Skocz do zawartości

JAKoB

Użytkownik

Aktywność reputacji

  1. Nie mam pytań
    JAKoB otrzymał reputację od 007.Rakiety od Ruska   
    Nie ma podstaw do nerfienia ruska 
    1. Premka 
    2. Kurdy on ma tylko rakiety i +10 dmg , te rakiety wcale dużo nie biją  
    Dalej nie ma co pisać bo tematów o nerfienie jest od groma.
  2. Lubię to
    JAKoB otrzymał reputację od AitlerKapek he   
    @-Damian- Bo to klasy premium , płacisz wymagasz , nie będziemy nerfić premek tylko dlatego że o to płaczecie .... Kapitan i konspirant od dawien dawna mają 1/1 bo o to w tym chodzi ..., a co kili z HE , co do kili z HE trzeba to sprawdzić 
     
    @SadoS #URLOP  weź to zamknij bo się zacznie płacz o premki znowu.
     
     
    @-Damian- jest taka tycia subtelna różnica między 1/1 z scouta/awp a z M4/Ak/M249 etc. 
  3. Serduszko
    JAKoB otrzymał reputację od pemeq COD400Czas wrócić na stare śmieci   
    Generalnie Tak 
    wiek / godziny[mógłbyś poprawić] /steam / +
    kultura - / +
  4. Cho na burgera
    JAKoB otrzymał reputację od  Domanproba tylko w ogarnieciu syfu na serwie   
    Na tak ,
    Kultura +
    Lubiany +
    Godziny +
    Amx+ 
    Wiek +  
  5. Lubię to
    JAKoB otrzymał reputację od Roy Keaneproba tylko w ogarnieciu syfu na serwie   
    Na tak ,
    Kultura +
    Lubiany +
    Godziny +
    Amx+ 
    Wiek +  
  6. Serduszko
    JAKoB otrzymał reputację od elo elo 350freelvl   
    Czy was doszczętnie pogrzało z tym freelvl na drugi dzień resetu?!?!?
    Jeżeli juz to było dać 40 tak jak było albo wprowadzić stopniowanie 
    1. 50lvl - 30 
    2.100lvl -40
    3.150lvl-50
    4.200lvl - 60
    5.250lvl-80
    5.300lvl- 100 
    Czy coś w tym stylu bo wychodzi na to ze totalnie nie opłaca się grać od razu po resecie tylko poczekać aż dadzą freelvl,  jest to szczególnie niefajne dla osób które poświęciły "chwilę" na wbicie lvl-u 
     
     
  7. Lubię to
    JAKoB otrzymał reputację od CukierkowyMarioKoncepcja nowego COD 400   
    @aquax Generalnie w dużym skrócie chodzi o to żebyś nie kopiował nam CODA 200 na CODA 400 , oba cody zawsze się od siebie różniły i ta różnorodność sprawia, że są na nim gracze którzy o wiele bardziej lubią grać na klasycznym COD MODZIE  niż na przekombionowanym ( Przypominam kombinatoryke astroe na codzie 300 , gdzie po wprowadzeniu takich o to zmian gracze z niego ucielki na CODA 400 , co doprowadziło do ogólnego upadku serwera i zmienienia jego trybu :D)  Do Dyskusji zapraszam na ts3 czy coś , jako stary wyjadacz z chęcią podyskutuję z mianach ukochanego serwera.
     
     
     
    No to lecim : 
    Na wstępie , nie rób tutej kopii COD'a 200 , bądź co bądź 400 to 400 nie powinieneś wzorować sygnetów perków oraz klas an podstawie coda 200 , będzie tutaj o wiele więcej pkt do rozdania co za tym idzie bonusy l;as perków oraz sygnetów muszą być większe niż te na 200. Na codzie 200 jest to zbalansowane (oprócz obrońcy) aczkolwiek na 400 średnio by się to sprawdziło.
    Ale do rzeczy : 
    0. SILNIK GRY 
    -Osobiście zostałbym przy starych dobrych 4 statystykach do rozwoju, cod 200 jest spoko , ale większość graczy 400 gra tam dlatego że jest to właśnie jeden z tych "klasycznych" cod modów  (Przypominam o historii coda 300 , gdzie po wprowadzeniu właśnie tych zmian gracze w tym i ja uciekli na coda 400  , a sam cod 300 przekształcony został na dd2 + skrzynki czy jakoś tak)  
     
    1.SKLEP
    -proponuje zostawić sklep z perkami , dodatkowym hp etc. za hajsiwo z rund , co jak co ale jest to jednak lepsze.
     
