-
Liczba zawartości
179 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Czas online
8h 30m 50s
Aktywność reputacji
-
JAKoB otrzymał reputację od 007. → Rakiety od Ruska
Nie ma podstaw do nerfienia ruska
1. Premka
2. Kurdy on ma tylko rakiety i +10 dmg , te rakiety wcale dużo nie biją
Dalej nie ma co pisać bo tematów o nerfienie jest od groma.
-
JAKoB otrzymał reputację od Aitler → Kapek he
@-Damian- Bo to klasy premium , płacisz wymagasz , nie będziemy nerfić premek tylko dlatego że o to płaczecie .... Kapitan i konspirant od dawien dawna mają 1/1 bo o to w tym chodzi ..., a co kili z HE , co do kili z HE trzeba to sprawdzić
@SadoS #URLOP weź to zamknij bo się zacznie płacz o premki znowu.
@-Damian- jest taka tycia subtelna różnica między 1/1 z scouta/awp a z M4/Ak/M249 etc.
-
JAKoB otrzymał reputację od pemeq COD400 → Czas wrócić na stare śmieci
Generalnie Tak
wiek / godziny[mógłbyś poprawić] /steam / +
kultura - / +
-
JAKoB otrzymał reputację od Doman → proba tylko w ogarnieciu syfu na serwie
Na tak ,
Kultura +
Lubiany +
Godziny +
Amx+
Wiek +
-
JAKoB otrzymał reputację od Roy Keane → proba tylko w ogarnieciu syfu na serwie
Na tak ,
Kultura +
Lubiany +
Godziny +
Amx+
Wiek +
-
JAKoB otrzymał reputację od elo elo 350 → freelvl
Czy was doszczętnie pogrzało z tym freelvl na drugi dzień resetu?!?!?
Jeżeli juz to było dać 40 tak jak było albo wprowadzić stopniowanie
1. 50lvl - 30
2.100lvl -40
3.150lvl-50
4.200lvl - 60
5.250lvl-80
5.300lvl- 100
Czy coś w tym stylu bo wychodzi na to ze totalnie nie opłaca się grać od razu po resecie tylko poczekać aż dadzą freelvl, jest to szczególnie niefajne dla osób które poświęciły "chwilę" na wbicie lvl-u
-
JAKoB otrzymał reputację od CukierkowyMario → Koncepcja nowego COD 400
@aquax Generalnie w dużym skrócie chodzi o to żebyś nie kopiował nam CODA 200 na CODA 400 , oba cody zawsze się od siebie różniły i ta różnorodność sprawia, że są na nim gracze którzy o wiele bardziej lubią grać na klasycznym COD MODZIE niż na przekombionowanym ( Przypominam kombinatoryke astroe na codzie 300 , gdzie po wprowadzeniu takich o to zmian gracze z niego ucielki na CODA 400 , co doprowadziło do ogólnego upadku serwera i zmienienia jego trybu :D) Do Dyskusji zapraszam na ts3 czy coś , jako stary wyjadacz z chęcią podyskutuję z mianach ukochanego serwera.
No to lecim :
Na wstępie , nie rób tutej kopii COD'a 200 , bądź co bądź 400 to 400 nie powinieneś wzorować sygnetów perków oraz klas an podstawie coda 200 , będzie tutaj o wiele więcej pkt do rozdania co za tym idzie bonusy l;as perków oraz sygnetów muszą być większe niż te na 200. Na codzie 200 jest to zbalansowane (oprócz obrońcy) aczkolwiek na 400 średnio by się to sprawdziło.
Ale do rzeczy :
0. SILNIK GRY
-Osobiście zostałbym przy starych dobrych 4 statystykach do rozwoju, cod 200 jest spoko , ale większość graczy 400 gra tam dlatego że jest to właśnie jeden z tych "klasycznych" cod modów (Przypominam o historii coda 300 , gdzie po wprowadzeniu właśnie tych zmian gracze w tym i ja uciekli na coda 400 , a sam cod 300 przekształcony został na dd2 + skrzynki czy jakoś tak)
1.SKLEP
-proponuje zostawić sklep z perkami , dodatkowym hp etc. za hajsiwo z rund , co jak co ale jest to jednak lepsze.
2.PERKI:
-Perki (niektóre) powinny być dostosowane mocą do lvl , serwera nie na chama skopiowane z 200.
- Z psuciem się perków to niezbyt dobry pomysł, zwłaszcza dla początkujących graczy którzy średniawo ogarniają rozgrywkę.
