Jump to content
Wojtyś

[ZAMKNIĘTY]Lekkie zmiany

Recommended Posts

Witam!

Chciałbym zaproponować kilka zmian, które by można było wprowadzić np przy kolejnym resecie. Zacznijmy od tego, że +/- 50% premek na serwerze to śmierć, gracze ją wybierają, ponieważ jest ona mocno przesadzona: m4 z eliminatorem, kosa 1/1 i na dodatek 3 skoki. Powiem tyle sam eliminator robi robote i zmienia najgorszego bota w dobrego gracza, dlatego proponuję zabrać tej klasie eliminator i zastąpić go ogranicznikiem (w ewentualności zostawić eliminator, ale zabrać skoki). Kolejną sprawą jest lekkie ulepszenie niewidki assasina, ponieważ jest on strasznie widoczny. Nie oszukujmy się klasy nonpremium(np. Zwiadowca, Łowca Myśli) są dużo mniej widoczne. Można także ulepszyć statystyki klasy Premium Niszczyciel ponieważ są bardzo słabe w przeciwieństwie do innych premek(int 10, hp 8, wytrzymka 15, konda 5), proponuje nie zwiększać int, ponieważ ma on niewidke zależną od int, więc nie ma co mu jej dawać dużo na start, ale hp(przy wymaksowanym hp to nam daje tylko 308hp, coś mało jak na klase premium) i kondy jest o wiele za mało, można by te statysytyki podnieść do około 20 punktów. Przy dodawaniu +10dmg do klasy Namiestnik coś poszło chyba nie tak, bo bije ona znacznie mocniej niż jest w opisie klasy(bije nawet mocniej z m4, niż karabinier z ak+15dmg). Mam też jedno pytanie(ponieważ, nie wiem czy da się tak zrobić), czy jest możliwość, aby klasa Truciciel nie musiała ładować trucizny na nożu? Zajmuje to sporo czasu i zanim truta się naładuje, przeciwnicy, którzy mają sporą liczbę punktów daną w kondycję są na naszym respie i nas zabijają(na dużych mapach nie jest to problem, ale na mniejszych to kompletna udręka, ani nic zraszować tylko trzeba się chować, aby naładować umiejętnosć). 

P.S Truciciela i Namiestnika sam sprawdzałem, więc nie jest to info nie wiadomo skąd.

Link to comment
Share on other sites


To i ja się podpiszę.
1. Na serwerze jest strasznie dużo śmie(r)ci, dlatego że ludzie nie potrafią . . . przycelować, a pozostałe atuty sprawiają że nawet kompletny matoł coś tą klasą ugra.
Wszystko do kupy zbierając, tak jak przedmówca stwierdził, ta klasa ma za dużo dobroci. Osobiście eliminator bym zostawił  - przez to jest tak lubianą klasą, zabrał bym natomiast te dodatkowe skoki.
2. Niewidka aktualna u assasina w porównaniu do niektórych klas non premium jak i premium to jest kpina.
Szybki jest, bo dostał jako "śmieszną rekompensatę" 50 kondy za zwinne palce.
Ja rozumiem że ma nie być całkowicie niewidzialnych klas na serwerze, ale ta assasinowa niewidka wymaga poprawienia.
Dodatkowo klasa szturmowiec ma niewidkę nie z tej ziemi, a w połączeniu z kosą assasina - maszyna do fragowania.
Niszczyciela na max inta nie widziałem na serwerze więc nie mogę ocenić jak się prezentuje.

Pozdrawiam.
 

Link to comment
Share on other sites


To ja też się wypowiem :)

Jak to na serwerze zawsze jest tak jak ktoś zaczyna wymiatać daną klasą to więcej osób zaczyna nią grać a Ci co nie mają tej klasy w tym przypadku śmierci będą tylko płakać bo jest za dobra tak jest z każdą klasą ja bym śmierci nie ruszał a jak już to z 3skoków zrobić mu 2 i tyle.