    2.PERKI:
    -Perki (niektóre) powinny być dostosowane mocą do lvl , serwera nie na chama skopiowane z 200.
    - Z psuciem się perków to niezbyt dobry pomysł, zwłaszcza dla początkujących graczy którzy średniawo ogarniają rozgrywkę.
    3.KS  
    -Broń cię panie boże od usuwania UAV i CUAV, co jak co ale jest do bdb narzędzie zdobycia przewagi na mapie  , nawet dla graczy z słabszym lvl
    4.KLASY:
    Mściciela Proszę zostawic w spokoju (mój nie tykać) , tylko zmienić mu broń na Famasa i będzie jak najbardziej fajniuchny , ewentualnie skoro to famas (mniej dmg i ammo) dac mu 1/6 na kryta  To samo tyczy się Telegrafisty , zostawić go razem z UAV , ewentualnie wywalić mu mp5 i p90 żeby nie był zbyt silny i dać  TMP + UMP-45 Truciciel , może po prostu zrobić go jak na 200 , apteczka trująca i smoke trujący  Marszałek , wywalić famasa , dodać ful magazynek za zabójstwo i będzie grać Elektryk , 1/15 to moze być na zabójstwo a nie na samego hs'a , 1/10 powinno zdać egzamin, ewentualnie wywalić mu to i wrzucić np. ogranicznik rozrzutu  
     
    4.1 KLASY DODATKOWE:
    LUNATYK
    Bronie: AUG,USP
    INT: 20
    HP:10
    WYTRZ: 15
    KOND:20
    OPIS KLASY: Co 10s może wykonać "skok" w miejsce wskazane celownikiem (długość zależy od int.) , 1/3 na to że nie będzie musiał przeładowywać
     
    TERMINATOR: 
    Bronie: M249 , Glock
    INT:0
    HP:70
    WYTRZ:0
    KOND: -30
    OPIS KLASY: Posiada wbudowany ogranicznik rozrzutu i ma 1/13 na Head shota
     
    ARCHANIOŁ (Premium)
    Bronie: UMP-45 , MP5/TMP
    INT:40
    HP:30
    WYTRZ:0
    KOND:30
    OPIS KLASY: Posiada 2 Apteczki (stawiane te które leczą od int.), 1/12 na natychmiastowe zabójstwo z broni  , podwójny skok 
    (Klasa z cod'a 300 , była dość zbalansowana)
     
    4.2 AWANSE KLAS : 
    Generalnie rzecz biorąc ten cod ma 2x większy lvl niż 200 , a więc klasy typu strzelec wsparcia z dmg z m3 , gdzieś tak w okolicach 150 lvl zaczynają być useless , przedstawię mój koncept awansu klas włąśnie na tej klasie 
    STRZELEC WSPARCIA:
    Bronie : M3
    Opis: Posiada 2x Dmg (tylko z M3) , jego widocznosc spada do 50-70 podczas kucania , posiada 1 pułapkę 
    LVL 100: 20% więcej monet za zabójstwo 
    LVL : 200 , 30% więcej monet , dostaje 1/6 na natychmiastowe zabicie z M3
    LVL :300 , 30%więcej monet  , dostaje jedną dodatkową półapkę 
    LVL400 :  Finalnie :  1/5 na zabójstwo z m3 , 2x większy dmg , 2 pułapki 
     
    Coś w tym stylu gdyż klasy ktre nie posiadają wbudowanego 1/X z czegoś lub nie mają DMG+ INT zaczynają robić się nudne i słabe wraz z postępem gry , dodatkowo np. Aspiranta możemy np: 
    100 LVL : niewidzialnosć do 80
    200: LVL dodatkowa rakieta (tak zeby miał wsm 2 )
    300:LVL dodatkowy skok 
    400 LVL : niewidzialnosć na 60 
     
    Tak żeby awansowanie swojej klasy przynosiło bardziej realne korzyści   , gdyż tak jak mówiłem klasy nie posiadające jakiegoś fajnego bonusu są w późniejszych etapach gry takie meh 
     
