DzikuXD Napisano 4 Sierpnia 2019 #564612 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2019 1. Zwinny Zolnierz: jedyne co bym zmienił to zamiast 1/17 dał 1/15 2. Zwiadowaca: dać mu zamiast 40inty20 a 15hp do20 3. Zolnierz militarny: do nieusunięcia to taki słabszy zwiadowca a jak już chcecie by został naprawcie spowolnienie bo nie działa 4. Telegrafista: jest oks 5. Strzelec Wyborowy: szanse ma dobicie pocisku zwiększył bym do 15%-20% oślepienie też 15% albo usunąć bo niegrywalna 6. Speedhacker: zamienić 10inty na 10 wytrzymki 7. Snajper: zwiększyć mu dmg do 200 na start i napisać co ile zwiększa się dmg od inty zmienić atak nożem1/2 ppm na +10dmg z deagla 8. Saper: dodać mu HE 9. Partyzant: do wywalenia 10. Namiestnik: zostawić 11. Marszałek: 1/4 to wysztko w tej klasie trochę mało dałbym jeszcze apteczkę i auto przeładowywanie i zamiast famasa glocka.Albo usunąć 12. Konspiranta: 2 pułapki albo 3 po 5s pułapki za dużo trzymają 13. Komendant: nie grywalny gorsz saper do usunięcia. 14. Kapitan: dać mu na kucnięciu zmniejszoną widoczność 15. Elektryk: zostawić 16. Duch kapitana: Nie grywalne do usunięcia 17. Czołgista: można zmniejszy ilość skoków lub usunąć 18. Assasyn: jest oks troszkę bardziej widzialn mógł być ale wiem ze wtedy zabije to ta klase 19. Aspiranta: zamiast zmiejszonej widoczności abu dać mu 20. Amedeusz: +8dmg zamiast 5 i pokazać ile pojedynczy punk inty daje w dmg 21. Morderca: 1/2 z he zamiast 1/3 22. Truciciel: zostawić 23. karabinier: zabiliście klasę 7dmg to za mało dajcie mu 10-15dmg i usunicie 1/4 he i będzie dobrze 24. Mściciel: nie grywalny do usunięcia 25. Kapral: do uśnięcia 26. Łowca myśli: 1/3 zamienić na 1/2 z scouta 27. Rusek: zamiast skoków dać mu abh i 1/1 dodatkowego dmg z HE 28. Szeregowiec: dać mu dodatkowe 5dmg do Mac10 29. talib: zamiast degla dać mu gloca na ta 1/4 +10 dmg 30. Terminator: usunąć lub zrobić klase premium +10 dmg z Mp5 odporność na wszystkie miny pioruny rakiety HE i odporność na 1/1 każdej broni itp 2skoki staty 0int/50hp/30wytrzymki/20kondy uzbrojenie Mp5 glock he 31. Shoter: jest oks. 32. śmierć: najchętniej bym ją wy*****ł xd ale +5dmg przy klasie bez ricolu moim zdanie było by optymalne i 1/2 z noża 33. Fliper; jest oks 34. Okulista: dać mu 1/10 wyrzucenia broni 35. skrytobójca: 3s niewidki zamiast 5s i 10dmg zamiast 5dmg 36. Zeus: oks 37. Starszy Szeregowiec: dodatkowe 10dmg z Mac10 i 1/2 wybuch po śmierci apteczka natychmiastowa zamiast czasowej 38. Szturmowiec: oks 39. Złodziej: usunięcie. 40. Zolniersz wsparcia 1/8 krytyka dac 1/6 i widoczne miny 41. Frost: 1/6 na zamrożenie zamiast 1/8 42. Strzelec wsparcia zmienić broń z M3 na Agu 43. Tropiciel start z 150dmg 44. Strażnik zamiast naturalizacji dmg zrobić dobicie dmg 100% 1/3 wtedy klasa może będzie grywalna dodał bym jeszcze tego leszcza cichego zabójce Proszę o wypowiedz wszystkich gracz cod400 i administracji z opiekunem: @elo elo 350@Losik@PodajeHazloOkon@syjon.@Vix33nek! @cover jak kogoś zapomniałem wymienić sorry słaba pamięć BRUNO BALAGANI, T3@M i A3ro dodali reakcje 1 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A3ro Napisano 4 Sierpnia 2019 #564615 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2019 (edytowane) Dobrze że ktoś napisał ten temat bo sam chciałem takie coś napisać, a oto co sądze: 1. Jak już to 1/16 bo będzie zbyt często siadało 2. Git propozycjq 3. Tak jak podałeś 4. To samo co wyżej 5. To samo 6. Ja dałbym więcej kondy 7. Zostawić albo dodać mu te 10 dmg do dgla bo będzie za silny 8. Dobra propozycja 9. Wywalić 10. Git klasa 11. Dodać apteczkę i większy dmg z pompy 12. Zostawić jak jest 13. Wywalić 14. Git opcja 15. Git klasa 16. Zostawić 17. Zostawić tak jak jest 18. To samo co wyżej 19. Zabrać niewidkê dać bh 20. Git opcja 21. Zostawić 1/3 22. Git klasa 23. Dodać mu apteczkę 24. Wywalić 25. To samo wywalić 26. 