Skocz do zawartości
Haq#

Poprawki

Rekomendowane odpowiedzi

Halo

Nie ma co się rozpisywać, więc do rzeczy. Przydałoby się trochę wyrównać balans klas premium, a mianowicie:

1) Assassin - pojawiła się duża fala, która pokazuje jej siłę. Dlatego proponuję zmniejszyć niewidkę albo kondycję w statystykach zmienić na 0 bądź 10. Full kondycji wynosi 275, dochodzi do tego vip i robi się 285. Nie wliczając speedhackera jest najszybszą klasą (o ile się nie mylę) plus niemalże całkowita niewidka i kosa 1/1. Już nie mówię o perkach, które jeszcze w połączeniu z mp5 dają większą rzeźnię. Do tego podpunktu proszę o największą uwagę, gdyż ostatni temat zakończył się przez płacz graczy właśnie assassinem, którzy jak sam byłem świadkiem w pojedynku tych samych klas byli jak dzieci we mgle. Dodam jeszcze, że assassin na 50+ lvl vs początkujący gracz coda spławia go z serwera w 5 minut.

2) Konspirant - według mnie, nie trzeba mu dodatkowego dmg do m3, ponieważ bez tego też jest znakomitą klasą. Przy czyściutkim trafieniu z m3 dmg nie jest małe, a m3 + dodatkowe dmg z tajemnicą serwera lub przy nabojach +int na większym lvl często robi większą siekę niż scoutem. A nie zapominajmy o kosie 1/1, która według mnie jest jeszcze bardziej przydatna niż m3.

3) Skrytobójca - 1/4 na stanie się niewidzialnym jest zależne od naboi, czyli od trafienia przeciwnika. W połączeniu z mp5 wchodzi zawsze. Proponuję zamienić to na 1/6 - 1/8 i +7 dmg z mp5 zamienić na +10.

4) Strażnik - w strzelaninie klasa bezkonkurencyjna, więc proponuję mu 1/3 na odbicie zmienić na 1/4 lub 1/5.

Przypominam, że temat dotyczy klas premium. Reszta premek według mnie jest w miarę wyrównana. Niedługo albo na dniach dodam temat dotyczący klas non-premium, gdzie jest o wiele więcej pracy ;)

Edytowane przez Haq#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Z osłabieniem konspiranta się zgadzam albo zabrać ten dmg albo usunąć chociaż 1 płapkę, co do strażnika zgadzam się z osłabieniem odbicia na 1/5 bo teraz prawie każdy strzał odbija. Co do skrytobójcy i assasina jestem neutralny. Pozdrawiam A3ro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Godzinę temu, A3ro napisał:

Z osłabieniem konspiranta się zgadzam albo zabrać ten dmg albo usunąć chociaż 1 płapkę

Konspirant w dużym stopniu bazuje na pułapkach ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


1 godzinę temu, EgzeF napisał:

Asasasyn znerfic

Konspirant zabrac mu pulapke 

Skryto tez do znerfienia

Straznik ma 33% ja bym mu dał 10-17%

Powtarzam, że problem konspira leży tylko i wyłącznie w tym dmg z m3, a pułapek proszę nie tykać.

10-17% na odbicie to zbyt mało jak na premkę równającą się z pozostałymi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


1. Gdy zniknęła niewidka - płacz - hardek ch**u oddaj niewidke, assasin niegrywalny, odchodzę stąd. Gdy niewidka wróciła - płacz - hardek ch**u zabierz niewidke, assasin za mocny, odchodzę stąd.

So, w czym jest dokładnie problem?

2. Okej, zmiana jak najbardziej do przyjęcia.

3. Klasa zostaje, nie jest już taka mocna jak kiedyś i o to właśnie chodziło.

4. 1/5 hmm, jak było 1/4 to była niegrywalna - tj. nikt nie chciał nią grać. Właściwie to strażnik nie ma nic wyjątkowego prócz tego.

Jeśli chcecie obniżyć odbicie to zasugerujcie co dodać w zamian. 