     
    5.PERKI: Generalnie zerżnięte są z 200 , i ich staty są za małe ,a niektóe zmienione nazwy ale nasz serwer już je posiada 
    Multi granat jest ok  Granat pozytronowy jest kind a useless , zazwyczaj jest po prostu wyrzucany  perk na skok w powietrzu nie działa na codzie btw , jeden z tych 3 nie pamiętam nazwy .  Efekt zaskoczenia też meh , zwłaszcza że ma tylko 1 użycie   
     
    Dodatkowo , idk dlaczego osby nie grające na codzie 400 , mają tyle negatywnych rzeczy do powiedzenia , jezeli nie macie zamiaru , nie gracie na serwerze na cholere się udzielacie :D?
     
     
     
  8. Lubię to
    JAKoB otrzymał reputację od KulaPodanie Na mchu jadali   
    Jestem za okresem próbnym  , tak jak wyżej jesteś postacią można powiedzieć anonimową , do tego konto założone pod podanie , gt jest dobre. Kultura nie mam zdania , nie udzielasz się prawie wcale tak ze nie wiem.
     
  9. Serduszko
    JAKoB otrzymał reputację od -Damian-Koncepcja nowego COD 400   
    @aquax , ja to ym te zmiany jeszcze przemyślał , gdyż jak widać w GT serwer notuje tendencje spadkową graczy.
  10. Serduszko
    JAKoB otrzymał reputację od Roy KeaneKoncepcja nowego COD 400   
    @aquax , ja to ym te zmiany jeszcze przemyślał , gdyż jak widać w GT serwer notuje tendencje spadkową graczy.
  11. Serduszko
    JAKoB otrzymał reputację od elo elo 350Koncepcja nowego COD 400   
    @aquax , ja to ym te zmiany jeszcze przemyślał , gdyż jak widać w GT serwer notuje tendencje spadkową graczy.
  12. Lubię to
    JAKoB otrzymał reputację od elo elo 350Koncepcja nowego COD 400   
    @aquax Generalnie w dużym skrócie chodzi o to żebyś nie kopiował nam CODA 200 na CODA 400 , oba cody zawsze się od siebie różniły i ta różnorodność sprawia, że są na nim gracze którzy o wiele bardziej lubią grać na klasycznym COD MODZIE  niż na przekombionowanym ( Przypominam kombinatoryke astroe na codzie 300 , gdzie po wprowadzeniu takich o to zmian gracze z niego ucielki na CODA 400 , co doprowadziło do ogólnego upadku serwera i zmienienia jego trybu :D)  Do Dyskusji zapraszam na ts3 czy coś , jako stary wyjadacz z chęcią podyskutuję z mianach ukochanego serwera.
     
     
     
    No to lecim : 
    Na wstępie , nie rób tutej kopii COD'a 200 , bądź co bądź 400 to 400 nie powinieneś wzorować sygnetów perków oraz klas an podstawie coda 200 , będzie tutaj o wiele więcej pkt do rozdania co za tym idzie bonusy l;as perków oraz sygnetów muszą być większe niż te na 200. Na codzie 200 jest to zbalansowane (oprócz obrońcy) aczkolwiek na 400 średnio by się to sprawdziło.
    Ale do rzeczy : 
    0. SILNIK GRY 
    -Osobiście zostałbym przy starych dobrych 4 statystykach do rozwoju, cod 200 jest spoko , ale większość graczy 400 gra tam dlatego że jest to właśnie jeden z tych "klasycznych" cod modów  (Przypominam o historii coda 300 , gdzie po wprowadzeniu właśnie tych zmian gracze w tym i ja uciekli na coda 400  , a sam cod 300 przekształcony został na dd2 + skrzynki czy jakoś tak)  
     
    1.SKLEP
    -proponuje zostawić sklep z perkami , dodatkowym hp etc. za hajsiwo z rund , co jak co ale jest to jednak lepsze.
     
