Haq#
-
Liczba zawartości
239 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Czas online
8h 38m 23s
Aktywność reputacji
-
Haq# otrzymał reputację od Aitler → SG na respie wroga!!!
szkoda, że tak odpaleńców nie zgłaszasz jak jakieś sentry guny, które nikogo nie biją dobrze chociaż, że tak na forum biegasz ze wszystkim, bo jakbyś miał admina to na codzie non stop graczy by nie było
edit.
masz rację, mam pełne gacie jak pomyślę o tym banie tak sobie spojrzałem na nowy regulamin i tam nie ma nic wspomnianego o sg na respie, a na demku paka nie jest w jego zasięgu, więc cele są do wykonania
a propos tematu - on akurat dotyczy mnie
-
Haq# otrzymał reputację od F4N4TYK → SG na respie wroga!!!
szkoda, że tak odpaleńców nie zgłaszasz jak jakieś sentry guny, które nikogo nie biją dobrze chociaż, że tak na forum biegasz ze wszystkim, bo jakbyś miał admina to na codzie non stop graczy by nie było
edit.
masz rację, mam pełne gacie jak pomyślę o tym banie tak sobie spojrzałem na nowy regulamin i tam nie ma nic wspomnianego o sg na respie, a na demku paka nie jest w jego zasięgu, więc cele są do wykonania
a propos tematu - on akurat dotyczy mnie
-
Haq# otrzymał reputację od elo elo 350 → SG na respie wroga!!!
szkoda, że tak odpaleńców nie zgłaszasz jak jakieś sentry guny, które nikogo nie biją dobrze chociaż, że tak na forum biegasz ze wszystkim, bo jakbyś miał admina to na codzie non stop graczy by nie było
edit.
masz rację, mam pełne gacie jak pomyślę o tym banie tak sobie spojrzałem na nowy regulamin i tam nie ma nic wspomnianego o sg na respie, a na demku paka nie jest w jego zasięgu, więc cele są do wykonania
a propos tematu - on akurat dotyczy mnie
-
Haq# przyznał reputację dla F4N4TYK → SG na respie wroga!!!
Data zdarzenia: 2020-09-30
Nick gracza: [IP] 4: 'fifi' (CT) -- 5.173.169.143:29872 [STEAM_0:1:95313433]
Dowody: http://ehltv.hltv.org.pl/srv23614/HLTV-2009301159-de_eldorado.dem.zip czas: 11:14:00
Świadkowie: nie potrzebni
Uzasadnienie: SG na respie wroga , czyli był w CT a ustawił sobie SG na respie TT.
@Haq#
Po 1. Jak byłby gracz na odpale , to nie bój się zgłosiłbym Go
Po 2. Już pisałem na SB i tu zacytuję "Nie łamcie regulaminu , gdy nie ma admina na serwerze to skarg nie będzie na forum" , ale jak wy potraficie łamać regulamin tylko wtedy kiedy nie ma Administracji na serwerze , to ktoś musi porządku pilnować ... Bo jak admin wbije na serwer to już nie łamiecie regulaminu bo się bana boicie ....
Po 3. Nie ma znaczenia czy ktoś był na respie i Sg Go biło , jest źle położone to się ban należy , podam Ci przykład znanego nam gracza JugoLa na mapie cs_Lidl postawił Sg bijące na respa przeciwnika i dostał degrada za to , chociaż też nikogo nie było na respie xD
Po 4. i ostatnie - Co się wypowiadasz w temacie który Cb nie dotyczy xD
Jak by nie patrzeć , to jak położysz SG na respie wroga , to logicznie myśląc uniemożliwia Zrobienie celi mapy...