Co do assasina jak wbiła klasa szturmowiec to już gracze assasina wkurzeni bo tamten ma lepszą niewidkę, ale jak nie było tej klasy to są tu gracze którzy wymiatali tą klasa np. Nodi botek i jakoś nikomu nic nie przeszkadzało a nawet chcieli go nerfić bo za dobry... zablokować szturmowi perk kose assasina i po kłopocie. Bo szturm poza niewidką nie ma nic dobrego.

I po raz kolejny ten rusek  hehe ;p żeby nie było że tamte chce zostawić czy nerfić a ruska ulepszyć bo chce nim grać. Otóż tą klasą mało kto gra może ze 2-3osoby na serwie, a czemu ? Bo jest za słaby wszyscy wolą aspiranta.

Ruskowi bym np. zamienił 2 skoki na bh albo dodał mu coś takiego co by go zrobiło troszkę lepszą klasa nw 1/4z he czy coś takiego podobnego, ale żeby nie był za dobry trzeba by zmienić dmg z rakietki ogólne bo przy full int bije po 257 bodajże a to jest sporo. Dałbym mu np z 200dmg i tyle  tak samo jak miny u sapera/mordercy.

A propo Sapera bo to odpowiednik mordercy zabrałbym mu 1 mine tak jak aspirant ma jedną rakietkę mniej od ruska.

I Mordercy bym coś zabrał bo ma sporo atutów 1/7kryt 1/3he 3miny auto bh to trochę sporo.

Next jak losik napisał Klasy non premium a mają lepszą niewidke od assasina to zmniejszyć im i tyle. Assasinowy wystarczy ta niewidka bo ma 1/1 z kosy a to jest bardzo dobre. 

Link to comment
Share on other sites


No ta jak już Łoś się wypowiedział to ja też xD

1) Co do namiestnika @klqs sprawdź klasę czy nie walnąłeś się z przecinkiem ;p Ale raczej nie poza tym +10dmg to nie była jakaś duża zmiana przedtem miał +30% co dawało +9,3 więc zmiana nie powinna być mocno odczuwalna

2) Asasina zostawić w spokoju :) Wystarczy wbić ten 101lvl i masz łatwą giere , dorwiesz pułki/tytany/platyny/serwera jesteś bogiem bo masz baaardzo dużo kondy i niesamowity dmg  co w połączeniu  z mp5 daje bdb efekty  

3) Rusek Klasa ma podobno +10dmg co jest kompletnie nie odczuwalne i 2 rakiety , klasa za słaba z tym się zgodzę , jest to 400lvl więc całkiem duży wiec aspirant + 1 rakieta a rusek + 1 rakieta oraz ogranicznik i /lub 1/12 na krytyk z m4 i pasi , a aspirantowi ukraść BH oraz nejdy 

4) Morderca - niech sobie jest

5) Saper , saper ,saper - zabrac mu to +1 0% z dmg i bedzie gut gut , 3 miny na klasie z samym p90 są spoko

6)co do klasy Śmierć , nie wiem czy ktokolwiek pamięta klasę Sztabowy z cod 300 lub szturmowiec cod 200 , były to klasy które posiadały : AK47 + P90 z celownikiem jak z awp + eliminator rozrzutu i granaty ,  a swego czasu dostał jeszcze 1/20 na zabójstwo , co zostało usunięte , Śmierć nie jest taka dobra 

7) Blokada Kosy asasina na szturmowcu popieram w 100%

8) Truciciel 1/10 na zatrucie hmm? Chyba lepsze niż nóż ;3

 

Link to comment
Share on other sites


Elo!

Z racji, że zależy mi na fajnym serwerze też się wypowiem.

Namiestnik - aktualnie bije najmocniej ze wszystkich klas na serwerze, więc nie ma co się spierać o znerfieniu go, bo chyba coś poszło nie tak w pracach przy tej klasie.

Niszczyciela - według mnie zostawić tak jak jest. Ewentualnie dać mu jakieś 5-10 do statystyk.

Truciciel - ładowanie trucizny na kosie jest naprawdę męczące. Osobiście sprawdzałem i mogę powiedzieć, że pomijając tą truciznę na kosie klasa fajna i proponuję zamiast tego ładowania dać mu 1/10-14 na zatrucie przeciwnika.