1/2 git by była 27. Dodać mu to 1/1 28. Gi klasa 29. Nic nie zmieniać 30. Wywalić 31. Ok klasa 32. To samo 33. Dobra klasa 34. Dodać mu to 35. Skryto dobra klasa nic nie zmieniać 36. Dobra klasa 37. Dobra klasa 38. Git klasa 39. Wywalić 40. Git propozycja 41. Dać 1/7 42. Dać mu większą niewidkę 43. Dać te 150 44. Nic nie zmieniać Dodać mi CICHEGO ZABÓJCĘ @DzikuXD talib jest dobry a z takim glokiem będzie zbyt silny Edit. Grałem dzisiaj z @T3@M marszałkiem i razem doszliśmy do wniosku że można by dodać tej klasie 2 razy więcej amunicji do xma bo te 32 pociski nie wystarczają i trochę ciężko i można by dodać trochę więcej kondycji na start. @aquax co ty na to? @aquax mam pytanie czy mógłbyś naprawić aspiranta? Chodzi oto że aspirant nie dostaje rakiet w pierwszej rundzie i czasami nie dostaje rakiet jak się je zużyje na koniec rundy to jej nie dostaje w nowej Pozdrawiam A3ro Edytowane 6 Sierpnia 2019 przez A3ro T3@M dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator aquax Napisano 4 Sierpnia 2019 #564617 Administrator Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2019 Niektóre z tych propozycji są nie na miejscu. Np taki talib od 2010 r miał zawsze deagle więc nie damy my na pewno glocka. Widzę że jest trochę klas do usunięcia. Dobry pomysł bo za dużo jest tutaj tego. Czekamy na wypowiedź większej ilości graczy. A3ro dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzikuXD Napisano 4 Sierpnia 2019 Autor #564618 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2019 2 minuty temu, aquax napisał: Niektóre z tych propozycji są nie na miejscu. Np taki talib od 2010 r miał zawsze deagle więc nie damy my na pewno glocka. Widzę że jest trochę klas do usunięcia. Dobry pomysł bo za dużo jest tutaj tego. Czekamy na wypowiedź większej ilości graczy. czasami trzeb zaryzykować pewnie dajesz sobie z tego racje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PodajeHazloOkon Napisano 4 Sierpnia 2019 #564619 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2019 (edytowane) 1.Według mnie nie powinno być broni 1/x innych niż snajperki, 1/15 jakby nie patrzeć to dużo biorąc pod uwagę, że niektóre Premium nie mają takich "umiejętności" 2.Może być 3.Poza T3@M OP nie widzę, żeby ktokolwiek nim grał, jak dla mnie do usunięcia od następnego resetu 4.Jest okej 5.Zabrałbym jedno bądź drugie i dodał mu nawet 8 dmg z M4 6. Obojętne 7.Co do Snajpera to ostatnio widziałem na 80 poziomie bije ponad 300 więc jak dla mnie jest optymalnie stworzone dmg 8.Może być 9.Obojętnie 10.Namiestnik jest okej 11.Można dać to auto przeładowanie ale poza tym zostawić resztę 12. Co do konspiranta już miał bodajże zmniejszany czas trzymania pułapek, jedyna zmiana jaką bym do niej wprowadził to zabrać dmg z pompy albo zmienić kosę na 1/2 13.Do usunięcia 14. Kapitan jest jak dla mnie okej 15. Elektryk no cóż poradzić najchętniej wszystkie klasy z piorunami bym wrzucił do wora i wywalił, ale zostawić jak jest 16. Jak wyżej 17. Zostawiłbym jak jest Edit: Poprawiłbym to, że 5% siada na graczy którzy mają włączony beton, normalnie wchodzi i zabija takowego gracza. Nie przy trafieniu w głowę lecz w ciało 18. Zostawić jak jest 19. Dobre rozwiązanie 20. Można tak zrobić 21. Granat zostawiłbym 1/3 tak jak jest 22. Zostawić jak jest 23. +15 dmg usunięcie 1/x z granata i będzie okej 24. Usunąć 25. Usunąć 26. 