-
Haq# otrzymał reputację od CukierkowyMario → Skarga - COD 400
Data zdarzenia: 2020-09-07
Nick gracza: @Roy Keane
Dowody: 1. wyciąg z bansa: http://aquax1994.hekko24.pl/bansmh/ban_list.php?bid=13411
2. wyciąg z hltv: http://ehltv.hltv.org.pl/srv23614/HLTV-2009071524-de_rats_1337.dem.zip - sama akcja, a raczej runda zaczyna się od 03:23 i trwa do momentu bana 03:46
3. screen z również niesłusznego bana sprzed kilku dni: https://www45.zippyshare.com/v/FVF1e5np/file.html
Świadkowie: w wyżej wstawionym wyciągiem z hltv
Uzasadnienie:
Po pierwsze, wyżej zacytowany 12 punkt regulaminu COD'a wyraźnie mówi , że zakaz używania tego typu umiejętności obowiązuje tylko w przypadku respawnu wroga, co w 100% koliduje z akcją przedstawioną w wyciągu z hltv, pomijając to, że regulamin jest niedoprecyzowany, bo nie ma tam nigdzie wspomnianych duchów - taka mała dygresja w stronę zarządzających codem Jeśli chodzi o screena z bana sprzed kilku dni to widać tam jasno kiedy skończyła się jedna runda, kiedy zaczęła druga i kto w tym czasie puścił airstrike'a. Druga sprawa dotyczy długości kar ( dotyczy obu banów ), co też jest pewną sprzecznością z zapisami w regulaminie. Podświadomie uważam, że jest to robione po złości, bo z tego co się orientuje kolega nie ma tu admina od wczoraj, nie wydaje się sprawiać problemów, więc po prostu nie rozumiem tego typu działania, w każdym bądź razie "ktoś pomylił odwagę z odważnikiem" - cytując klasyk. Przejdźmy do meritum - admin @Roy Keane ewidentnie nadużywa uprawnień. Nie jestem skory do pisania skarg, bo raz, że jest to trochę słabe i z reguły wyjaśniam to na priv, ale szanowny kolega nawet nie chciał przyjąć zaproszenia, a dwa, że po prostu mi się nie chce i nie mam na to czasu. Nie chcę, żeby uprawnienia @Roy Keane'a na tym ucierpiały, bo każdemu zależy na dobru serwera, a im więcej adminów tym zawsze lepiej Po prostu sfolguj trochę chłopie
-
Haq# przyznał reputację dla Twoshots → Szejk COD 400
Nick cheat'era: [IP] 13: 'Szejk' (TERRORIST) -- 83.28.16.235:27005 [VALVE_1:0:556171125
Godzina, data zdarzenia: 14:25; 2020-02-27
Serwer: COD 400
Link do demka:
https://www112.zippyshare.com/v/nhZAoFcP/file.html
STEAM_ID/IP: Szejk' (TERRORIST) -- 83.28.16.235:27005 [VALVE_1:0:556171125
Uzasadnienie: demko trwa tylko pare rund wiec prosze nie kazcie mi wskazywac dokladnego czasu zdarzenia :) koles na WH zwłaszcza widac przy tym jak dostaje flasha na oczy a przy tym robi fraga... chyba, ze jest odporny, dodatkowo gra na bugach... ponad 300 hp i taka predkosc przy tak niskim lvlu?
pozdrawiam
-
-
Haq# otrzymał reputację od Janek Snieg → Toznowuja
Nick: naturalez [PRGMTC HQ]
Wiek: 18
Doświadczenie (w byciu adminem): Byłem kilka razy tu adminem. Prócz tego serwera stróżowałem na dwóch innych, ale tu spędziłem najwięcej czasu.
Znajomość AMXX (W skali 1-10): 6
Staż w CS-sie: 8 lat
Steam / NonSteam: Steam
Dlaczego Ty: Niedawno sprawdzałem swoje gametrackery i wychodzi na to, że mam przyjemność grać tu już niecały 6 rok. Składam podanie, bo chcę w jakimś stopniu odciążyć z obowiązków obecnych adminów. Nie ma co tu dużo mówić, bo o to tak naprawdę chodzi
Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: 2-3 h
Kontakt: Steam
Link do GameTracker'a: https://cache.gametracker.com/player/naturalez [PRGMTC HQ]/80.72.43.106:27022/ - aktualny gametracker
-
Haq# przyznał reputację dla Losik → Zmiany w regulaminie.