Widzenie niewidzialnych to jest w sumie ta druga zdolność, którą posiada i to na tyle.

Da się obniżyć do 25-28%, ale co w zamian?

Edytowane przez HardeQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


co do asasina zabrać mu bronie zostawić tylko nóż i myślę ze będzie okey :)

co do strażnika trzeba mu poprawić odbicie. tzn.. co ma odbijać.. pociski czy wszystko.... na obecna chwile przy odrobinie farta można bez oddania strzału zabić osobę która do Ciebie strzela.. jest to do poprawy... . powinno to działać tak. ze zostaje taka osoba trafiona i nie traci hp.. a nie odbija.. bo często się buguje i pocisk wraca do osoby która go wystrzeliła.. ( odbija też miny,rakiety, dosłownie wszystko... ) uważam ze trzeba to poprawić szybko.. bo ta klasa jest nie do zabicia 1/1 strzelasz w nią odbija giniesz ty przebiega przez miny wybuchają nie traci dmg.. i tak dalej.  Proponuje dodać odbicie np. 8 pierwszych pocisków i można też dodać trochę w statystki a zabrać moc widzenia. ponieważ jak działa odbicie to z kosy można 2-3 razy trafić i nie zabić a on robi z nami co chce...

Co do Konspiranta trzeba ogarnąć to m3. nie wiem czy coś się z nim zbugowało czy coś innego. ale przez ostatnie 2 dni obserwuje ze osoby co graja tą klasa biegają z m3 i do tego jak ktoś ma jakieś naboje albo cos do dmg.. to działa to niczym ruszer 1/2... miazga

Co do Skrytobójca trzeba zmienić 1/ niewidkę po strzale lub naprawić bo działa to faktycznie praktycznie 1/1 co daje bardzo duże wzmocnienie.. nawet jak sie go obije to potem znowu ma 7s na schowanie się :) + ( uważam ze niewidka powina działać tylko ta która dostaje jak jest obity na schowanie, ta pozostała do usunięcia.. ponieważ  mp5 +inta daje silę do tego doliczamy ze jak wybiega w biegu i strzela staje się niewidzialny.. brak tylko bezliku zeby wybił cały team i został niezauważony :P....

Edytowane przez Morderca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


15 godzin temu, HardeQ napisał:

1. Gdy zniknęła niewidka - płacz - hardek ch**u oddaj niewidke, assasin niegrywalny, odchodzę stąd. Gdy niewidka wróciła - płacz - hardek ch**u zabierz niewidke, assasin za mocny, odchodzę stąd.

So, w czym jest dokładnie problem?

Płakali tylko Ci co teraz grają asskiem (nie będę pisał po nickach) i śmieją się w twarz, bo bez takiej niewidki mapy by nie potrafili ugrać. A prawda jest taka, że ten co potrafi naprawdę nim grać będzie kosił bez tak całkowitej niewidki. Wpadają 3 asski na serwer i jest jeden wielki płacz. A zaangażowanie w sprawy serwera połowy graczy pozostawia wiele do życzenia, więc też nie każdy się tu na forum wypowiada. Polecam wejść na serwer ;) Stąd też moja propozycja - lekkie zmniejszenie niewidki albo usunąć całkowicie kondycję (do max 200).

15 godzin temu, HardeQ napisał:

3. Klasa zostaje, nie jest już taka mocna jak kiedyś i o to właśnie chodziło.

Nie polecam grać przeciwko skrytobójcy z jakimikolwiek nabojami (+dmg) lub bezlikiem. W połączeniu z wyrzuceniem broni wychodzi jedna wielka masakra.

 

15 godzin temu, HardeQ napisał:

4. 1/5 hmm, jak było 1/4 to była niegrywalna - tj. nikt nie chciał nią grać. Właściwie to strażnik nie ma nic wyjątkowego prócz tego.

Jeśli chcecie obniżyć odbicie to zasugerujcie co dodać w zamian. 

Widzenie niewidzialnych to jest w sumie ta druga zdolność, którą posiada i to na tyle.

Da się obniżyć do 25-28%, ale co w zamian?