Assassin - wg mnie nie trzeba niczego zmieniać. Po prostu zmniejszyć lekko niewidzialność tych klas nonpremium, które Wojtek wymienił.

Morderca, Saper - Mordercy proponuję zabrać 1/3 z he, a Sapera zostawić tak jak jest, bo jeżeli zabierzemy mu tą minę to nie będzie sensu nim grać, bo przecież komendant będzie lepszym wyborem.

Szturmowiec - tutaj mam podzielne zdanie, bo jeśli będziemy szli takim tokiem myślenia, że niewidka + kosa assassina jest za mocna to możemy tak samo powiedzieć na pierwszą lepszą klasę z pułkami przy full incie. Trafił mu się taki perk i trudno się mówi, trzeba z tym grać. Jeśli drugi będzie miał szczęście trafi eagle eye to szturmowiec przy kosie assassina jest kontrowany non stop.

Rusek, aspirant - zostawić tak jak jest. Uważacie, że rusek jest za słabą klasą? Według mnie rusek to bardzo dobra klasa, a przy lvl 200+ nie ma podbicia do niej. Trzeba umieć ją budować i ogarnąć jej styl gry. Rakietki przy dużej incie zbierają niemałe żniwa killi. Sam się o tym cały czas przekonuje. Ewentualnie jak się ktoś bardzo uprze można dać mu deagla.

Śmierć - od zawsze była dobra i cieszyła się popularnością, jednak 5 takich śmierci na serwerze budzi nerwy. Proponuję zabrać kosę i jeden skok albo samą kosę, ponieważ jeśli takiej śmierci skończy się ammo ratuje się kosą, na której bardzo dobrze wychodzi. Grałem nieraz aktualną śmiercią i wiem coś o tym.

Ludzie nie możemy ciągle wszystkiego co nam się nie podoba albo przeszkadza zmieniać. Z chęcią bym powrócił do starszego serwera, gdzie nie było było takiego mieszania i serwer był różnorodny jeśli chodzi o klasy. Klasa z wyższym lvlem zawsze będzie lepsza. Są klasy, które potrzebują ulepszenia, ale są klasy takie, którymi mało kto gra, a z większym lvlem prawdziwa maszyna. Przykładem jest mściciel - wcześniej klasą chyba nikt nie grał, prócz kiedyś kiedyś Maversa ( pozdrawiam oczywiście, jeśli to czytasz to wpadnij kiedyś na serwer :P ), a teraz Wojtek rozkręcił tą klasę i sporo osób nim gra.

To chyba wszystko ode mnie

 

Link to comment
Share on other sites


Witam. :D 

Zacznę może od assasina, jak dla mnie nie trzeba nic w nim zmieniać. To prawda że początki nie są łatwe, ale na późniejszych lvl'ach staje się maszyną do zabijania.

Szturmowca też bym zostawił w spokoju, to prawda, że z kosą 1/1 jest bardzo mocny, ale tak jak wspomniał @Haq# to samo tyczy się np mordercy z full int i pulkami. 

Co do śmierci, zabrałbym kosę 1/1 i po problemie, skoki + eliminator i tak będą czynić z niej bardzo mocną postać.

Truciciel z 1/10 na otrucie to ciekawa opcja, jestem za.

Morderca, saper i rusek - zostawić tak jak jest, są to dobrze wyważone klasy.

Chciałbym jeszcze przy okazji wspomnieć o shoterze, który jest aktualnie jedną z słabszych klas premium. Można by mu dodać chociaż te +5 do statystyk, nieduża a przyjemna zmiana.