Czołem wszystkim.
Piszę temat gdyż uważam regulamin za niezbyt przejrzysty.
W mojej opinii konieczne są zmiany które wykluczą wszelkie niejasności.
Poniżej zamieszczam aktualne punkty regulaminu z moimi adnotacjami.
7. Zakaz chodzenia po TXT. (przelatywać nad nimi można ale "odbijać się" już nie)
AD - regulamin TXT wymaga odświeżenia.
8. Miny, Pułapki, Repliki- nie stawiamy w miejscach takich jak: okienka, drabinki, na pace, w wentylacji i pod wyjściami z wentylacji , na schodach, na BS, przy hostach, na drzwiach które blokują otworzenie ich/przejście przez nie, do tego na pochylniach i wzniesieniach.
AD - Dodał bym do tego zapisu mimo wszystko trutkę klasy truciciel. Ponadto karał bym banem za tzn kreskę z min ( mina jedna za drugą ) w wąskim przejsciu, takich cudaków nie da się ominąć nie mając max kondycji.
11. Nie przeszkadzamy innym w grze celowo blokując.
AD - Usunąć zapis, plugin który został wgrany eliminuje go.
12. Staramy się wykonywać cele mapy (zakaz kampienia z paką na respie i jeśli pozostanie jedna minuta idziemy po hosty).
AD - Wyrzucenie gracza/graczy za ich niewykonanie po upłynięciu czasu rundy.
18. Zakaz stawiania sentry guna w miejscach które całkowicie uniemożliwiają rozbrojenie paki bądź wyprowadzenie hostów oraz w miejscach, które uniemożliwiają tt dojście do bs, szczególnie na mapach rats_office, rats_1337, eldorado.
AD - Najbardziej kontrowersyjny zapis, niejasny i skutki w postaci banów zależą od interpretacji danego admina.
Moja propozycja - całkowite przyzwolenie na dowolne stawianie SG ( można je zniszczyć ), bądź zakaz zaostrzyć do formy: "SG nie może sięgać na BS - w jakimkolwiek stopniu"
Zapraszam do wypowiedzi, a kogoś z góry do pochylenia się nad tym.
Pozdrawiam, Losik.
@cover @Nodi @ikz' @Nemezis ad @Kula @syjon. @Kempes # @Cycu9412 @~Czarna~ @SadoS
-
Haq# otrzymał reputację od Vix33nek! → Admin nie ogarnia ??
Ze swojej strony nie musiałeś tu nic pisać, bo nie wydaje mi się, żebyś u nas grał. Robota czysto dla moderatorów
@Morderca piszesz, że nie musisz czytać u@, a jednak przeczytałeś jak napisał "slay mnie". Jak gracz Ci tak pisze to raczej nie dlatego , że chce sobie deada zaliczyć tylko ma problem, więc z automatu admin powinien wejść na specta czy kamerę przewinąć na niego i zareagować. Swoimi czasy jak adminowałem zgłoszenia na say nie były mi obojętne. Po prostu go czytasz, reagujesz na to, a w między czasie na admin say'u piszesz o zgłoszeniach na u@. A say'a raczej czytasz.
EDIT.:
Admin w ogóle nie angażuje się w problemy na serwerze. Totalna olewka i cały czas zajęty grą. Najlepszy dowód jest ta oto mapa: http://d1.hltv.org.pl/srv23614/HLTV-1808211743-fy_snow.dem.zip
Gracz o nicku "Szynszyl" znany z rzucania swoim flashy co pokazuje jego bans zaczął je rzucać odkąd wbił. Pisano @Morderca na u@, a on nie reagował, a gdy przeszedł do teamu z "Szynszylem" i dostał flasha dopiero zareagował.