W sumie prawda - 1/5 trochę za słabe. Ale to 25-28% jest ok, a w zamian za to proponuję jakąś broń z tych niższych półek np. mac10, tmp, xm lub dodatkowy skok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Co do pierwszych 3 klas, które podałeś to jest jakiś żart... A co do strażnika to wy sobie jaja robicie? Przed resetem NIKT tym nie grał, bo był gunwem a teraz? Jest płacz o to, że odbija wszystko i widzi wszystkich..  Ludzie po to się buffuje klasy/perki żeby były GRYWALNE a kiedy jest "meta assasinowa" to jedynymi kontrami są strażnik, okulista i perk ealge eye... Okulistą mało kto gra ( znam 1 gracza nicku nie pamiętam) a perka ciężko dostać, więc nie płaczcie nad tą anty-niewidką kurde. @HardeQ ja Cię rozumiem przynajmniej ja...

Edytowane przez Elo elo 350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


1. K**wa niewidka źle, autoBH też źle. A @Haq# tera ty jeszcze doje***eś z 0 kondy na start. Gadasz o balansie, a tym zrobisz z tego punkt wyjścia czyli że assasin znowu będzie ciężko grywalny. Zostawić jak jest tera.

2. Jak najbardziej za, moge jeszcze zaproponować lekkie zmniejszenie kondy.

3. Klasa git tylko 15% na wyrzucenie wchodzi na moje za często i w dodatku wchodzi 2-5 razy pod rząd.

4. Klasa wnerwia ale ma tylko odbicie i widzenie niewidzialnych. Zostawić.

Chcecie żeby był balans a nie myślicie czy te nerfy/buffy będą miały rzeczywiście sens. Najpierw myślcie, potem piszcie. Polecam stosować na przyszłość. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


1. klasa dostała nerfa i nie widzę potrzeby jej nerfić dalej ewentualnie zabrać mp5 , myśle że nerf na kondycji i bh wystarczył , niewidki nie ma co ruszać bo klasa zostanie znowu zapomniana. Co do daniu mu 0 kondycji to smiech na sali a jeśli dostanie nerfa na niewidke to klasa zwykła bedzie lepsza jak premka znowu tak jak to było z szeregowcem a starszym szeregowcem najpierw przemyślcie a potem piszcie. Teraz jest sezon assasinów za miesiąc bedzie sezon np. czołgistów i znowu ludzie bedą pisać że za mocna klasa jest ok póki nie gra nią grupa ludzi  

2. wywalić zwiększone dmg z m3 i zmniejszyć konde bo popierdziela że dogonić nie idzie.

3. klasa według mnie dość znerfiona.

4. Proponuje 1.2 na odbicie bo tera to porażka jest 30 coś procent a siada z 8 razy pod rząd , w zamian dać jakąś broń np. AK i 5 dmg do tego

Zgadzam się z @Wicevil chcecie balansu a coraz dalej do tego balansu jest. 

Edytowane przez Nodi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Godzinę temu, Wicevil napisał:

1. K**wa niewidka źle, autoBH też źle. A @Haq# tera ty jeszcze doje***eś z 0 kondy na start. Gadasz o balansie, a tym zrobisz z tego punkt wyjścia czyli że assasin znowu będzie ciężko grywalny. Zostawić jak jest tera.

Problem tkwi w tej niewidce. Cały czas zwracam na to szczególną uwagę i jestem za zmniejszeniem jej. Obniżenie kondy będzie najlepszym wyjściem w przypadku zostawienia niewidki, bo jak już powiedziałem wcześniej - full konda + vip = prawie 300 ;) 

PS: a przy następnym resecie pewnie będziesz nim grał, dlatego tak plujesz

32 minuty temu, Nodi napisał:

1. klasa dostała nerfa i nie widzę potrzeby jej nerfić dalej ewentualnie zabrać mp5 , myśle że nerf na kondycji i bh wystarczył , niewidki nie ma co ruszać bo klasa zostanie znowu zapomniana. 