3.KS
-Broń cię panie boże od usuwania UAV i CUAV, co jak co ale jest do bdb narzędzie zdobycia przewagi na mapie , nawet dla graczy z słabszym lvl
4.KLASY:
Mściciela Proszę zostawic w spokoju (mój nie tykać) , tylko zmienić mu broń na Famasa i będzie jak najbardziej fajniuchny , ewentualnie skoro to famas (mniej dmg i ammo) dac mu 1/6 na kryta To samo tyczy się Telegrafisty , zostawić go razem z UAV , ewentualnie wywalić mu mp5 i p90 żeby nie był zbyt silny i dać TMP + UMP-45 Truciciel , może po prostu zrobić go jak na 200 , apteczka trująca i smoke trujący Marszałek , wywalić famasa , dodać ful magazynek za zabójstwo i będzie grać Elektryk , 1/15 to moze być na zabójstwo a nie na samego hs'a , 1/10 powinno zdać egzamin, ewentualnie wywalić mu to i wrzucić np. ogranicznik rozrzutu
4.1 KLASY DODATKOWE:
LUNATYK
Bronie: AUG,USP
INT: 20
HP:10
WYTRZ: 15
KOND:20
OPIS KLASY: Co 10s może wykonać "skok" w miejsce wskazane celownikiem (długość zależy od int.) , 1/3 na to że nie będzie musiał przeładowywać
TERMINATOR:
Bronie: M249 , Glock
INT:0
HP:70
WYTRZ:0
KOND: -30
OPIS KLASY: Posiada wbudowany ogranicznik rozrzutu i ma 1/13 na Head shota
ARCHANIOŁ (Premium)
Bronie: UMP-45 , MP5/TMP
INT:40
HP:30
WYTRZ:0
KOND:30
OPIS KLASY: Posiada 2 Apteczki (stawiane te które leczą od int.), 1/12 na natychmiastowe zabójstwo z broni , podwójny skok
(Klasa z cod'a 300 , była dość zbalansowana)
4.2 AWANSE KLAS :
Generalnie rzecz biorąc ten cod ma 2x większy lvl niż 200 , a więc klasy typu strzelec wsparcia z dmg z m3 , gdzieś tak w okolicach 150 lvl zaczynają być useless , przedstawię mój koncept awansu klas włąśnie na tej klasie
STRZELEC WSPARCIA:
Bronie : M3
Opis: Posiada 2x Dmg (tylko z M3) , jego widocznosc spada do 50-70 podczas kucania , posiada 1 pułapkę
LVL 100: 20% więcej monet za zabójstwo
LVL : 200 , 30% więcej monet , dostaje 1/6 na natychmiastowe zabicie z M3
LVL :300 , 30%więcej monet , dostaje jedną dodatkową półapkę
LVL400 : Finalnie : 1/5 na zabójstwo z m3 , 2x większy dmg , 2 pułapki
Coś w tym stylu gdyż klasy ktre nie posiadają wbudowanego 1/X z czegoś lub nie mają DMG+ INT zaczynają robić się nudne i słabe wraz z postępem gry , dodatkowo np. Aspiranta możemy np:
100 LVL : niewidzialnosć do 80
200: LVL dodatkowa rakieta (tak zeby miał wsm 2 )
300:LVL dodatkowy skok
400 LVL : niewidzialnosć na 60
Tak żeby awansowanie swojej klasy przynosiło bardziej realne korzyści , gdyż tak jak mówiłem klasy nie posiadające jakiegoś fajnego bonusu są w późniejszych etapach gry takie meh
5.PERKI: Generalnie zerżnięte są z 200 , i ich staty są za małe ,a niektóe zmienione nazwy ale nasz serwer już je posiada
Multi granat jest ok Granat pozytronowy jest kind a useless , zazwyczaj jest po prostu wyrzucany perk na skok w powietrzu nie działa na codzie btw , jeden z tych 3 nie pamiętam nazwy . Efekt zaskoczenia też meh , zwłaszcza że ma tylko 1 użycie
Dodatkowo , idk dlaczego osby nie grające na codzie 400 , mają tyle negatywnych rzeczy do powiedzenia , jezeli nie macie zamiaru , nie gracie na serwerze na cholere się udzielacie :D?
