Siema, przydałoby się poprawić kilka klas, tym niegrywalnym coś dodać, a te za mocne lekko osłabić.
Zacznijmy od tego, że jak dla mnie Karabinier i Okulista za dużo biją (+15dmg). Nie oszukujmy się, jest to sporo na klasy nonpremium, gdy premki, dla przykładu szturmowiec czy strażnik mają po +8/10 dmg. Można obniżyć ten dmg do 8/10 tak jak jest to w przypadku premek.
Kolejna sprawa to klasa Złodziej i Łowca myśli, które są praktycznie niewidzialne! Złodziej ma lepszą niewidkę od assasina.
Klasie Szeregowiec dac 1/15-1/18 z mac10 bo 1/13 przy tak szybkostrzelnej broni jaką jest uzi to porażka. Sam to dzisiaj sprawdzalem, praktycznie w każdym zabójstwie wchodzi. Dodatkowo ten szeregowiec ma lepszą szansę na wejscie 1/x niż Starszy szeregowiec, który jest premką i ma 1/15.
Żołnierz Militarny zamiast +10%dmg dać +20 bo to stanowczo za mało, żeby przebić się przez namiestnika/aspiranta.
Klasie Mędrzec dać inteligencje na 0.
Klasie Smierć zabrać kose 1/1 albo skoki.
Klasie Zeus obniżyć inteliencje, bo 40 na klasie, która ma błyskawice to sporo.
Fliperowi zamiast 5dmg dać 1/18-1/20, bo przy większej wytrzymałości przeciwnika to nic nie bije z tego tmp.
Klasie truciciel przywrócić starą trutkę tylko żeby szybciej się ładowała, bo obecna się nie sprawdza.
Aspirantowi lekko osłabić niewidkę.
I zauważyłem dzisiaj błąd grając klasą Skrytobójca, po tym jak zejdzie nam już niewidka to dostajemy bronie, tylko problem jest taki, że deagle wraca tylko z jednym magazynkiem.
Edit: Kosa także nie wraca, gdy skończy nam się niewidka na Skrytobójcy.