2 sprawa nie wiem czy pisać to w tym temacie czy nie, ale skoro mowa o @Morderca to napiszę tutaj. Zauważyłem, że jest on jak chodząca błyskawica co jest niemożliwe. Jest wiele assassynów z full kondychą, ale żaden z nich tak szybko nie biega. Pisałem mu nagminnie na u@ o tym, no ale jak na przykładnego admina przystało - nie odpisywał. Biega 2x szybciej ode mnie ( moja kondycja to 230 ), chociaż ma tylko chyba 60 kondycji więcej, do tego ma 300+ hp. Coś chyba jest nie tak. Podejrzewam jakiś bug kondycji lub komendę. Dobrym dowodem na to jest też wcześniej załączona mapa ( w linku ).
-
Haq# otrzymał reputację od boy pablo → Poprawki v2
Zapowiadałem ten temat, także już jest.
Więc tak:
Duch kapitana - mam wątpliwości czy działa wgl ten krytyk 1/7, proszę o sprawdzenie to, bo jak ja nim grałem to nie było widać różnicy w dmg
Cichy zabójca - już wcześniej było o tym mówione, ale jakoś ucichło. Proponuję reaktywację tej klasy z 2x obrażeniami w plecy, 2 skokami, 10% na odrodzenie i broniami m4 i deaglem. Klasa fajna, nie rozumiem powodu usunięcia jej.
Aspirant - dlaczego on nie ma bh? czekam na oświecenie, bo przez bardzo długi czas był nietykalny, a nagle po przerwie wracam i on jest bez bh. Klasą kiedyś grało mnóstwo ludzi, teraz praktycznie nikt.
Żołnierz wsparcia - mściciel, duch kapitana mają krytyki 1/7, żołnierz wsparcia ma tylko krytyka, a w dodatku 1/8. Proponuję zmianę 1/8 na 1/7. Liczę się z recoilem mp5, ale prócz tego kompletnie nie ma nic, dodatkowo staty jego też powalające nie są.
Złodziej - Do strzelaniny nie ma nic prócz galila, proponuję zamienić galila na m4.
Jeśli macie jeszcze jakieś propozycje, czekam na wasze wypowiedzi
-
Haq# otrzymał reputację od boy pablo → Poprawki
Halo
Nie ma co się rozpisywać, więc do rzeczy. Przydałoby się trochę wyrównać balans klas premium, a mianowicie:
1) Assassin - pojawiła się duża fala, która pokazuje jej siłę. Dlatego proponuję zmniejszyć niewidkę albo kondycję w statystykach zmienić na 0 bądź 10. Full kondycji wynosi 275, dochodzi do tego vip i robi się 285. Nie wliczając speedhackera jest najszybszą klasą (o ile się nie mylę) plus niemalże całkowita niewidka i kosa 1/1. Już nie mówię o perkach, które jeszcze w połączeniu z mp5 dają większą rzeźnię. Do tego podpunktu proszę o największą uwagę, gdyż ostatni temat zakończył się przez płacz graczy właśnie assassinem, którzy jak sam byłem świadkiem w pojedynku tych samych klas byli jak dzieci we mgle. Dodam jeszcze, że assassin na 50+ lvl vs początkujący gracz coda spławia go z serwera w 5 minut.
2) Konspirant - według mnie, nie trzeba mu dodatkowego dmg do m3, ponieważ bez tego też jest znakomitą klasą. Przy czyściutkim trafieniu z m3 dmg nie jest małe, a m3 + dodatkowe dmg z tajemnicą serwera lub przy nabojach +int na większym lvl często robi większą siekę niż scoutem. A nie zapominajmy o kosie 1/1, która według mnie jest jeszcze bardziej przydatna niż m3.