Tyle ode mnie :) 

Link to comment
Share on other sites


Skoro nie ma blokowania perku to dlaczego saper ma bloka na miny :)?. Żeby był balans to trzeba albo nie blokować nic albo blokować to co trzeba czyli 

Wyposażenie wsparcia na rusku/aspirancie

Miny na saperze /mordercy/komendancie

kose na szturmowcu 

i to dosłownie tyle 1/1 na kosie + niewdika szturmowca + jego 3 skoki to o wiele za dużo 

 

A co do perków typu pułki/tytki każda klasa ma z nich korzyść trochę inaczej staty rozłożyć i dobranoc , z tymi perkami problemów nie ma, chodzi tylko o te 3 , najlepiej poblokować wszędzie , albo odblokować wszędzie , aczkolwiek +miny/rakiety na klasach nie są tak uciążliwe jak szturmowiec z kosą 1/1 , dowalasz 100 w kond , 100 do wytrzymałości , reszta hp i jesteś bogiem serwera

 

Link to comment
Share on other sites


1. Śmierci trzeba zabrać te skoki bo to jest parodia a nie gra. Klasa typowa dla botów i moim zdaniem zero przyjemności z gry.

2. Assasinowi można zostawić takim jaki jest, bo jak ktoś umie nim grać to, ta klasa jest naprawde kozacka :)

3. Co do szturmowca to jest to klasa bardzo op i w sumie mogłaby taka zostać bo dla słabszych graczy jest to jakaś opcja, osobiście zagrałem nią kilka razy i polecam, jak dla mnie jest idealnei zrobiona :)

4. Morderca też niech zostanie tak jak jest :)


Podsumowując zmieniłbym tylko tą śmierć bo to jest jedyna klasa, przez którą atmosfera na serwerze staje sie nie przyjemna a gra nie sprawia żadnej frajdy/przyjemności. Ta klasa to porażka :)

Link to comment
Share on other sites


Śmierć - zabrać jej 1/1 z kosy

Szturmowiec - co wy od niego chcecie? Po za tą niewidką klasa nie ma nic w sobie. A kosa assasina nie zawsze się trafi 1/1... :) I do tego ona jest przydatna na wyższym lvl'u, gdy mamy np full w konde

Morderca - jest dobry, ale niech zostanie taki jaki jest

Saper - to samo, umiesz rozkładać miny, to możesz tą klasą zrobić naprawdę dobre staty

Assasin - klasą trzeba umieć grać, niby można dodać jej trochę większą niewidkę, ewentualnie zmniejszyć niewidkę na klasach typu zwiadowca, czy łowca myśli :)

Niszczyciel - zostawić tak jak jest

Truciciel - zostawić tak jak jest

 

Link to comment
Share on other sites


14 godzin temu, JAKoB napisał:

Skoro nie ma blokowania perku to dlaczego saper ma bloka na miny :)?. Żeby był balans to trzeba albo nie blokować nic albo blokować to co trzeba czyli 

Wyposażenie wsparcia na rusku/aspirancie

Miny na saperze /mordercy/komendancie

kose na szturmowcu 

i to dosłownie tyle 1/1 na kosie + niewdika szturmowca + jego 3 skoki to o wiele za dużo 

I ja tu się zgodzę z Jakobem

Bo jak ja na rusku miałem wyposażenie wsparcia to nikt nie miał szans na shotera albo kogoś z 300lvl jak miałem np 101 i full inta to nie dali rady c+e i dostawał łącznie 500coś dmg z rakietki nie było bata żeby ustał ktoś. Morderca z minami dodatkowymi to przeginka 5min to jest sporo.

Ale wypadało by zmniejszyć troche dmg z rakietek i min bo jak ktoś nie ma full hp i wpadnie w mine lub rakietke to ciężko żeby ustał. 

Link to comment
Share on other sites


20 godzin temu, JAKoB napisał:

Skoro nie ma blokowania perku to dlaczego saper ma bloka na miny :)?. Żeby był balans to trzeba albo nie blokować nic albo blokować to co trzeba czyli 

Wyposażenie wsparcia na rusku/aspirancie

Miny na saperze /mordercy/komendancie

kose na szturmowcu 

i to dosłownie tyle 1/1 na kosie + niewdika szturmowca + jego 3 skoki to o wiele za dużo 

 

A co do perków typu pułki/tytki każda klasa ma z nich korzyść trochę inaczej staty rozłożyć i dobranoc , z tymi perkami problemów nie ma, chodzi tylko o te 3 , najlepiej poblokować wszędzie , albo odblokować wszędzie , aczkolwiek +miny/rakiety na klasach nie są tak uciążliwe jak szturmowiec z kosą 1/1 , dowalasz 100 w kond , 100 do wytrzymałości , reszta hp i jesteś bogiem serwera