-
JAKoB otrzymał reputację od Kula → Podanie Na mchu jadali
Jestem za okresem próbnym , tak jak wyżej jesteś postacią można powiedzieć anonimową , do tego konto założone pod podanie , gt jest dobre. Kultura nie mam zdania , nie udzielasz się prawie wcale tak ze nie wiem.
-
JAKoB otrzymał reputację od -Damian- → Koncepcja nowego COD 400
@aquax , ja to ym te zmiany jeszcze przemyślał , gdyż jak widać w GT serwer notuje tendencje spadkową graczy.
-
JAKoB otrzymał reputację od Roy Keane → Koncepcja nowego COD 400
@aquax , ja to ym te zmiany jeszcze przemyślał , gdyż jak widać w GT serwer notuje tendencje spadkową graczy.
-
JAKoB otrzymał reputację od elo elo 350 → Koncepcja nowego COD 400
@aquax , ja to ym te zmiany jeszcze przemyślał , gdyż jak widać w GT serwer notuje tendencje spadkową graczy.
-
JAKoB otrzymał reputację od elo elo 350 → Koncepcja nowego COD 400
@aquax Generalnie w dużym skrócie chodzi o to żebyś nie kopiował nam CODA 200 na CODA 400 , oba cody zawsze się od siebie różniły i ta różnorodność sprawia, że są na nim gracze którzy o wiele bardziej lubią grać na klasycznym COD MODZIE niż na przekombionowanym ( Przypominam kombinatoryke astroe na codzie 300 , gdzie po wprowadzeniu takich o to zmian gracze z niego ucielki na CODA 400 , co doprowadziło do ogólnego upadku serwera i zmienienia jego trybu :D) Do Dyskusji zapraszam na ts3 czy coś , jako stary wyjadacz z chęcią podyskutuję z mianach ukochanego serwera.
No to lecim :
Na wstępie , nie rób tutej kopii COD'a 200 , bądź co bądź 400 to 400 nie powinieneś wzorować sygnetów perków oraz klas an podstawie coda 200 , będzie tutaj o wiele więcej pkt do rozdania co za tym idzie bonusy l;as perków oraz sygnetów muszą być większe niż te na 200. Na codzie 200 jest to zbalansowane (oprócz obrońcy) aczkolwiek na 400 średnio by się to sprawdziło.
Ale do rzeczy :
0. SILNIK GRY
-Osobiście zostałbym przy starych dobrych 4 statystykach do rozwoju, cod 200 jest spoko , ale większość graczy 400 gra tam dlatego że jest to właśnie jeden z tych "klasycznych" cod modów (Przypominam o historii coda 300 , gdzie po wprowadzeniu właśnie tych zmian gracze w tym i ja uciekli na coda 400 , a sam cod 300 przekształcony został na dd2 + skrzynki czy jakoś tak)
1.SKLEP
-proponuje zostawić sklep z perkami , dodatkowym hp etc. za hajsiwo z rund , co jak co ale jest to jednak lepsze.
2.PERKI:
-Perki (niektóre) powinny być dostosowane mocą do lvl , serwera nie na chama skopiowane z 200.
- Z psuciem się perków to niezbyt dobry pomysł, zwłaszcza dla początkujących graczy którzy średniawo ogarniają rozgrywkę.