    2.PERKI:
    -Perki (niektóre) powinny być dostosowane mocą do lvl , serwera nie na chama skopiowane z 200.
    - Z psuciem się perków to niezbyt dobry pomysł, zwłaszcza dla początkujących graczy którzy średniawo ogarniają rozgrywkę.
    3.KS  
    -Broń cię panie boże od usuwania UAV i CUAV, co jak co ale jest do bdb narzędzie zdobycia przewagi na mapie  , nawet dla graczy z słabszym lvl
    4.KLASY:
    Mściciela Proszę zostawic w spokoju (mój nie tykać) , tylko zmienić mu broń na Famasa i będzie jak najbardziej fajniuchny , ewentualnie skoro to famas (mniej dmg i ammo) dac mu 1/6 na kryta  To samo tyczy się Telegrafisty , zostawić go razem z UAV , ewentualnie wywalić mu mp5 i p90 żeby nie był zbyt silny i dać  TMP + UMP-45 Truciciel , może po prostu zrobić go jak na 200 , apteczka trująca i smoke trujący  Marszałek , wywalić famasa , dodać ful magazynek za zabójstwo i będzie grać Elektryk , 1/15 to moze być na zabójstwo a nie na samego hs'a , 1/10 powinno zdać egzamin, ewentualnie wywalić mu to i wrzucić np. ogranicznik rozrzutu  
     
    4.1 KLASY DODATKOWE:
    LUNATYK
    Bronie: AUG,USP
    INT: 20
    HP:10
    WYTRZ: 15
    KOND:20
    OPIS KLASY: Co 10s może wykonać "skok" w miejsce wskazane celownikiem (długość zależy od int.) , 1/3 na to że nie będzie musiał przeładowywać
     
    TERMINATOR: 
    Bronie: M249 , Glock
    INT:0
    HP:70
    WYTRZ:0
    KOND: -30
    OPIS KLASY: Posiada wbudowany ogranicznik rozrzutu i ma 1/13 na Head shota
     
    ARCHANIOŁ (Premium)
    Bronie: UMP-45 , MP5/TMP
    INT:40
    HP:30
    WYTRZ:0
    KOND:30
    OPIS KLASY: Posiada 2 Apteczki (stawiane te które leczą od int.), 1/12 na natychmiastowe zabójstwo z broni  , podwójny skok 
    (Klasa z cod'a 300 , była dość zbalansowana)
     
    4.2 AWANSE KLAS : 
    Generalnie rzecz biorąc ten cod ma 2x większy lvl niż 200 , a więc klasy typu strzelec wsparcia z dmg z m3 , gdzieś tak w okolicach 150 lvl zaczynają być useless , przedstawię mój koncept awansu klas włąśnie na tej klasie 
    STRZELEC WSPARCIA:
    Bronie : M3
    Opis: Posiada 2x Dmg (tylko z M3) , jego widocznosc spada do 50-70 podczas kucania , posiada 1 pułapkę 
    LVL 100: 20% więcej monet za zabójstwo 
    LVL : 200 , 30% więcej monet , dostaje 1/6 na natychmiastowe zabicie z M3
    LVL :300 , 30%więcej monet  , dostaje jedną dodatkową półapkę 
    LVL400 :  Finalnie :  1/5 na zabójstwo z m3 , 2x większy dmg , 2 pułapki 
     
    Coś w tym stylu gdyż klasy ktre nie posiadają wbudowanego 1/X z czegoś lub nie mają DMG+ INT zaczynają robić się nudne i słabe wraz z postępem gry , dodatkowo np. Aspiranta możemy np: 
    100 LVL : niewidzialnosć do 80
    200: LVL dodatkowa rakieta (tak zeby miał wsm 2 )
    300:LVL dodatkowy skok 
    400 LVL : niewidzialnosć na 60 
     
    Tak żeby awansowanie swojej klasy przynosiło bardziej realne korzyści   , gdyż tak jak mówiłem klasy nie posiadające jakiegoś fajnego bonusu są w późniejszych etapach gry takie meh 
     
     
    5.PERKI: Generalnie zerżnięte są z 200 , i ich staty są za małe ,a niektóe zmienione nazwy ale nasz serwer już je posiada 
    Multi granat jest ok  Granat pozytronowy jest kind a useless , zazwyczaj jest po prostu wyrzucany  perk na skok w powietrzu nie działa na codzie btw , jeden z tych 3 nie pamiętam nazwy .  Efekt zaskoczenia też meh , zwłaszcza że ma tylko 1 użycie   
     
    Dodatkowo , idk dlaczego osby nie grające na codzie 400 , mają tyle negatywnych rzeczy do powiedzenia , jezeli nie macie zamiaru , nie gracie na serwerze na cholere się udzielacie :D?
     
