Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

1. Zwinny Zolnierz: jedyne co bym zmienił to zamiast 1/17 dał 1/15
2. Zwiadowaca: dać mu zamiast 40inty20 a 15hp do20
3. Zolnierz militarny: do nieusunięcia to taki słabszy zwiadowca a jak już chcecie by został naprawcie spowolnienie bo nie działa
4. Telegrafista: jest oks
5. Strzelec Wyborowy: szanse ma dobicie pocisku zwiększył bym do 15%-20% oślepienie też 15% albo usunąć bo niegrywalna
6. Speedhacker: zamienić 10inty na 10 wytrzymki
7. Snajper: zwiększyć mu dmg do 200 na start i napisać co ile zwiększa się dmg od inty zmienić atak nożem1/2 ppm na +10dmg z deagla
8. Saper: dodać mu HE
9. Partyzant: do wywalenia
10. Namiestnik: zostawić
11. Marszałek: 1/4 to wysztko w tej klasie trochę mało dałbym jeszcze apteczkę i auto przeładowywanie i zamiast famasa glocka.Albo usunąć
12. Konspiranta: 2 pułapki albo 3 po 5s pułapki za dużo trzymają
13. Komendant: nie grywalny gorsz saper do usunięcia.
14. Kapitan: dać mu na kucnięciu zmniejszoną widoczność
15. Elektryk: zostawić
16. Duch kapitana: Nie grywalne do usunięcia
17. Czołgista: można zmniejszy ilość skoków lub usunąć
18. Assasyn: jest oks troszkę bardziej widzialn mógł być ale wiem ze wtedy zabije to ta klase :D
19. Aspiranta: zamiast zmiejszonej widoczności abu dać mu
20. Amedeusz: +8dmg zamiast 5 i pokazać ile pojedynczy punk inty daje w dmg
21. Morderca: 1/2 z he zamiast 1/3
22. Truciciel: zostawić
23. karabinier: zabiliście klasę 7dmg to za mało dajcie mu 10-15dmg i usunicie 1/4 he i będzie dobrze
24. Mściciel: nie grywalny do usunięcia
25. Kapral: do uśnięcia
26. Łowca myśli: 1/3 zamienić na 1/2 z scouta
27. Rusek: zamiast skoków dać mu abh i 1/1 dodatkowego dmg z HE
28. Szeregowiec: dać mu dodatkowe 5dmg do Mac10
29. talib: zamiast degla dać mu gloca na ta 1/4 +10 dmg
30. Terminator: usunąć lub zrobić klase premium +10 dmg z Mp5 odporność na wszystkie miny pioruny rakiety HE i odporność na 1/1 każdej broni itp
2skoki staty 0int/50hp/30wytrzymki/20kondy uzbrojenie Mp5 glock he
31. Shoter: jest oks.
32. śmierć: najchętniej bym ją wy*****ł xd ale +5dmg przy klasie bez ricolu moim zdanie było by optymalne i 1/2 z noża
33. Fliper; jest oks
34. Okulista: dać mu 1/10 wyrzucenia broni
35. skrytobójca: 3s niewidki zamiast 5s i 10dmg zamiast 5dmg
36. Zeus: oks
37. Starszy Szeregowiec: dodatkowe 10dmg z Mac10 i 1/2 wybuch po śmierci apteczka natychmiastowa zamiast czasowej
38. Szturmowiec: oks
39. Złodziej: usunięcie.
40. Zolniersz wsparcia 1/8 krytyka dac 1/6 i widoczne miny
41. Frost: 1/6 na zamrożenie zamiast 1/8
42. Strzelec wsparcia zmienić broń z M3 na Agu
43. Tropiciel start z 150dmg
44. Strażnik zamiast naturalizacji dmg zrobić dobicie dmg 100% 1/3 wtedy klasa może będzie grywalna

dodał bym jeszcze tego leszcza cichego zabójce 

Proszę o wypowiedz wszystkich gracz cod400 i administracji z opiekunem: @elo elo 350@Losik@PodajeHazloOkon@syjon.@Vix33nek! @cover jak kogoś zapomniałem wymienić sorry słaba pamięć :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że ktoś napisał ten temat bo sam chciałem takie coś napisać, a oto co sądze:

1. Jak już to 1/16 bo będzie zbyt często siadało

2.  Git propozycjq

3.  Tak jak podałeś

4. To samo co wyżej

5. To samo

6. Ja dałbym więcej kondy

7. Zostawić albo dodać mu te 10 dmg do dgla bo będzie za silny

8. Dobra propozycja

9. Wywalić

10. Git klasa

11. Dodać apteczkę i większy dmg z pompy

12. Zostawić jak jest

13. Wywalić

14. Git opcja

15. Git klasa

16. Zostawić

17. Zostawić tak jak jest

18. To samo co wyżej

19. Zabrać niewidkê dać bh

20. Git opcja

21. Zostawić 1/3

22. Git klasa

23. Dodać mu apteczkę

24. Wywalić

25. To samo wywalić

26.  1/2 git by była

27. Dodać mu to 1/1

28. Gi klasa 

29. Nic nie zmieniać

30. Wywalić

31.  Ok klasa

32. To samo

33. Dobra klasa

34. Dodać mu to

35. Skryto dobra klasa nic nie zmieniać

36. Dobra klasa

37. Dobra klasa

38. Git klasa

39. Wywalić

40. Git propozycja

41.  Dać 1/7

42. Dać mu większą niewidkę

43.  Dać te 150

44. Nic nie zmieniać

Dodać mi CICHEGO ZABÓJCĘ :D

 @DzikuXD talib jest dobry a z takim glokiem będzie zbyt silny

Edit. Grałem dzisiaj z @[email protected] marszałkiem i razem doszliśmy do wniosku że można by dodać tej klasie 2 razy więcej amunicji do xma bo te 32 pociski nie wystarczają i trochę ciężko i można by dodać trochę więcej kondycji na start. @aquax co ty na to?

@aquax mam pytanie czy mógłbyś naprawić aspiranta? Chodzi oto że aspirant nie dostaje rakiet w pierwszej rundzie i czasami nie dostaje rakiet jak się je zużyje na koniec rundy to jej nie dostaje w nowej

Pozdrawiam A3ro

Edytowane przez A3ro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektóre z tych propozycji są nie na miejscu. Np taki talib od 2010 r miał zawsze deagle więc nie damy my na pewno glocka. 

Widzę że jest trochę klas do usunięcia. Dobry pomysł bo za dużo jest tutaj tego. 

Czekamy na wypowiedź większej ilości graczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, aquax napisał:

Niektóre z tych propozycji są nie na miejscu. Np taki talib od 2010 r miał zawsze deagle więc nie damy my na pewno glocka. 

Widzę że jest trochę klas do usunięcia. Dobry pomysł bo za dużo jest tutaj tego. 

Czekamy na wypowiedź większej ilości graczy.

czasami trzeb zaryzykować pewnie dajesz sobie z tego racje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.Według mnie nie powinno być broni 1/x innych niż snajperki, 1/15 jakby nie patrzeć to dużo biorąc pod uwagę, że niektóre Premium nie mają takich "umiejętności"
2.Może być
3.Poza [email protected] OP nie widzę, żeby ktokolwiek nim grał, jak dla mnie do usunięcia od następnego resetu
4.Jest okej
5.Zabrałbym jedno bądź drugie i dodał mu nawet 8 dmg z M4 
6. Obojętne
7.Co do Snajpera to ostatnio widziałem na 80 poziomie bije ponad 300 więc jak dla mnie jest optymalnie stworzone dmg
8.Może być
9.Obojętnie
10.Namiestnik jest okej
11.Można dać to auto przeładowanie ale poza tym zostawić resztę
12. Co do konspiranta już miał bodajże zmniejszany czas trzymania pułapek, jedyna zmiana jaką bym do niej wprowadził to zabrać dmg z pompy albo zmienić kosę na 1/2
13.Do usunięcia
14. Kapitan jest jak dla mnie okej
15. Elektryk no cóż poradzić najchętniej wszystkie klasy z piorunami bym wrzucił do wora i wywalił, ale zostawić jak jest
16. Jak wyżej
17. Zostawiłbym jak jest Edit: Poprawiłbym to, że 5% siada na graczy którzy mają włączony beton, normalnie wchodzi i zabija takowego gracza. Nie przy trafieniu w głowę lecz w ciało
18. Zostawić jak jest
19. Dobre rozwiązanie
20. Można tak zrobić
21. Granat zostawiłbym 1/3 tak jak jest
22. Zostawić jak jest
23. +15 dmg usunięcie 1/x z granata i będzie okej
24. Usunąć
25. Usunąć
26. 1/2 ale coś kosztem czegoś, sprawić, żeby był trochę bardziej widzialny
27.Ruska zostawić jak jest
28.Można zrobić tak
29.Talibowi bym dał 1/5 lub zmienił na +30 dmg z Deagla
30.Według mnie zamiast terminatora można dodać jakąś ciekawszą klasę
31.Shoterowi wróciłbym starą apteczkę i byłoby idealnie
32.Zostawić kosę i dać +5dmg z obu broni
33.Jest dobrze
34.Okuliste zostawiłbym tak jak jest
35.Zgadzam się
36.Zgadzam się
37. Dodać dmg reszta tak jak była
38.Jest okej
39.Do usunięcia
40.1/7 na krytyka z resztą się zgodzę
41.1/7 na zamrożenie
42.Co do strzelca wsparcia dajmy mu Kriega
43.Można tak zrobić
44.Według mnie strażnik jest nawet dobrą klasą aktualnie dodałbym do tego Auga z +5 dmg i byłoby dobrze
Można dodać tego Cichcego ale też trzeba przemyśleći rozpatrzyć inne proponowane klasy. Pozdrawiam