3.KS
-Broń cię panie boże od usuwania UAV i CUAV, co jak co ale jest do bdb narzędzie zdobycia przewagi na mapie , nawet dla graczy z słabszym lvl
4.KLASY:
Mściciela Proszę zostawic w spokoju (mój nie tykać) , tylko zmienić mu broń na Famasa i będzie jak najbardziej fajniuchny , ewentualnie skoro to famas (mniej dmg i ammo) dac mu 1/6 na kryta To samo tyczy się Telegrafisty , zostawić go razem z UAV , ewentualnie wywalić mu mp5 i p90 żeby nie był zbyt silny i dać TMP + UMP-45 Truciciel , może po prostu zrobić go jak na 200 , apteczka trująca i smoke trujący Marszałek , wywalić famasa , dodać ful magazynek za zabójstwo i będzie grać Elektryk , 1/15 to moze być na zabójstwo a nie na samego hs'a , 1/10 powinno zdać egzamin, ewentualnie wywalić mu to i wrzucić np. ogranicznik rozrzutu
4.1 KLASY DODATKOWE:
LUNATYK
Bronie: AUG,USP
INT: 20
HP:10
WYTRZ: 15
KOND:20
OPIS KLASY: Co 10s może wykonać "skok" w miejsce wskazane celownikiem (długość zależy od int.) , 1/3 na to że nie będzie musiał przeładowywać
TERMINATOR:
Bronie: M249 , Glock
INT:0
HP:70
WYTRZ:0
KOND: -30
OPIS KLASY: Posiada wbudowany ogranicznik rozrzutu i ma 1/13 na Head shota
ARCHANIOŁ (Premium)
Bronie: UMP-45 , MP5/TMP
INT:40
HP:30
WYTRZ:0
KOND:30
OPIS KLASY: Posiada 2 Apteczki (stawiane te które leczą od int.), 1/12 na natychmiastowe zabójstwo z broni , podwójny skok
(Klasa z cod'a 300 , była dość zbalansowana)
4.2 AWANSE KLAS :
Generalnie rzecz biorąc ten cod ma 2x większy lvl niż 200 , a więc klasy typu strzelec wsparcia z dmg z m3 , gdzieś tak w okolicach 150 lvl zaczynają być useless , przedstawię mój koncept awansu klas włąśnie na tej klasie
STRZELEC WSPARCIA:
Bronie : M3
Opis: Posiada 2x Dmg (tylko z M3) , jego widocznosc spada do 50-70 podczas kucania , posiada 1 pułapkę
LVL 100: 20% więcej monet za zabójstwo
LVL : 200 , 30% więcej monet , dostaje 1/6 na natychmiastowe zabicie z M3
LVL :300 , 30%więcej monet , dostaje jedną dodatkową półapkę
LVL400 : Finalnie : 1/5 na zabójstwo z m3 , 2x większy dmg , 2 pułapki
Coś w tym stylu gdyż klasy ktre nie posiadają wbudowanego 1/X z czegoś lub nie mają DMG+ INT zaczynają robić się nudne i słabe wraz z postępem gry , dodatkowo np. Aspiranta możemy np:
100 LVL : niewidzialnosć do 80
200: LVL dodatkowa rakieta (tak zeby miał wsm 2 )
300:LVL dodatkowy skok
400 LVL : niewidzialnosć na 60
Tak żeby awansowanie swojej klasy przynosiło bardziej realne korzyści , gdyż tak jak mówiłem klasy nie posiadające jakiegoś fajnego bonusu są w późniejszych etapach gry takie meh
5.PERKI: Generalnie zerżnięte są z 200 , i ich staty są za małe ,a niektóe zmienione nazwy ale nasz serwer już je posiada
Multi granat jest ok Granat pozytronowy jest kind a useless , zazwyczaj jest po prostu wyrzucany perk na skok w powietrzu nie działa na codzie btw , jeden z tych 3 nie pamiętam nazwy . Efekt zaskoczenia też meh , zwłaszcza że ma tylko 1 użycie
Dodatkowo , idk dlaczego osby nie grające na codzie 400 , mają tyle negatywnych rzeczy do powiedzenia , jezeli nie macie zamiaru , nie gracie na serwerze na cholere się udzielacie :D?
-
JAKoB otrzymał reputację od 007. → Exp na cod 400
@JugoL^^ kochanie , /freelvl wprowadzany jest stopniowo na serwer , nie ma go od początku , zazwyczaj jest to tylko 40lvl aczkolwiek teraz edycja serwera się lekko przeciaga dlatego też wprowadzono 81lvl .
PS. Za dużo chłopcy płaczecie o coś co się wam nie podoba , polecam przed rozpisywaniem x tematów skonsultować to z kimś kto trochę gra na serwerze i ma troszku większe pojęcie o balansie i mean @FunnyPuma or @JAKoB
-
JAKoB otrzymał reputację od Kula → kula na admina ponownie :D
Na tak , wszyściutko się zgadza (na +) koliga dobrze zorganizowany i kulturka na dużym poziomie .
-
JAKoB przyznał reputację dla Kula → kula na admina ponownie :D
Nick: Kula I LoVe WeeD
Wiek:30
Doświadczenie (w byciu adminem):4 lata na cod 400
Znajomość AMXX (W skali 1-10): 8
Staż w CS-sie: od 1.4
Steam / NonSteam: steam
Dlaczego Ty: standart boty kultura i kolejne raczki do pomocy
Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: zalozylem neta kilka dni temu wiec teraz bedzie coraz wiecej srednio teraz 2h dziennie w weekendy w porywach do 6h
Kontakt: steam
Link do GameTracker'a:https://www.gametracker.com/player/KULA/80.72.43.106:27022/ <<<<< stary gt. https://www.gametracker.com/player/Kula I LoVe WeeD %3AD/80.72.43.106:27022/ >>>nowy GT
oczywiscie GT do nadrobienia ale z tego co widze to wiekszosc ma je do nadrobienia i napewno nadrobie
sorki za edit poprawilem blad
-
-
JAKoB przyznał reputację dla FunnyPuma → Cumback
Byłeś tutaj adminem i nie widziałem, żeby były z Tobą jakieś problemy. Steam, wiek, amxx również na plus. Doświadczenie również masz. GT nie jest najlepsze, ale skoro piszesz podanie to wiem, że je nadrobisz i nie będziesz miał problemów z jego nadrobieniem. Jestem na tak. Powodzenia.