     
     
  13. Haha
    JAKoB otrzymał reputację od 007.Exp na cod 400   
    @JugoL^^ kochanie , /freelvl wprowadzany jest stopniowo na serwer , nie ma go od początku , zazwyczaj jest to tylko 40lvl aczkolwiek teraz edycja serwera się lekko przeciaga dlatego też wprowadzono 81lvl  . 
    PS. Za dużo chłopcy płaczecie o coś co się wam nie podoba , polecam przed rozpisywaniem x tematów skonsultować to z kimś kto trochę gra na serwerze i ma troszku większe pojęcie o balansie  i mean @FunnyPuma or @JAKoB
  14. Serduszko
    JAKoB otrzymał reputację od Kulakula na admina ponownie :D   
    Na  tak  , wszyściutko się zgadza  (na +) koliga dobrze zorganizowany i kulturka na dużym poziomie .
     
  15. Lubię to
    JAKoB przyznał reputację dla Kulakula na admina ponownie :D   
    Nick: Kula I LoVe WeeD 
    Wiek:30
    Doświadczenie (w byciu adminem):4 lata na cod 400 
    Znajomość AMXX (W skali 1-10): 8
    Staż w CS-sie: od 1.4
    Steam / NonSteam: steam
    Dlaczego Ty: standart boty kultura i kolejne raczki do pomocy
    Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: zalozylem neta kilka dni temu wiec teraz bedzie coraz wiecej srednio teraz 2h dziennie w weekendy w porywach do 6h
    Kontakt: steam
    Link do GameTracker'a:https://www.gametracker.com/player/KULA/80.72.43.106:27022/  <<<<< stary gt.    https://www.gametracker.com/player/Kula I LoVe WeeD %3AD/80.72.43.106:27022/       >>>nowy GT
    oczywiscie GT do nadrobienia ale z tego co widze to wiekszosc ma je do nadrobienia i napewno nadrobie  
    sorki za edit poprawilem blad
  16. Lubię to
    JAKoB przyznał reputację dla A3roCumback   
    Po dłuższym zastanowieniu i przeczytaniu dokładnie podania powiem tak. Jestem za daniem ci szansy, nie doczytałem wcześniej że miałeś lekcję. Powodzonka
  17. Lubię to
    JAKoB przyznał reputację dla  FunnyPumaCumback   
    Byłeś tutaj adminem i nie widziałem, żeby były z Tobą jakieś problemy. Steam, wiek, amxx również na plus. Doświadczenie również masz. GT nie jest najlepsze, ale skoro piszesz podanie to wiem, że je nadrobisz i nie będziesz miał problemów z jego nadrobieniem. Jestem na tak. Powodzenia. 
  18. Lubię to
    JAKoB przyznał reputację dla -Damian-Cumback   
    Jestem na tak pomimo tego, że nie masz dużej aktywności na serwerze w obecnej chwili, a admini są potrzebni. @N0steR dostał szansę, więc również powinieneś ją otrzymać.
  19. Lubię to
    JAKoB przyznał reputację dla CukierkowyMarioCumback   
    @FunnyPuma Jakie problemy , a xD nie przeczytałem bo to weekend już do alko xD
     
    Jestem na tak , Aktywny , Zgłaszana u@ , Mikrofon , masz zadatki na Admina to widać , więc czemu by nie , Amxx jest , wiek jest , staż jest , byłeś adminem niby - jest , grasz w lola podaj nick .
  20. Lubię to
    JAKoB przyznał reputację dla NodiCumback   
    Jestem na TAK
    + Steam 
    + Wiek
    + AMXX
    +Ogarnięty
    +/-  godziny
    + Aktywny na u@ 
    + Link do GT
    Taki bot do lania nie sprawiający problemów , idzie z nim pogadać , przestrzega regulaminu więc nie widzę problemu i mu dać szansy. Podaj nick do lola 
     