Edytowane przez PodajeHazloOkon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oho już widzę ten post w zakładce "do kosza" :kappa:

+ to tak, - to nie chyba logiczne +/- pół na pół

1. 1/12

2 +

3 +

4 +

5 +

6 +

7 Chyba Cię coś piecze XD dać mu 100% xDD a nie 200 XD

8 +

9 -

10 +

11 wielki -

12 -

13 +

14 Dałbym mu 1/2 z he zamiast tej niewidki

15  +

16 +

17 2 skoki mu dać, 3 to przesada

18 usunąć z serwera

19 +

20  +6 dmg wystarczy

21 -

22 +/- nie gra tym nikt oprócz wodeckiego

23 WIELKIE XDDDDD -

24 +

25 +

26 ja bym mu 1/4 dał xD -

27 -

28 -

29 -

30 Bardziej za premką którą opisałeś +/-

31 +

32 +

33 +

34 +

35 +

36 ja bym mu dał wszystkie granaty :) +

37 -

38 +

39 +

40 +

41 -

42 +

43 -

44 -

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. 1/12

2 +

3 +

4 +

5 +

6 +

7 Tutaj nic nie dodawać zbyt silny by był

8 +

9 -

10 +

11  do usunięcia bo i tak nikt tym nie gra

12 +

13 +

14 raczej 1/2 z he bo z niewidka przy dobrym skilu nie do zabicia

15  +

16 +

17 2 skoki wystarczą

18 trochę irytuje tą niewidką ale coś musi mieć więc zostawić

19 +

20  +6 dmg wystarczy nie przesadzajmy z +8

21 -

22 +/- nie gra tym nikt oprócz wodeckiego i dodać do regulaminu trutki :D

23  -

24 +

25 +

26 dać 1/4 

27 -

28 -

29 -

30 premka czemu nie :D

31 +

32 +++ za wywaleniem :P

33 +

34 +

35 +

36  +

37 -

38 +

39 +

40 +

41 -

42 +

43 -

44 -

dodać Cichego mordercę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 Zostawiłbym tak jak jest (ale lepiej jakby nie było żadnej postaci z 1/5 1/10 itp)

2 ok

3 ok

4 ok

5 zostawiłbym tak jak jest 

6 można jeszcze dodać mu zmniejszoną widoczność np tak jak ma łowca myśli i 2 skoki żeby miał 

7 ok

8 z dodatkowym dmg od inty 

9 ok

10 ok

11 dodać mu 2 skoki i postać była by fajna 

12 Zostawiłbym tak jak jest

13 Zostawiłbym tak jak jest

14 mój ulubieniec ma 2 skoki , awp 1/1 i 1/3 he usunąłbym ten granat i dodał albo na kucnięciu zmniejszoną widoczność lub możliwość stawiania jakieś osłony lub termowizje miki (3!!!!!) lub notatki kapitana 

15 zmniejszyć dmg z piorunka 

16 usunać lub dodać jeszcze jednego ducha i większą szanse na trafienie krytyczne 

17  zostawiłbym tak jak jest 

18 tu bym coś zmienił ale nwm na co 

19  zostawiłbym tak jak jest 

20 ok

21 ok

22 ok

23 ja bym usunął 

24 ok

25 ok

26  tak to trzeba zmienić bo na to 1/3 to za słabe jest 

27  zostawiłbym tak jak jest 

28 usunąłbym 

29  zostawiłbym tak jak jest 

30 usunąłbym

31 dać mu leczenie od razu nie czasowe

32 dmg mniejszy 

33 ok

34 ok

35 3 s zamiast 5s ale dmg taki sam 

36 mniejszy dmg z piorunka 

37 ok 

38 ok

39 ok

40 ok

41 ok 

42  zostawiłbym tak jak jest 

43 ok 

44 no nwm czy to by było dobre lepiej chyba zostawić 

Edytowane przez syjon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko jedno partyzant za******a klasa zostaje jeszcze bym jej cos dodał

Edytowane przez Nie!?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie pomysł świetny żeby usunąć lub coś zmienić ale jeżeli chodzi o klasy to tak - 

Czołgista - zmniejszyć 5 % na zabójstwo do 2 bo przy dodatkowym dmg i nieskończoną amunicją robi i tak robotę.