Mówmy o faktach ;) Klasa została niemalże całkowicie zmieniona - ze starego assassina powstał nowy 2x silniejszy. Później zabrano mu to bh, co chyba było oczywistą sprawą, a o obniżeniu kondycji nic nie wiem, bynajmniej nie widać tego. Wczoraj na gierce spotkałem się z pewną sytuacją - gość grający asskiem został zabity przez non premium i powiedział "jak on mnie widział?" Hmm, grunt że macie świadomość jak widoczny jest assassin i w czym tak naprawdę leży problem ;) Zwiększyć widoczność i można dać mu w zamian za to jakieś 1/3 na natychmiastowe przeładowanie broni.

Edytowane przez Haq#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


4 godziny temu, Demon95 napisał:

Według mnie to asasin powinien byc taki jak kiedys czyli mial te zwinne palce 1/1 z kosy i auto bh i zeby byl bardziej widzialny niz teraz bo teraz go wgl nie widac.

pierdziele może jeszcze wszystkie klasy premium znerficie klasy premium mają być lepsze od darmowych bo za to się płaci heloł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


W dniu 21.08.2018 o 17:42, Demon95 napisał:

Według mnie to asasin powinien byc taki jak kiedys czyli mial te zwinne palce 1/1 z kosy i auto bh i zeby byl bardziej widzialny niz teraz bo teraz go wgl nie widac.

Zwinne palce są niepotrzebne, bo i tak mało kto tego MP5 na nim używa, zazwyczaj latają z kosą. BH można by mu dodać i zrobić go trochę bardziej widzialnym. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


13 godzin temu, boy pablo napisał:

Zwinne palce są niepotrzebne, bo i tak mało kto tego MP5 na nim używa, zazwyczaj latają z kosą. BH można by mu dodać i zrobić go trochę bardziej widzialnym. ;)

No akurat wtedy, kiedy assasin miał te zwinne palce to były one bardzo przydatne. Kiedy Ty musiałeś broń przeładować, gość sobie strzelał i strzelał aż zabił, więc nie odstawiajmy tego tak na bok, bo to jest wg. mnie całkiem interesująca opcja, która naprawdę może się sprawdzić. Ale jeżeli już mamy zabrać tą niewidkę (tzn. zwiększyć widzialność) to do tych zwinnych palcy dodajmy jeszcze bh i będzie super.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


1.  Assasin jest teraz klasa bardzo mocna, ale znowu zwiększenie tej widzialności spowoduje brak grywalności tej klasy. Więc albo klase zostawić juz w spokoju albo zmienić tak jak pisze Demon na starego assasina z zwinnymi palcami.

2 Konspirant -  jedyne co tu można zmienić to usunąć dmg z m3, chociaż ja i tak bym nic z tym nie robił.

3 Skryto można by co najwyżej ta niewidke 1/4 zmienic na 1-7/8

4 Strażnik - można by oslabić te odbicie do 25% ale w zamian dodać np granat z dmg + inta bądź jakaś bron po prostu.

 

PS. Jak tak czytam te tematy o ciągłym zmienianiu czegoś w klasach to jest porażka... Cokolwiek sie zmieni w klasach to na kolejny reset już jest problem z tymi zmianami, zastanówcie sie raz do porządku co zrobić z daną klasą a nie bez przerwy będzie sie wszystko zmieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


1.  Assasin jak najbardziej do zmiany. @Anime ⚙WolfIDraV⚙ masz jakiś plik starego assasina jaki miał poziom niewidki? Żeby ustawić to pomiędzy aktualna niewidką a tą poprzednią.

2. Usunąć zwiększone dmg z m3.

3. Zostaje jak jest.

4. Wolf jak dasz rade to zmień odbijanie obrażeń w strażniku na ignorowanie, bo tak strzelając się ze strażnikiem to szybciej da się zabić siebie niż jego.

 

Assasin i strażnik to takie najpotrzebniejsze zmiany, fajnie byłoby to jak najszybciej ogarnąć, bo trzeba na dniach zrobić reset.

Edytowane przez Vix33nek!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...