3) Skrytobójca - 1/4 na stanie się niewidzialnym jest zależne od naboi, czyli od trafienia przeciwnika. W połączeniu z mp5 wchodzi zawsze. Proponuję zamienić to na 1/6 - 1/8 i +7 dmg z mp5 zamienić na +10.
4) Strażnik - w strzelaninie klasa bezkonkurencyjna, więc proponuję mu 1/3 na odbicie zmienić na 1/4 lub 1/5.
Przypominam, że temat dotyczy klas premium. Reszta premek według mnie jest w miarę wyrównana. Niedługo albo na dniach dodam temat dotyczący klas non-premium, gdzie jest o wiele więcej pracy
-
Haq# otrzymał reputację od elo elo 350 → Poprawki
Halo
Nie ma co się rozpisywać, więc do rzeczy. Przydałoby się trochę wyrównać balans klas premium, a mianowicie:
1) Assassin - pojawiła się duża fala, która pokazuje jej siłę. Dlatego proponuję zmniejszyć niewidkę albo kondycję w statystykach zmienić na 0 bądź 10. Full kondycji wynosi 275, dochodzi do tego vip i robi się 285. Nie wliczając speedhackera jest najszybszą klasą (o ile się nie mylę) plus niemalże całkowita niewidka i kosa 1/1. Już nie mówię o perkach, które jeszcze w połączeniu z mp5 dają większą rzeźnię. Do tego podpunktu proszę o największą uwagę, gdyż ostatni temat zakończył się przez płacz graczy właśnie assassinem, którzy jak sam byłem świadkiem w pojedynku tych samych klas byli jak dzieci we mgle. Dodam jeszcze, że assassin na 50+ lvl vs początkujący gracz coda spławia go z serwera w 5 minut.
2) Konspirant - według mnie, nie trzeba mu dodatkowego dmg do m3, ponieważ bez tego też jest znakomitą klasą. Przy czyściutkim trafieniu z m3 dmg nie jest małe, a m3 + dodatkowe dmg z tajemnicą serwera lub przy nabojach +int na większym lvl często robi większą siekę niż scoutem. A nie zapominajmy o kosie 1/1, która według mnie jest jeszcze bardziej przydatna niż m3.
3) Skrytobójca - 1/4 na stanie się niewidzialnym jest zależne od naboi, czyli od trafienia przeciwnika. W połączeniu z mp5 wchodzi zawsze. Proponuję zamienić to na 1/6 - 1/8 i +7 dmg z mp5 zamienić na +10.
4) Strażnik - w strzelaninie klasa bezkonkurencyjna, więc proponuję mu 1/3 na odbicie zmienić na 1/4 lub 1/5.
Przypominam, że temat dotyczy klas premium. Reszta premek według mnie jest w miarę wyrównana. Niedługo albo na dniach dodam temat dotyczący klas non-premium, gdzie jest o wiele więcej pracy
-
Haq# otrzymał reputację od Morderca → Poprawki
Halo
Nie ma co się rozpisywać, więc do rzeczy. Przydałoby się trochę wyrównać balans klas premium, a mianowicie:
1) Assassin - pojawiła się duża fala, która pokazuje jej siłę. Dlatego proponuję zmniejszyć niewidkę albo kondycję w statystykach zmienić na 0 bądź 10. Full kondycji wynosi 275, dochodzi do tego vip i robi się 285. Nie wliczając speedhackera jest najszybszą klasą (o ile się nie mylę) plus niemalże całkowita niewidka i kosa 1/1. Już nie mówię o perkach, które jeszcze w połączeniu z mp5 dają większą rzeźnię. Do tego podpunktu proszę o największą uwagę, gdyż ostatni temat zakończył się przez płacz graczy właśnie assassinem, którzy jak sam byłem świadkiem w pojedynku tych samych klas byli jak dzieci we mgle. Dodam jeszcze, że assassin na 50+ lvl vs początkujący gracz coda spławia go z serwera w 5 minut.