-
-
JAKoB przyznał reputację dla CukierkowyMario → Cumback
@FunnyPuma Jakie problemy , a xD nie przeczytałem bo to weekend już do alko xD
Jestem na tak , Aktywny , Zgłaszana u@ , Mikrofon , masz zadatki na Admina to widać , więc czemu by nie , Amxx jest , wiek jest , staż jest , byłeś adminem niby - jest , grasz w lola podaj nick .
-
-
-
JAKoB otrzymał reputację od Nodi → Cumback
Nick: JAKoB
Wiek: 19
Doświadczenie (w byciu adminem): Był admin COD 300 i 400
Znajomość AMXX (W skali 1-10): 8.5/9
Staż w CS-sie: 8lat
Steam / NonSteam : https://steamcommunity.com/profiles/76561198343342108/
Dlaczego Ty: Posiadałem admina na 2 serwerach , opuszczenie stanowiska ze względu na brak czasu do gry
Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: 1-2h tyg do 5 w weekendy
Kontakt:
STEAM : https://steamcommunity.com/profiles/76561198343342108/
FB/MSG: www.facebook.com/kuba.drzazga.58
Link do GameTracker'a: https://cache.gametracker.com/player/JAKoB/80.72.43.106:27022/ [4-ro dniowa dziura spowodowana e-lekcjami]
@Nodi @Nemezis ad
Nick w lolu : aBUKOV , hardstuck silver
-
-
JAKoB otrzymał reputację od JugoL^^ → Ostatnia szansa?
Generalnie nie wiem co zawalił bo nie dawno wróciłem , aczkolwiek można mu dać ten okres próbny
Wiek +
Godzinki +
Kultura +
Znajomość Regulaminu : 50/50
-
JAKoB otrzymał reputację od JugoL^^ → Koncepcja nowego COD 400
@aquax Generalnie w dużym skrócie chodzi o to żebyś nie kopiował nam CODA 200 na CODA 400 , oba cody zawsze się od siebie różniły i ta różnorodność sprawia, że są na nim gracze którzy o wiele bardziej lubią grać na klasycznym COD MODZIE niż na przekombionowanym ( Przypominam kombinatoryke astroe na codzie 300 , gdzie po wprowadzeniu takich o to zmian gracze z niego ucielki na CODA 400 , co doprowadziło do ogólnego upadku serwera i zmienienia jego trybu :D) Do Dyskusji zapraszam na ts3 czy coś , jako stary wyjadacz z chęcią podyskutuję z mianach ukochanego serwera.
No to lecim :
Na wstępie , nie rób tutej kopii COD'a 200 , bądź co bądź 400 to 400 nie powinieneś wzorować sygnetów perków oraz klas an podstawie coda 200 , będzie tutaj o wiele więcej pkt do rozdania co za tym idzie bonusy l;as perków oraz sygnetów muszą być większe niż te na 200. Na codzie 200 jest to zbalansowane (oprócz obrońcy) aczkolwiek na 400 średnio by się to sprawdziło.
Ale do rzeczy :
0. SILNIK GRY
-Osobiście zostałbym przy starych dobrych 4 statystykach do rozwoju, cod 200 jest spoko , ale większość graczy 400 gra tam dlatego że jest to właśnie jeden z tych "klasycznych" cod modów (Przypominam o historii coda 300 , gdzie po wprowadzeniu właśnie tych zmian gracze w tym i ja uciekli na coda 400 , a sam cod 300 przekształcony został na dd2 + skrzynki czy jakoś tak)
1.SKLEP
-proponuje zostawić sklep z perkami , dodatkowym hp etc. za hajsiwo z rund , co jak co ale jest to jednak lepsze.
2.PERKI:
-Perki (niektóre) powinny być dostosowane mocą do lvl , serwera nie na chama skopiowane z 200.
