dodawać/wyrzucać ludzi i robić wojny) 5.Kup dodatkowe miejsce (5k monet) Dodał bym jescze taki perk jak [VIP] Krew Bestii (legendane) 1/1 z he +50 hp Dostaje sie MP5 i za kazde zabojstwo 10 hp a za hs 15. Magnat(rzadkie) +5 monet za każde zabójstwo @aquax no chyba, że tak ale mogę pomóc przy nim w sensie co i za ile co można dodać itd. @aquax nie można zrobić takiego czegoś jak otworzyć temat tydzien, dwa przed resetem o propozycje nowych klas premium i by się rozdzieliło na Premium i MegaPremium?
    1 punkt
  17. MemesiO

    Zmniejszona aktywność

    @FunnyPuma skąd chłopak ma wiedzieć kiedy mu przejdzie zapalenie spojówki. @Cytrus8 przyjąłem czekam na informacje o polepszeniu sytuacji i powrocie.
    1 punkt
  18. Paaula

    #397 - Pytanie Dnia

    Dd2 ??
    1 punkt
  19. Bezzi

    Skarga

    L 04/14/2020 - 16:49:10: *DEAD* JugoL^^ : Wojtas=0??? L 04/14/2020 - 16:49:30: *DEAD* JugoL^^ : Wojtas=0??? L 04/14/2020 - 16:49:33: *DEAD* JugoL^^ : Wojtas=0??? L 04/14/2020 - 16:49:33: *DEAD* JugoL^^ : Wojtas=0??? L 04/14/2020 - 16:49:34: *DEAD* JugoL^^ : Wojtas=0??? L 04/14/2020 - 16:49:37: *DEAD* FunnyPuma ^^ : nie spam L 04/14/2020 - 16:49:42: *DEAD* JugoL^^ : PAnda L 04/14/2020 - 16:49:44: *DEAD* ZamknijZimnoBoMiOkno. : przyjme perk jakas bron L 04/14/2020 - 16:49:45: *DEAD* JugoL^^ : Wojtas=0??? L 04/14/2020 - 16:49:47: *DEAD* JugoL^^ : Wojtas=0??? L 04/14/2020 - 16:49:48: *DEAD* JugoL^^ : Wojtas=0??? L 04/14/2020 - 16:49:51: *DEAD* JugoL^^ : Wojtas=0??? L 04/14/2020 - 16:49:52: *DEAD* JugoL^^ : Wojtas=0??? L 04/14/2020 - 16:49:53: *DEAD* JugoL^^ : Wojtas=0??? L 04/14/2020 - 16:49:54: *DEAD* JugoL^^ : Wojtas=0??? L 04/14/2020 - 16:49:55: *DEAD* JugoL^^ : Polecam wpisac /freelvl żeby mieć 81 lvl na start!!!!!!! L 04/14/2020 - 16:49:56: *DEAD* Wojtas : Jugol lama L 04/14/2020 - 16:50:00: JugoL^^ : Wojtas=0??? L 04/14/2020 - 16:50:00: FunnyPuma ^^ : zaraz kicka dostaniesz L 04/14/2020 - 16:50:03: Wojtas : Jugol lama L 04/14/2020 - 16:50:15: *DEAD* JugoL^^ : Wojtas=0??? L 04/14/2020 - 16:50:24: *DEAD* Wojtas : Jugol lama L 04/14/2020 - 16:50:28: *DEAD* Wojtas : Jugol lama L 04/14/2020 - 16:50:32: *DEAD* Wojtas : Jugol lama L 04/14/2020 - 16:50:37: *DEAD* Wojtas : Jugol lama L 04/14/2020 - 16:50:45: *DEAD* Mario : xD L 04/14/2020 - 16:50:55: *DEAD* Coronavirus : xd L 04/14/2020 - 16:50:58: *DEAD* Mario : xD L 04/14/2020 - 16:51:01: *DEAD* Elvis Picasso : smierc L 04/14/2020 - 16:51:26: *DEAD* Mario : jugol ulepszysz? L 04/14/2020 - 16:51:34: *DEAD* Wojtas : pff L 04/14/2020 - 16:51:40: *DEAD* SkanujeLepiejNizAvast : nie opluj sie L 04/14/2020 - 16:51:48: *DEAD* Mario : jugol ulepszysz? L 04/14/2020 - 16:51:57: *DEAD* Wojtas : ja mg L 04/14/2020 - 16:51:58: *DEAD* Elvis Picasso : bolek widdze kurde przez sciany widzi jebaniutki z Matrixa uciekl L 04/14/2020 - 16:51:59: *DEAD* Mario : pumma ulepszysz? L 04/14/2020 - 16:52:00: *DEAD* Bolek_12 : okno L 04/14/2020 - 16:52:01: *DEAD* FunnyPuma ^^ : zaraz was obu wypierdziele na tydzien L 04/14/2020 - 16:52:06: *DEAD* FunnyPuma ^^ : nie mam perku L 04/14/2020 - 16:52:09: *DEAD* Mario : ok L 04/14/2020 - 16:52:14: *DEAD* Mario : jugol ule[sz L 04/14/2020 - 16:52:26: *DEAD* Wojtas : Jugol lama L 04/14/2020 - 16:52:26: *DEAD* Mario : jugol!!!! L 04/14/2020 - 16:52:30: *DEAD* Wojtas : Jugol lama L 04/14/2020 - 16:52:32: *DEAD* Mario : ulepsz! L 04/14/2020 - 16:52:33: *DEAD* Wojtas : Jugol lama L 04/14/2020 - 16:52:36: *DEAD* Bolek_12 : jaki masz L 04/14/2020 - 16:52:39: *DEAD* Wojtas : Jugol lama L 04/14/2020 - 16:52:42: *DEAD* Wojtas : Jugol lama L 04/14/2020 - 16:52:48: Elvis Picasso : ./skiny L 04/14/2020 - 16:52:54: Twoj Stary Pjany : Ksiega wiedzy L 04/14/2020 - 16:52:56: Elvis Picasso : .modele L 04/14/2020 - 16:53:15: *DEAD* JugoL^^ : Wojtas=0??? L 04/14/2020 - 16:53:22: *DEAD* Mario : cos sie konczy cos zaczyna jebac wojtasa sk*******a L 04/14/2020 - 16:53:23: *DEAD* Wojtas : Jugol lama L 04/14/2020 - 16:53:25: *DEAD* LAAURENCE : +-1 L 04/14/2020 - 16:53:28: *DEAD* Wojtas : Jugol lama L 04/14/2020 - 16:53:32: *DEAD* Wojtas : Jugol lama L 04/14/2020 - 16:53:32: *DEAD* JugoL^^ : Wojtas=0??? L 04/14/2020 - 16:53:36: *DEAD* Wojtas : Jugol lama L 04/14/2020 - 16:53:40: Twoj Stary Pjany : kto chce ksiege wiedzy L 04/14/2020 - 16:53:41: *DEAD* Wojtas : Jugol lama L 04/14/2020 - 16:54:34: *DEAD* Mario : wyjeb wojtasa i jugola xD Zgadzam sie z graczem, kara jest zdecydowanie zbyt długa. Gracze powinni dostać kicki żeby sie ogarnęli. Ban godzinowy jest w tym miejscu zbyt długi Jeszcze te straszenie banem, co jest z Wami? Jak gram u Was to cisza spokój, dlatego dziwi mnie ten temat. Chciałbym dodać, że gracz @JugoL^^ gra na aktywnym banie @Roy Keane http://aquax1994.hekko24.pl/bansmh/ban_list.php?bid=1638
    1 punkt
  20. JugoL^^