  21. Lubię to
    JAKoB przyznał reputację dla MajkelOCumback   
    Na Tak
    +wiek
    +gt 
    +ogarnięty 
    +amx
  22. Lubię to
    JAKoB otrzymał reputację od NodiCumback   
    Nick: JAKoB
    Wiek: 19 
    Doświadczenie (w byciu adminem): Był admin COD 300 i 400 
    Znajomość AMXX (W skali 1-10): 8.5/9 
    Staż w CS-sie: 8lat 
    Steam / NonSteam :   https://steamcommunity.com/profiles/76561198343342108/
    Dlaczego Ty: Posiadałem admina na 2 serwerach , opuszczenie stanowiska ze względu na brak czasu do gry
    Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: 1-2h tyg do 5 w weekendy 
    Kontakt: 
    STEAM :  https://steamcommunity.com/profiles/76561198343342108/
    FB/MSG: www.facebook.com/kuba.drzazga.58

    Link do GameTracker'a: https://cache.gametracker.com/player/JAKoB/80.72.43.106:27022/  [4-ro dniowa dziura spowodowana e-lekcjami]
     
     
     
    @Nodi @Nemezis ad
    Nick w lolu : aBUKOV , hardstuck silver  
  23. Lubię to
    JAKoB przyznał reputację dla JugoL^^Cumback   
    Na Tak!
    +wiek
    +amx
    +/- GT ale wierzę, że nadrobisz
    +steam
    +były admin cod 400
  24. Lubię to
    JAKoB otrzymał reputację od JugoL^^Ostatnia szansa?   
    Generalnie nie wiem co zawalił bo nie dawno wróciłem , aczkolwiek można mu dać ten okres próbny 
    Wiek + 
    Godzinki + 
    Kultura +
    Znajomość Regulaminu : 50/50 
  25. Lubię to
    JAKoB otrzymał reputację od JugoL^^Koncepcja nowego COD 400   
    @aquax Generalnie w dużym skrócie chodzi o to żebyś nie kopiował nam CODA 200 na CODA 400 , oba cody zawsze się od siebie różniły i ta różnorodność sprawia, że są na nim gracze którzy o wiele bardziej lubią grać na klasycznym COD MODZIE  niż na przekombionowanym ( Przypominam kombinatoryke astroe na codzie 300 , gdzie po wprowadzeniu takich o to zmian gracze z niego ucielki na CODA 400 , co doprowadziło do ogólnego upadku serwera i zmienienia jego trybu :D)  Do Dyskusji zapraszam na ts3 czy coś , jako stary wyjadacz z chęcią podyskutuję z mianach ukochanego serwera.
     
     
     
    No to lecim : 
    Na wstępie , nie rób tutej kopii COD'a 200 , bądź co bądź 400 to 400 nie powinieneś wzorować sygnetów perków oraz klas an podstawie coda 200 , będzie tutaj o wiele więcej pkt do rozdania co za tym idzie bonusy l;as perków oraz sygnetów muszą być większe niż te na 200. Na codzie 200 jest to zbalansowane (oprócz obrońcy) aczkolwiek na 400 średnio by się to sprawdziło.
    Ale do rzeczy : 
    0. SILNIK GRY 
    -Osobiście zostałbym przy starych dobrych 4 statystykach do rozwoju, cod 200 jest spoko , ale większość graczy 400 gra tam dlatego że jest to właśnie jeden z tych "klasycznych" cod modów  (Przypominam o historii coda 300 , gdzie po wprowadzeniu właśnie tych zmian gracze w tym i ja uciekli na coda 400  , a sam cod 300 przekształcony został na dd2 + skrzynki czy jakoś tak)  
     
    1.SKLEP
    -proponuje zostawić sklep z perkami , dodatkowym hp etc. za hajsiwo z rund , co jak co ale jest to jednak lepsze.
     
    2.PERKI:
    -Perki (niektóre) powinny być dostosowane mocą do lvl , serwera nie na chama skopiowane z 200.
    - Z psuciem się perków to niezbyt dobry pomysł, zwłaszcza dla początkujących graczy którzy średniawo ogarniają rozgrywkę.
    3.KS  
    -Broń cię panie boże od usuwania UAV i CUAV, co jak co ale jest do bdb narzędzie zdobycia przewagi na mapie  , nawet dla graczy z słabszym lvl
    4.KLASY:
    Mściciela Proszę zostawic w spokoju (mój nie tykać) , tylko zmienić mu broń na Famasa i będzie jak najbardziej fajniuchny , ewentualnie skoro to famas (mniej dmg i ammo) dac mu 1/6 na kryta  To samo tyczy się Telegrafisty , zostawić go razem z UAV , ewentualnie wywalić mu mp5 i p90 żeby nie był zbyt silny i dać  TMP + UMP-45 Truciciel , może po prostu zrobić go jak na 200 , apteczka trująca i smoke trujący  Marszałek , wywalić famasa , dodać ful magazynek za zabójstwo i będzie grać Elektryk , 1/15 to moze być na zabójstwo a nie na samego hs'a , 1/10 powinno zdać egzamin, ewentualnie wywalić mu to i wrzucić np. ogranicznik rozrzutu  
     
    4.1 KLASY DODATKOWE:
    LUNATYK
    Bronie: AUG,USP
    INT: 20
    HP:10
    WYTRZ: 15
    KOND:20
    OPIS KLASY: Co 10s może wykonać "skok" w miejsce wskazane celownikiem (długość zależy od int.) , 1/3 na to że nie będzie musiał przeładowywać
     
    TERMINATOR: 
    Bronie: M249 , Glock
    INT:0
    HP:70
    WYTRZ:0
    KOND: -30
    OPIS KLASY: Posiada wbudowany ogranicznik rozrzutu i ma 1/13 na Head shota
     
    ARCHANIOŁ (Premium)
    Bronie: UMP-45 , MP5/TMP
    INT:40
    HP:30
    WYTRZ:0
    KOND:30
    OPIS KLASY: Posiada 2 Apteczki (stawiane te które leczą od int.), 1/12 na natychmiastowe zabójstwo z broni  , podwójny skok 
    (Klasa z cod'a 300 , była dość zbalansowana)
     
    4.2 AWANSE KLAS : 
    Generalnie rzecz biorąc ten cod ma 2x większy lvl niż 200 , a więc klasy typu strzelec wsparcia z dmg z m3 , gdzieś tak w okolicach 150 lvl zaczynają być useless , przedstawię mój koncept awansu klas włąśnie na tej klasie 
    STRZELEC WSPARCIA:
    Bronie : M3
    Opis: Posiada 2x Dmg (tylko z M3) , jego widocznosc spada do 50-70 podczas kucania , posiada 1 pułapkę 
    LVL 100: 20% więcej monet za zabójstwo 
    LVL : 200 , 30% więcej monet , dostaje 1/6 na natychmiastowe zabicie z M3
    LVL :300 , 30%więcej monet  , dostaje jedną dodatkową półapkę 
    LVL400 :  Finalnie :  1/5 na zabójstwo z m3 , 2x większy dmg , 2 pułapki 
     
    Coś w tym stylu gdyż klasy ktre nie posiadają wbudowanego 1/X z czegoś lub nie mają DMG+ INT zaczynają robić się nudne i słabe wraz z postępem gry , dodatkowo np. Aspiranta możemy np: 
    100 LVL : niewidzialnosć do 80
    200: LVL dodatkowa rakieta (tak zeby miał wsm 2 )
    300:LVL dodatkowy skok 
    400 LVL : niewidzialnosć na 60 
     
    Tak żeby awansowanie swojej klasy przynosiło bardziej realne korzyści   , gdyż tak jak mówiłem klasy nie posiadające jakiegoś fajnego bonusu są w późniejszych etapach gry takie meh 
     
     
    5.PERKI: Generalnie zerżnięte są z 200 , i ich staty są za małe ,a niektóe zmienione nazwy ale nasz serwer już je posiada 
    Multi granat jest ok  Granat pozytronowy jest kind a useless , zazwyczaj jest po prostu wyrzucany  perk na skok w powietrzu nie działa na codzie btw , jeden z tych 3 nie pamiętam nazwy .  Efekt zaskoczenia też meh , zwłaszcza że ma tylko 1 użycie   
     
    Dodatkowo , idk dlaczego osby nie grające na codzie 400 , mają tyle negatywnych rzeczy do powiedzenia , jezeli nie macie zamiaru , nie gracie na serwerze na cholere się udzielacie :D?
     
     
     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...