Zeus, Elektryk - zmniejszyć odległość pioruna, chociaż wątpie że to zostanie zmienione jak kiedyś był temat ;_;

Konspirant - 1/2 na scout, dlaczego by nie? Cięższa gra tym ciekawsza niż wszystko wyłożone na tacy plus i tak przesadzone 1 na 1 

Saper - Zmieniłbym broń z zoomem na AUG,  usunąłbym granaty typu smoke i flash i zostawił samo HE. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówił @A3ro przydałby się sie marszałkowi podwojona amunicja ale również można by było też podwoić magazynek bo 7 ammo w 1 magazynku to mało.

Ps. Ja również chciałbym aby został dodany cichy zabójca :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Liczę że pod tematem wypowie się jeszcze chociaż 5 osób. Głównie o tym, które klasy są do usunięcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czołgista i nieskończona amunicja oraz 5% to przesada :)  - Jak mają osoby po 300 hp a przychodzą nowi na serwer to jaka mają frajdę z gry :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Niech zostanie jak jest - 1/17 wystarczająco dużo.

2. Może być taka zmiana.

3.  Można to usunąć

4.  -

5. Myślę że szanse na odbicie wystarczy do 15% podnieść 

6.  Dobra propozycja.

7. Awp nie ma potrzeby zmieniać, 1/2 można zmienić na +10dmg dgl

8. Można dodać HE, większej różnicy ogólnie to nie zrobi.

9. Można usunąć, chociaż widziałem że ktoś po resecie ma zamiar tym grać.

10. Dobra klasa.

11. Można tak zmienić.

12. Zostawić to bez zmiany. 

13.  Do usunięcia.

14.  Dobra jest teraz. Nic nie zmieniać.

15. Bez zmian.

16. Niby można usunąć.

17. Nie wiem co Ty chcesz od tej klasy.. Jest tutaj długo długo bez zmian i tak niech zostanie.

18. Niech zostanie, chociaż ta niewidka drażni.

19. Jest okej. Ale trzeba naprawić rakietę -  czasem na początku rundy jej nie ma.

20. Moim zdaniem jest okej.

21. Bez zmian.

22.  Zostawić bez zmian.

23.  Dałbym dmg +10 i HE 1/4 zostawił.

24.  Niegrywalna? @Wojtyś jak wrócisz wbijaj i pokaż jak się tym gra :D 

25. Można usunąć.

26. Dobra zmiana.

27. Zmiana raczej niepotrzebna.

28. +

29.  NIE NIE NIE.

30. Do usunięcia.

31. Dobra klasa.

32. Dobra klasa.

33. Bez zmian.

34. Można tak zmienić.

35. Nic bym nie zmieniał.

36,37,38 - bez zmian.

39. Można usunąć.

40,41,42,43 -Można tak zmienić.

44. Nic bym nie zmieniał.

 

Można dodać cichego zabójce - Aero męczy od dawna.. :D 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@aquax co z tematem bo już trochę temat otwarty? :D

Bt  Vix33nek!,

Nie bój się, pamietamy o temacie. Zmiany tak czy tak trochę zajmą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy podjął by się ktoś napisania opisu każdej klasy i perków co mamy na serwerze? 

Bardzo by mi to ułatwiło balansowanie tego wszystkiego a mój czas niestety jest ograniczony na to wszystko, dlatego proszę was o pomoc.

Jako nagrodę dorzucam dowolną klasę premium na 30 dni

 

Wzór na klasę: 

- nazwa klasy (nazwa musi być identyczna jak na serwerze z zachowaniem małych i wielkich liter)

- statystyki

- umiejętności

 

Wzór na perk:

- nazwa perki

- umiejętność

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, aquax napisał:

Czy podjął by się ktoś napisania opisu każdej klasy i perków co mamy na serwerze? 

Bardzo by mi to ułatwiło balansowanie tego wszystkiego a mój czas niestety jest ograniczony na to wszystko, dlatego proszę was o pomoc.

Jako nagrodę dorzucam dowolną klasę premium na 30 dni

 

Wzór na klasę: 

- nazwa klasy (nazwa musi być identyczna jak na serwerze z zachowaniem małych i wielkich liter)

- statystyki

- umiejętności

 

Wzór na perk:

- nazwa perki

- umiejętność

większość infor masz w moich tematach odnoścnie klas i perków jak chcesz mogę od reki z pamięci polecieć z tym i najlepiej na głosowym jakimś czacie ustalić co i jak @aquax

Edytowane przez DzikuXD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziku jak widać to elo już się zgłosił z pomocą więc myślę że post wgl zbędny. 

Temat zablokuje żeby tu burdelu nie robić...

@elo elo 350 jakbyś nie mógł przy zablokowany temacie edytować todaj znać i otworze. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...