    Skarga

    Kolego to fakt, że dał bana na 1 godz za prowokacje i kulturę, powinien inaczej to zrobić no ale cóż stało się. Ja tam do niego żadnej urazy ani nic nie mam za to że dał na godzinę.
    1 punkt
  21. j4k s!3 gr4

    Pokażcie swoje mordki!

    po wojaku ale ładne jest
    1 punkt
  22. peKU.

    Witam - PaeK :D

    Witam wszystkich bardzo serdecznie Mam na imię Paweł, liczę 17 wiosenek ( 5 czerwca walnie 18sta ), interesuję się informatyką (kierunek w szkole), zajmuję się (głównie) instalacją albo inaczej "robieniem" serwerów do gry Counter-Strike, pisaniem oraz edycją pluginów. Aaaa prawie bym zapomniał xD grywam na serwerze FFA Jak wiadomo grasował tutaj inny PaeK (dlatego też mam inną nazwę użytkownika [*]). Proszę kochaną administrację o to, aby mnie nie banowała jeśli będzie taka potrzeba mogę udowodnić to że to ten PAEK xD no i w sumie tyle
    1 punkt
  23. Przedstawiam listę komend, których może używać admin na serwerach Counter Strike Global Offensive [CS:GO]. Jak wiadomo wszystkie komendy wpisujemy w konsoli (~). Zabraniam kopiowania na inne fora bez mojej zgody. sm_admin - Pokazuje menu admina sm_help - Ukazuje komendy admina sm_addban czas,steamid,przyczyna - Nakłada bana ( zablokowanie możliwości gry na serwerze ) sm_ban nick/steamid, czas, przyczyna - Nakłada bana ( zablokowanie możliwości gry na serwerze ) gracza online. sm_banip czas ip przyczyna - Nakłada bana ( zablokowanie możliwości gry na serwerze ) na adres ip komputera. sm_kick steamid/nick przyczyna - Wyrzuca gracza z serwera sm_map nazwamapy - Zmienia mape sm_unban steamid - Zdejmuje blokade gry sm_cancelvote - Anuluje głosowanie trwające na serwerze sm_(un)*1gag nick - Blokuje możliwość pisania na chacie. sm_(un)mute nick - Blokuje możliwość rozmowy na chacie. sm_(un)silence nick - Blokada wszelkiej komunikacji w grze. sm_csay tekst - Tekst wyświetlany na środku ekranu sm_msay tekst - Tekst wyświetlany po lewej stronie ekranu sm_psay nick tekst - Prywatna wiadomość do wybranego gracza sm_say - Wiadomość do wszystkich graczy online sm_tsay kolor tekst - Kolorowa wiadomość wyświetlana w lewym górnym rogu ekranu sm_observe nick - Przełączenie ekranu na wybranego gracza
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...