1/2 ale coś kosztem czegoś, sprawić, żeby był trochę bardziej widzialny 27.Ruska zostawić jak jest 28.Można zrobić tak 29.Talibowi bym dał 1/5 lub zmienił na +30 dmg z Deagla 30.Według mnie zamiast terminatora można dodać jakąś ciekawszą klasę 31.Shoterowi wróciłbym starą apteczkę i byłoby idealnie 32.Zostawić kosę i dać +5dmg z obu broni 33.Jest dobrze 34.Okuliste zostawiłbym tak jak jest 35.Zgadzam się 36.Zgadzam się 37. Dodać dmg reszta tak jak była 38.Jest okej 39.Do usunięcia 40.1/7 na krytyka z resztą się zgodzę 41.1/7 na zamrożenie 42.Co do strzelca wsparcia dajmy mu Kriega 43.Można tak zrobić 44.Według mnie strażnik jest nawet dobrą klasą aktualnie dodałbym do tego Auga z +5 dmg i byłoby dobrze Można dodać tego Cichcego ale też trzeba przemyśleći rozpatrzyć inne proponowane klasy. Pozdrawiam Edytowane 4 Sierpnia 2019 przez PodajeHazloOkon A3ro dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elo elo 350 Napisano 4 Sierpnia 2019 #564620 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2019 Oho już widzę ten post w zakładce "do kosza" + to tak, - to nie chyba logiczne +/- pół na pół 1. 1/12 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 Chyba Cię coś piecze XD dać mu 100% xDD a nie 200 XD 8 + 9 - 10 + 11 wielki - 12 - 13 + 14 Dałbym mu 1/2 z he zamiast tej niewidki 15 + 16 + 17 2 skoki mu dać, 3 to przesada 18 usunąć z serwera 19 + 20 +6 dmg wystarczy 21 - 22 +/- nie gra tym nikt oprócz wodeckiego 23 WIELKIE XDDDDD - 24 + 25 + 26 ja bym mu 1/4 dał xD - 27 - 28 - 29 - 30 Bardziej za premką którą opisałeś +/- 31 + 32 + 33 + 34 + 35 + 36 ja bym mu dał wszystkie granaty + 37 - 38 + 39 + 40 + 41 - 42 + 43 - 44 - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roy Keane Napisano 4 Sierpnia 2019 #564623 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2019 1. 1/12 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 Tutaj nic nie dodawać zbyt silny by był 8 + 9 - 10 + 11 do usunięcia bo i tak nikt tym nie gra 12 + 13 + 14 raczej 1/2 z he bo z niewidka przy dobrym skilu nie do zabicia 15 + 16 + 17 2 skoki wystarczą 18 trochę irytuje tą niewidką ale coś musi mieć więc zostawić 19 + 20 +6 dmg wystarczy nie przesadzajmy z +8 21 - 22 +/- nie gra tym nikt oprócz wodeckiego i dodać do regulaminu trutki 23 - 24 + 25 + 26 dać 1/4 27 - 28 - 29 - 30 premka czemu nie 31 + 32 +++ za wywaleniem 33 + 34 + 35 + 36 + 37 - 38 + 39 + 40 + 41 - 42 + 43 - 44 - dodać Cichego mordercę T3@M i A3ro dodali reakcje 1 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
syjon. Napisano 4 Sierpnia 2019 #564635 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2019 (edytowane) 1 Zostawiłbym tak jak jest (ale lepiej jakby nie było żadnej postaci z 1/5 1/10 itp) 2 ok 3 ok 4 ok 5 zostawiłbym tak jak jest 6 można jeszcze dodać mu zmniejszoną widoczność np tak jak ma łowca myśli i 2 skoki żeby miał 7 ok 8 z dodatkowym dmg od inty 9 ok 10 ok 11 dodać mu 2 skoki i postać była by fajna 12 Zostawiłbym tak jak jest 13 Zostawiłbym tak jak jest 14 mój ulubieniec ma 2 skoki , awp 1/1 i 1/3 he usunąłbym ten granat i dodał albo na kucnięciu zmniejszoną widoczność lub możliwość stawiania jakieś osłony lub termowizje miki (3!!!!!) lub notatki kapitana 15 zmniejszyć dmg z piorunka 16 usunać lub dodać jeszcze jednego ducha i większą szanse na trafienie krytyczne 17 zostawiłbym tak jak jest 18 tu bym coś zmienił ale nwm na co 19 zostawiłbym tak jak jest 20 ok 21 ok 22 ok 23 ja bym usunął 24 ok 25 ok 26 tak to trzeba zmienić bo na to 1/3 to za słabe jest 27 zostawiłbym tak jak jest 28 usunąłbym 29 zostawiłbym tak jak jest 30 usunąłbym 31 dać mu leczenie od razu nie czasowe 32 dmg mniejszy 33 ok 34 ok 35 3 s zamiast 5s ale dmg taki sam 36 mniejszy dmg z piorunka 37 ok 38 ok 39 ok 40 ok 41 ok 42 zostawiłbym tak jak jest 43 ok 44 no nwm czy to by było dobre lepiej chyba zostawić Edytowane 5 Sierpnia 2019 przez syjon. A3ro i T3@M dodali reakcje 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nie!?! Napisano 5 Sierpnia 2019 #564693 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2019 (edytowane) Tylko jedno partyzant za******a klasa zostaje jeszcze bym jej cos dodał Edytowane 5 Sierpnia 2019 przez Nie!?! A3ro dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BRUNO BALAGANI Napisano 5 Sierpnia 2019 #564696 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2019 Ogólnie pomysł świetny żeby usunąć lub coś zmienić ale jeżeli chodzi o klasy to tak - Czołgista - zmniejszyć 5 % na zabójstwo do 2 bo przy dodatkowym dmg i nieskończoną amunicją robi i tak robotę. Zeus, Elektryk - zmniejszyć odległość pioruna, chociaż wątpie że to zostanie zmienione jak kiedyś był temat ;_; Konspirant - 1/2 na scout, dlaczego by nie? Cięższa gra tym ciekawsza niż wszystko wyłożone na tacy plus i tak przesadzone 1 na 1 Saper - Zmieniłbym broń z zoomem na AUG, usunąłbym granaty typu smoke i flash i zostawił samo HE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
T3@M Napisano 5 Sierpnia 2019 #564726 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2019 Tak jak mówił @A3ro przydałby się sie marszałkowi podwojona amunicja ale również można by było też podwoić magazynek bo 7 ammo w 1 magazynku to mało. Ps. Ja również chciałbym aby został dodany cichy zabójca A3ro dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator aquax Napisano 6 Sierpnia 2019 #564782 Administrator Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2019 Liczę że pod tematem wypowie się jeszcze chociaż 5 osób. Głównie o tym, które klasy są do usunięcia. A3ro dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A3ro Napisano 6 Sierpnia 2019 #564831 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2019 Zapraszam do wypowiedzi @FunnyPuma, @cover, @Losik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
syjon. Napisano 6 Sierpnia 2019 #564845 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2019 @Nodi @ikz' @Kempes # @SadoS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wnm Napisano 7 Sierpnia 2019 #564914 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2019 Czołgista i nieskończona amunicja oraz 5% to przesada - Jak mają osoby po 300 hp a przychodzą nowi na serwer to jaka mają frajdę z gry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vix33nek! Napisano 9 Sierpnia 2019 #565240 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2019 1. Niech zostanie jak jest - 1/17 wystarczająco dużo. 2. Może być taka zmiana. 3. Można to usunąć 4. - 5. Myślę że szanse na odbicie wystarczy do 15% podnieść 6. Dobra propozycja. 7. Awp nie ma potrzeby zmieniać, 1/2 można zmienić na +10dmg dgl 8. Można dodać HE, większej różnicy ogólnie to nie zrobi. 