2) Konspirant - według mnie, nie trzeba mu dodatkowego dmg do m3, ponieważ bez tego też jest znakomitą klasą. Przy czyściutkim trafieniu z m3 dmg nie jest małe, a m3 + dodatkowe dmg z tajemnicą serwera lub przy nabojach +int na większym lvl często robi większą siekę niż scoutem. A nie zapominajmy o kosie 1/1, która według mnie jest jeszcze bardziej przydatna niż m3.
3) Skrytobójca - 1/4 na stanie się niewidzialnym jest zależne od naboi, czyli od trafienia przeciwnika. W połączeniu z mp5 wchodzi zawsze. Proponuję zamienić to na 1/6 - 1/8 i +7 dmg z mp5 zamienić na +10.
4) Strażnik - w strzelaninie klasa bezkonkurencyjna, więc proponuję mu 1/3 na odbicie zmienić na 1/4 lub 1/5.
Przypominam, że temat dotyczy klas premium. Reszta premek według mnie jest w miarę wyrównana. Niedługo albo na dniach dodam temat dotyczący klas non-premium, gdzie jest o wiele więcej pracy
-
Haq# otrzymał reputację od MoNt3 → [ZAMKNIĘTY]Nowa Klasa Premium (Propozycja)
Powtarzam to już od dawna, zamiast dodawać lepiej zająć się klasami, które naprawdę trzeba ulepszyć, żeby zachować balans. ( I NIE, NIE MOWIE TU O PREMKACH) A jeśli już nie byłoby innej opcji to proponuję temu Zeusowi dać 2 pioruny, 1/15 na heada, 1/4he, m4 +10, krowa i granaty, a błyskawice 150-200 dmg przy full int. Chociaż tego 1/4 z he wgl bym nie dawał, bo akurat klasy grane na serwerze często mają 1/x z he, a przez to można czasami monitora na dworze szukać
-
Haq# otrzymał reputację od Nodi → [ZAMKNIĘTY]Nowa Klasa Premium (Propozycja)
Powtarzam to już od dawna, zamiast dodawać lepiej zająć się klasami, które naprawdę trzeba ulepszyć, żeby zachować balans. ( I NIE, NIE MOWIE TU O PREMKACH) A jeśli już nie byłoby innej opcji to proponuję temu Zeusowi dać 2 pioruny, 1/15 na heada, 1/4he, m4 +10, krowa i granaty, a błyskawice 150-200 dmg przy full int. Chociaż tego 1/4 z he wgl bym nie dawał, bo akurat klasy grane na serwerze często mają 1/x z he, a przez to można czasami monitora na dworze szukać
-
Haq# otrzymał reputację od Wojtyś → [ZAMKNIĘTY]Nowa Klasa Premium (Propozycja)
Powtarzam to już od dawna, zamiast dodawać lepiej zająć się klasami, które naprawdę trzeba ulepszyć, żeby zachować balans. ( I NIE, NIE MOWIE TU O PREMKACH) A jeśli już nie byłoby innej opcji to proponuję temu Zeusowi dać 2 pioruny, 1/15 na heada, 1/4he, m4 +10, krowa i granaty, a błyskawice 150-200 dmg przy full int. Chociaż tego 1/4 z he wgl bym nie dawał, bo akurat klasy grane na serwerze często mają 1/x z he, a przez to można czasami monitora na dworze szukać
-
Haq# otrzymał reputację od Wojtyś → [ZAMKNIĘTY]Propozycje
Może od razu cały serwer do góry nogami przestawić? Wystarczy, że rusek jest już zepsuty, a mojego kapitana to w spokoju zostawić. Gram nim szmat czasu i według mnie nie ma kija we wsi na niego.
Ja nie jestem za. Według mnie zostawić ją jak jest albo zabrać jeden skok.