- Z psuciem się perków to niezbyt dobry pomysł, zwłaszcza dla początkujących graczy którzy średniawo ogarniają rozgrywkę.
3.KS
-Broń cię panie boże od usuwania UAV i CUAV, co jak co ale jest do bdb narzędzie zdobycia przewagi na mapie , nawet dla graczy z słabszym lvl
4.KLASY:
Mściciela Proszę zostawic w spokoju (mój nie tykać) , tylko zmienić mu broń na Famasa i będzie jak najbardziej fajniuchny , ewentualnie skoro to famas (mniej dmg i ammo) dac mu 1/6 na kryta To samo tyczy się Telegrafisty , zostawić go razem z UAV , ewentualnie wywalić mu mp5 i p90 żeby nie był zbyt silny i dać TMP + UMP-45 Truciciel , może po prostu zrobić go jak na 200 , apteczka trująca i smoke trujący Marszałek , wywalić famasa , dodać ful magazynek za zabójstwo i będzie grać Elektryk , 1/15 to moze być na zabójstwo a nie na samego hs'a , 1/10 powinno zdać egzamin, ewentualnie wywalić mu to i wrzucić np. ogranicznik rozrzutu
4.1 KLASY DODATKOWE:
LUNATYK
Bronie: AUG,USP
INT: 20
HP:10
WYTRZ: 15
KOND:20
OPIS KLASY: Co 10s może wykonać "skok" w miejsce wskazane celownikiem (długość zależy od int.) , 1/3 na to że nie będzie musiał przeładowywać
TERMINATOR:
Bronie: M249 , Glock
INT:0
HP:70
WYTRZ:0
KOND: -30
OPIS KLASY: Posiada wbudowany ogranicznik rozrzutu i ma 1/13 na Head shota
ARCHANIOŁ (Premium)
Bronie: UMP-45 , MP5/TMP
INT:40
HP:30
WYTRZ:0
KOND:30
OPIS KLASY: Posiada 2 Apteczki (stawiane te które leczą od int.), 1/12 na natychmiastowe zabójstwo z broni , podwójny skok
(Klasa z cod'a 300 , była dość zbalansowana)
4.2 AWANSE KLAS :
Generalnie rzecz biorąc ten cod ma 2x większy lvl niż 200 , a więc klasy typu strzelec wsparcia z dmg z m3 , gdzieś tak w okolicach 150 lvl zaczynają być useless , przedstawię mój koncept awansu klas włąśnie na tej klasie
STRZELEC WSPARCIA:
Bronie : M3
Opis: Posiada 2x Dmg (tylko z M3) , jego widocznosc spada do 50-70 podczas kucania , posiada 1 pułapkę
LVL 100: 20% więcej monet za zabójstwo
LVL : 200 , 30% więcej monet , dostaje 1/6 na natychmiastowe zabicie z M3
LVL :300 , 30%więcej monet , dostaje jedną dodatkową półapkę
LVL400 : Finalnie : 1/5 na zabójstwo z m3 , 2x większy dmg , 2 pułapki
Coś w tym stylu gdyż klasy ktre nie posiadają wbudowanego 1/X z czegoś lub nie mają DMG+ INT zaczynają robić się nudne i słabe wraz z postępem gry , dodatkowo np. Aspiranta możemy np:
100 LVL : niewidzialnosć do 80
200: LVL dodatkowa rakieta (tak zeby miał wsm 2 )
300:LVL dodatkowy skok
400 LVL : niewidzialnosć na 60
Tak żeby awansowanie swojej klasy przynosiło bardziej realne korzyści , gdyż tak jak mówiłem klasy nie posiadające jakiegoś fajnego bonusu są w późniejszych etapach gry takie meh
5.PERKI: Generalnie zerżnięte są z 200 , i ich staty są za małe ,a niektóe zmienione nazwy ale nasz serwer już je posiada
Multi granat jest ok Granat pozytronowy jest kind a useless , zazwyczaj jest po prostu wyrzucany perk na skok w powietrzu nie działa na codzie btw , jeden z tych 3 nie pamiętam nazwy . Efekt zaskoczenia też meh , zwłaszcza że ma tylko 1 użycie
Dodatkowo , idk dlaczego osby nie grające na codzie 400 , mają tyle negatywnych rzeczy do powiedzenia , jezeli nie macie zamiaru , nie gracie na serwerze na cholere się udzielacie :D?