 

5 godzin temu, MoNt3 napisał:

I ja tu się zgodzę z Jakobem

Bo jak ja na rusku miałem wyposażenie wsparcia to nikt nie miał szans na shotera albo kogoś z 300lvl jak miałem np 101 i full inta to nie dali rady c+e i dostawał łącznie 500coś dmg z rakietki nie było bata żeby ustał ktoś. Morderca z minami dodatkowymi to przeginka 5min to jest sporo.

Ale wypadało by zmniejszyć troche dmg z rakietek i min bo jak ktoś nie ma full hp i wpadnie w mine lub rakietke to ciężko żeby ustał. 

Pierwsze słyszę o blokadzie notatek sapera na saperze, dlatego proponuję usunąć tą blokadę min na saperze i zmniejszyć maksymalne obrażenia min/rakiet/duchów do przypuśćmy 200 dmg. Perk to perk powtarzam jeszcze raz. Nie będziesz miał takiego samego perka przez 3 mapy, bynajmniej to jest mało prawdopodobne. Notatki sapera, wyposażenie wsparcia czy nawet ta kosa assassina to nie są naboje, że jest ich kilka rodzajów i działają tak samo, czyli zwiększają dmg. To są pojedyncze perki, jedne z ponad 50 innych.

Edited by Haq#
Link to comment
Share on other sites


Zacznijmy od Śmierci

Śmierć - klasa jest taka od samego początku i nigdy nie było z nią problemu, klasa jest dobra do czasu aż ktoś inny wbije ponad 200lvl... bez perku później ta klasa jest słaba i własnie skoki czy też ta kosa są dla niej ratunkiem. Bez tego klasą nie będzie nikt grać bo to będzie porażka... Nic w niej nie będziemy zmieniać.

Assasin - jeżeli ktoś ogarnia tą klasę robi wielki terror...  Np Nodi czy własnie Ty Losik.. Ale zwiększymy trochę to niewidzialność.

Niszczyciel - zwiększymy hp 30 oraz kondycje do 20.

Namiestnik - jak napisał klqs jest już poprawione dmg.

Truciciel - zmienimy na 1/10 na zatrucie zamiast czekać na tym nożu.

Szturmowiec - Nie nie nie, nie będzie żadnego blokowania w tej klasie kosy ( jest to całkiem inna sprawa niż z dodatkowymi minami/rakietami u mordercy/ruska,aspiranta ) Ta klasa nie ma nic w sobie poza tą niewidką, do tego ta kosa nie trafia się na każdej mapie... Zablokujemy kose to nikt tą klasą nie zagra zapewne.

Morderca - zostawiamy jak jest.

Rusek - do ruska dodamy auto bh

Miny,rakiety nie będą blokowane nigdzie, zostanie po prostu zmniejszone dmg z nich.

@⚙WolfIDraV⚙ @klqs tak więc zadania dla was, jak przeczytacie napiszcie tutaj czy to ogarniecie potem zamknę temat :) 

- Niszczyciel zwiekszenie hp (30) kondycja (20)

- Ogarnijcie żeby assasin był trochę mniej widoczny, tylko nie przesadźcie.

-W rusku zabrać 2 skoki a dodać auto bh oraz żeby poprawnie działało te +10dmg z m4 bo coś z tym chyba jest nie tak. 

- W trucicielu zatrucie zmienić na 1/10 a nie ładowanie na nożu

- zmniejszenie obrażeń z min,duchów,rakiet do 200dmg przy max inty

- odblokować notatki sapera na klasie saper.

 

Nie chce już tutaj widzieć żadnego spamu, poza programistami, chyba że ktoś z wyższej administracji będzie miał coś do dodania. ;)

 

 

Link to comment
Share on other sites


watekzamkniety.png
 

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.
Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

Pozdrawiamy,
Zespół Multi-Head.pl

Link to comment
Share on other sites


Guest
This topic is now closed to further replies.


  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...