9. Można usunąć, chociaż widziałem że ktoś po resecie ma zamiar tym grać. 10. Dobra klasa. 11. Można tak zmienić. 12. Zostawić to bez zmiany. 13. Do usunięcia. 14. Dobra jest teraz. Nic nie zmieniać. 15. Bez zmian. 16. Niby można usunąć. 17. Nie wiem co Ty chcesz od tej klasy.. Jest tutaj długo długo bez zmian i tak niech zostanie. 18. Niech zostanie, chociaż ta niewidka drażni. 19. Jest okej. Ale trzeba naprawić rakietę - czasem na początku rundy jej nie ma. 20. Moim zdaniem jest okej. 21. Bez zmian. 22. Zostawić bez zmian. 23. Dałbym dmg +10 i HE 1/4 zostawił. 24. Niegrywalna? @Wojtyś jak wrócisz wbijaj i pokaż jak się tym gra 25. Można usunąć. 26. Dobra zmiana. 27. Zmiana raczej niepotrzebna. 28. + 29. NIE NIE NIE. 30. Do usunięcia. 31. Dobra klasa. 32. Dobra klasa. 33. Bez zmian. 34. Można tak zmienić. 35. Nic bym nie zmieniał. 36,37,38 - bez zmian. 39. Można usunąć. 40,41,42,43 -Można tak zmienić. 44. Nic bym nie zmieniał. Można dodać cichego zabójce - Aero męczy od dawna.. A3ro, Wojtyś i T3@M dodali reakcje 3 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A3ro Napisano 16 Sierpnia 2019 #566151 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2019 @aquax co z tematem bo już trochę temat otwarty? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator aquax Napisano 23 Sierpnia 2019 #567149 Administrator Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2019 Czy podjął by się ktoś napisania opisu każdej klasy i perków co mamy na serwerze? Bardzo by mi to ułatwiło balansowanie tego wszystkiego a mój czas niestety jest ograniczony na to wszystko, dlatego proszę was o pomoc. Jako nagrodę dorzucam dowolną klasę premium na 30 dni Wzór na klasę: - nazwa klasy (nazwa musi być identyczna jak na serwerze z zachowaniem małych i wielkich liter) - statystyki - umiejętności Wzór na perk: - nazwa perki - umiejętność A3ro dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elo elo 350 Napisano 23 Sierpnia 2019 #567162 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2019 @aquax ja mogę, bo i tak serwer tętni takim życiem jak ja także ten napiszę edytując ten post aquax i A3ro dodali reakcje 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzikuXD Napisano 23 Sierpnia 2019 Autor #567212 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2019 (edytowane) 5 godzin temu, aquax napisał: Czy podjął by się ktoś napisania opisu każdej klasy i perków co mamy na serwerze? Bardzo by mi to ułatwiło balansowanie tego wszystkiego a mój czas niestety jest ograniczony na to wszystko, dlatego proszę was o pomoc. Jako nagrodę dorzucam dowolną klasę premium na 30 dni Wzór na klasę: - nazwa klasy (nazwa musi być identyczna jak na serwerze z zachowaniem małych i wielkich liter) - statystyki - umiejętności Wzór na perk: - nazwa perki - umiejętność większość infor masz w moich tematach odnoścnie klas i perków jak chcesz mogę od reki z pamięci polecieć z tym i najlepiej na głosowym jakimś czacie ustalić co i jak @aquax Edytowane 23 Sierpnia 2019 przez DzikuXD A3ro dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vix33nek! Napisano 23 Sierpnia 2019 #567214 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2019 Dziku jak widać to elo już się zgłosił z pomocą więc myślę że post wgl zbędny. Temat zablokuje żeby tu burdelu nie robić... @elo elo 350 jakbyś nie mógł przy zablokowany temacie edytować todaj znać i otworze. elo elo 350 dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi