Administrator aquax Napisano 16 Kwietnia 2020 #594508 Administrator Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2020 1. Silnik COD MOD 400 1. Statystyki: Inteligencja [120 pkt] Zdrowie [200 pkt] Wytrzymalość[200 pkt] Kondycja [150 pkt] Obrażenia[100 pkt] Zwinność[100 pkt] 2. Dodatkowy exp za: first blood, killstreaka(ultimate sounds), podłożenie bomby, rozbrojenie bomby, Head shota 3. Informacja o liderze mapy 4. Nagrody pod koniec mapy w postaci expa 5. Informacje jakie bronie dana klasa posiada przed jej wybraniem w /klasa i /klasy 6. Szczegółowe opisy klas pod komendą /opis 7. Tłumaczenie na język angielski pod komendą /lang 8 Waluta serwera MONETY 2. Awanse Klas Dam tylko przykład jednej klasie jak bym to widział. Dodawane są tylko detale, które nie psują w żaden sposób balansu klas. Amadeusz[1-100 lvl]: 3 DMG +int z MP5 Zaawansowany Amadeusz[101-250 lvl]: 3 DMG +int z MP5, 10% więcej zdobywanych monet Mistrzowski Amadeusz[251-400 lvl]: 3 DMG +int z MP5 20% więcej zdobywanych monet, Stattrak do każdej broni 3. Perki - podział perków na normalne[60% szans na zdobycie], rzadkie[20% szansa na zdobycie], legendarne[10% szans na zdobycie] - wytrzymałość perków [20% do popsucia itemu za każdy zgon] - magazyn na perki [możliwość włożenia 3 perków do magazynu. Magazyn resetuje się z każdą zmianą mapy] Przykładowe nowe perki: Wyposażenie Elitarnego Wsparcia - Dostajesz LW rakiet samonaprowadzających. Tajemnica Specnaza - Masz 1/LW szans na znalezienie się na respie wroga przy odrodzeniu. Posiadasz ubranie wroga. Nano Kamizelka - Jesteś odporny na specjalne umiejętności klas/perków (miny, dynamity, pioruny, podpalanie, itd. Eksplodujące Naboje - 1/LW szans na wybuch twojego przeciwnika. Betonowe Ciało - Przez X sekund można zabić Cię tylko w głowę. Anty Perk - Niszczy perk innego gracza. Ostatnia Misja - Dostajesz 40 życia, 20 wytrzymałości, 20 kondycji, +5 do obrażeń. Koziołkujący Pocisk - Twoje naboje nabierają rotacji wraz z większą odległością, przez co zadają więcej obrażeń (+LW% / 100 jednostek) Fala - Użyj, aby stworzyć fale która pozbawia przeciwników broni w danym zasięgu. Duch Martwego Kaprala - Użyj, a będziesz mógł przenikać przez ściany przez LW sekund. Dealicioushs - Każde trafienie w głowę przeciwnika daje Ci pełne zdrowie. Pole Lewitacji - Użyj, aby podrzucić przeciwników wokół siebie. Fala Odpychająca - Odpychasz od siebie przeciwników, dostępne co 4 sekundy. Wyposażenie Szturmowca - Masz 1/LW szans na wstrząs ekranu przeciwnika. Skafander Redukcyjny - Twoje obrażenia są redukowane o LW. Naboje Zielarza - 1/LW szans na naćpanie przeciwnika. Naboje Zamrażające - Masz 1/LW szans na zamrożenie przeciwnika podczas ataku. Multi Granat - Twój granat tworzy po wybuchu LW mocnych granatów. Granat Pozytronowy - Twoje granaty wyrzucają przeciwnika w powietrze oraz mają 1/LW szansy na zabranie broni przeciwnikowi. Efekt Zaskoczenia - Użyj, aby pojawić się za plecami przeciwnika. 4. Killstreak - usunięcie UAV i Counter UAV (niestety ale jest to zbyt dobre dla klas, które mają 1/1 z broni snajperskiej) - dodanie nowego KS-a jakim jest nalot trujących rakiet [Toxic Airstrike] Menu Ks-a wyglądało by następująco: Care-Package [4 zabójstwa] - skrzynka z bonusami. Predator Missle [5 zabójstw] - rakieta samonaprowadzająca. Airstrike [6 zabójstw] - Nalot rakietniczy. Toxic Airstrike [7 zabójstw] - Nalot trujący. Sentry-Gun [8 zabójstw] - Działko strażnicze. Emergency Airdrop [9 zabójstw] - 4 skrzynie z bonusami. EMP [15 zabójstw] - Na określony czas znika HUD przeciwnej drużyny., NUKE [25 zabójstw] - Zabija wszystkich na mapie. 5. Death Strike Ta opcja jest głównie dla osób słabszych i poprawia to w pewnym stopniu balans. Osoba mająca bonus podczas zabójstwa dowolnej osoby traci swoje dodatki. Menu DeathStreaka: 3 zgony - +15 do każdej statystyki 4 zgony - +20 do każdej statystyki 5 zgonów - +25 do każdej statystyki 6 zgonów - +30 do każdej statystyki 7 zgonów - +35 do każdej statystyki 6. Misje Na cod modzie 200 wprowadziliśmy nowy system misji i przyjęły się one bardzo dobrze. Jest to w pełni autorski projekt naszego technika i grzech było by z tego nie skorzystać. Im wyższy mamy poziom tym cięższa misja nam się losuje. Jednak coś za coś, wtedy dostajemy lepsze nagrody. Typy Misji: Zadaj %d/%d obrażeń Zabij %d/%d osób Zabij %d/%d osób (HS) Zabij %d/%d osób nożem Zabij %d/%d osób w ciągu mapy Zabij %d/%d osób w ciągu rundy Zabij %d/%d osób (HS) w ciągu mapy Zabij %d/%d osób (HS) w ciągu rundy Podnieś %d/%d skrzyń Zdobądź %d/%d kluczy Zdobądź %d/%d zaginionych skrzyń wojennych Zdobądź %d/%d MVP rundy Zdobądź %d/%d Pierwsza Krew Uratuj %d/%d hostów Wygraj %d/%d rund Wygraj %d/%d rund w ciągu mapy Przetrwaj %d/%d rund Rozegraj %d/%d rund Rozegraj %d/%d rund w ciągu mapy Rozegraj %d/%d całych map Przegraj %d/%d minut Użyj %d/%d Care Package Użyj %d/%d Predator Missile Użyj %d/%d Airstrike Użyj %d/%d Sentry Gun Użyj %d/%d Emergency Airdrop Użyj %d/%d nagród z KillStreak Zdobądź %d/%d Multi-Kill Zdobądź %d/%d Ultra-Kill Zdobądź %d/%d Monster-Kill Zdobądź %d/%d Rampage 7. NIEŚMIERTELNIKI Moim zdaniem najlepszy dodatek jaki powstanie do tego cod moda. Będzie on dodawał nam dodatki, które towarzyszyć będą do następnego resetu. Wypadają one z Zaginionej Skrzyni Wojennej [więcej o niej będzie w kolejnym rozdziale] Możemy je stworzyć z Odłamków Wojennych [gdy połączymy 10 odłamków dostajemy losowy nieśmiertelnik] Lista Nieśmiertelników: *Nieśmiertelny Rambo* Od 1 do 20 dodatkowego HP *Zaginione Buty szturmowca* Od 1 do 20 dodatkowej kondycji *Zaginiona Kamizelka* Od 1 do 20 dodatkowej wytrzymałości *Legendarna inteligencja* - Od 1 do 20 dodatkowej inteligencji *Talent Kapitana* - od 1 do 10 do każdej statystyki *Tajemnica Skazanego* - Od 1 do 10 dodatkowego % expa *Radioaktywne rakiety* - od 1 do 15 dodatkowego dmg z rakiet *Radioaktywne miny* - od 1 do 15 dodatkowego dmg z min *Burza Sahary* - od 1 do 15 dodatkowego dmg z piorunów *Pierścień króla złodziei* - od 1 do 15 % dodatkowego dropu waluty serwera *Przeklęte buty* - od 1 do 20 % zmniejszonej grawitacji *Stalowa peleryna* - od 10-30 % zmniejszonej widoczności *Legendarne łuski AK* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z AK47 *Legendarne łuski M4* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z M4A1 *Legendarne łuski MP5* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z MP5 *Legendarne łuski FAMASA* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z FAMASA *Legendarne łuski DEAGLE* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z DEAGLE *Legendarne łuski AUG* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z AUG *Legendarne łuski M3* - od 1 do 10 dodatkowego dmg z M3 *Legendarne łuski GALILA* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z GALILA *Legendarne łuski USP* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z USP *Legendarne łuski GLOCK* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z GLOCK *Legendarne łuski m249* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z KROWY *Legendarne łuski MAC 10* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z MAC 10 *Legendarne łuski TMP* - od 1 do 5 dodatkowego dmg z TMP *Zaginiona moc medyka* - od 1 do 10 regeneracji hp co 4 sekundy *Zakopany skarb wojenny* - od 1000 do 200000 expa jednorazowo *Unikatowa morfina* - od 1/4 do 1/15 szans na odrodzenie *Zużyty strój szpiega* - ubranie wroga *Buty psychopaty* - auto bh *Medal Kapitana* - podwójny frag za HS (nie wlicza się do killstreaka) *Rękawice wojny* - dodatkowy granat *Tajemnica Serwera* - darmowa klasa premium (gdy to ktoś trafi to zgłasza się do administracji na pw) *Legendarny pancerz saperski* - odporność na miny *Legendarny pancerz rakietniczy* - odporność na rakiety *Legendarny pancerz elektryka* - odporność na pioruny 8. Zaginiona Skrzynia Wojenna Zdobywamy je pod koniec mapy [losuje spośród wszystkich graczy dostępnych na serwerze] Możemy otworzyć z niej skiny do noży, odłamki wojenne oraz niezwykle rzadko nieśmiertelniki By ją otworzyć potrzebujemy klucza, który wypada podczas zabijania wroga 9. Rynek Wystawiamy tutaj swoje odłamki, skiny do noży, nieśmiertelniki za walutę jaką są monety 10. Sklep W sklepie możemy kupić przeróżne dodatki za monety Menu sklepu: - 10 HP - 1500 - 20 HP - 3000 - 30 HP - 4000 - Losowy Perk - 5000 - Odporność na HE - 7000 - Odporność na rakiety - 7000 - Odporność na miny - 7000 - Odporność na pioruny - 7000 - Ruletka - 1000 - Losowy Exp od 10000$ - 80000 - Losowe Dolary od 1000# - 8000 - 1 pominięcie misji - 10000 11. Skiny do Broni Skiny do broni będziemy nabywać za monety Będzie prawdopodobnie po 3 modele do każdej broni 12. Death Match Dostępny od 1:00 do 9:00 Exp, dolary są zmniejszone do zdobycia Misje, Sentry Gun, EMP i ranking są wyłączone. 13. Paczki po śmierci Szansa na to, że wypadnie bonus wynosi 50%. Co można w nich znaleźć: - dodatkowy exp - dodatkowe zdrowie - dodatkowe monety - ujemne zdrowie - perki 14. Klasy Na zielono będę dodawał nowe opcję, które byśmy chcieli zmienić przy danej klasie. Na czerwono będą zaznaczone elementy, które podjętę są edycji. Z miejsca od razu powiem, że klasy z DMG będą znerfione z racji tego, że chciałbym wprowadzić nową statystykę DMG oraz dodatkowe itemy Nieśmiertelniki, które będą dawać dodatkowy DMG. Statystyki klas również chcę obniżyć by wyrównać balans i rozgrywkę. Nowych klas nie dawałem jeszcze bo prosił bym was pod tematem o wskazanie KTÓRE KLASY JESZCZE MOŻNA USUNĄĆ, ponieważ nadal jest ich za dużo. -------------------------------------------------------------------------------------------Straznik (Premium) Inteligencja: 0 Zdrowie: 35 30 Wytrzymałość: 43 30 Kondycja: 7 10 Bronie: AUG, Deagle Opis: 33%[30%] na znautralizowanie otrzymanych DMG, widzi niewidzialnych, +10DMG z AUG [+6DMG z AUG] -------------------------------------------------------------------------------------------Tropiciel Inteligencja: 0 Zdrowie: 30 20 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 40 30 Bronie: Scout, Elite, TMP, Flash Opis: +100 DMG[+80 DMG][+int] ze Scout, 1/10 z Elite -------------------------------------------------------------------------------------------Strzelec Wsparcia Inteligencja: 15 0 Zdrowie: 10 20 Wytrzymałość: 30 Kondycja: 20 Bronie: M3, Deagle Opis: Zwiększony DMG z M3, zmniejszona widocznosc podczas kucania, pełny magazynek za zabójstwo -------------------------------------------------------------------------------------------Frost Inteligencja: 0 Zdrowie: 30 Wytrzymałość: 20 10 Kondycja: 25 20 Bronie: USP, M4A1 Opis: 1/8 szans na zamrożenie wroga, +8 DMG[+4 DMG] z M4A1, dostaje granat zamrażający -------------------------------------------------------------------------------------------Szturmowiec (Premium) Inteligencja: 0 Zdrowie: 40 30 Wytrzymałość: 25 Kondycja: 30 Bronie: M4A1, AK47 Opis: +8 DMG[+5 DMG] z AK47 i M4A1, zmniejszona widoczność na nożu -------------------------------------------------------------------------------------------Zeus (Premium) Inteligencja: 20 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 10 0 Kondycja: 35 30 Bronie: M249, M4A1, Granaty Opis: 2 blyskawice, 1/13 na oslepienie wroga 1/15 na oslepienie wroga, +10DMG[+6 DMG] z M4A1 -------------------------------------------------------------------------------------------Skrytobojca (Premium) Inteligencja: 10 Zdrowie: 35 30 Wytrzymałość: 30 15 Kondycja: 35 30 Bronie: MP5, Granaty Opis: 10% na wyrzucenie broni, zmniejszona widocznosc, 1/4 na stanie sie niewidzialnym dla przeciwnika na 3 sekundy podczas gdy przeciwnik go trafi, +6 DMG +4DMG z MP5 -------------------------------------------------------------------------------------------Okulista Inteligencja: 10 Zdrowie: 15 20 Wytrzymałość: 30 20 Kondycja: 20 Bronie: Galil, he, flash Opis: Widzi miny i niewidzialnych, +5 DMG +3 DMG z Galil, 1/15 na wyrzucenie broni -------------------------------------------------------------------------------------------Fliper Inteligencja: 15 Zdrowie: 15 Wytrzymałość: 25 15 Kondycja: 15 Bronie: TMP, HE Opis: Dodatkowe 5 DMG 3 DMG, 1/9 na krytyczne trafienie, ubranie wroga, 1 apteczka, auto BH, 2 skoki -------------------------------------------------------------------------------------------Smierc (Premium) Inteligencja: 15 Zdrowie: 35 30 Wytrzymałość: 25 15 Kondycja: 30 Bronie: M4A1, SG552 Opis: +10 DMG +6 DMG z SG552, eliminator rozrzutu, 1/1 z kosy, 3 skoki 2 skoki -------------------------------------------------------------------------------------------Shoter (Premium) Inteligencja: 10 Zdrowie: 30 Wytrzymałość: 35 15 Kondycja: 20 Bronie: AK47, Granaty Opis: +15 DMG +8 DMG z AK47, 1/3 z HE, czasowa apteczka -------------------------------------------------------------------------------------------Talib Inteligencja: 10 Zdrowie: 25 Wytrzymałość: 0 20 Kondycja: 25 Bronie: Deagle, Elite Opis: 1/4 na zabojstwo z deagle, +10 DMG +7 DMG z elite, auto BH, zmniejszona widocznosc na nozu -------------------------------------------------------------------------------------------Szeregowiec Inteligencja: 20 0 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 35 Bronie: MAC10 Opis: 1 apteczka 2 apteczki, 1/18 z MAC10 -------------------------------------------------------------------------------------------Rusek Inteligencja: 25 Zdrowie: 35 30 Wytrzymałość: 30 10 Kondycja: 30 Bronie: M4A1, HE Opis: 2 rakiety, +10 DMG +6 DMG z M4A1, 2 skoki, 1/2 na zadanie 100DMG +int z HE -------------------------------------------------------------------------------------------Karabiner Inteligencja: 10 Zdrowie: 30 20 Wytrzymałość: 30 10 Kondycja: 30 Bronie: AK47, Deagle, HE Opis: +7 DMG +4 DMG z AK47, 1/4 z HE -------------------------------------------------------------------------------------------Morderca Inteligencja: 20 Zdrowie: 30 20 Wytrzymałość: 50 30 Kondycja: 50 40 Bronie: M4A1, Granaty Opis: 3 miny, 1/3 z HE, 1/7 na krytyczne uderzenie, auto BH -------------------------------------------------------------------------------------------Amadeusz Inteligencja: 10 Zdrowie: 25 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 10 Bronie: MP5 Opis: 5 DMG 3 DMG +int z MP5 -------------------------------------------------------------------------------------------Aspirant Inteligencja: 30 Zdrowie: 30 Wytrzymałość: 35 Kondycja: 10 Bronie: M4A1 MP5, Deagle, Granaty Opis: 1 rakieta 2 rakiety, zmniejszona widocznosc -------------------------------------------------------------------------------------------Assasin (Premium) Inteligencja: 10 Zdrowie: 40 Wytrzymałość: 20 0 Kondycja: 50 Bronie: Elite Opis: 1/1 z kosy, zmniejszona widocznosc na nozu, zmniejszona grawitacja -------------------------------------------------------------------------------------------Czolgista Inteligencja: 10 Zdrowie: 45 30 Wytrzymałość: 20 10 Kondycja: 40 Bronie: XM1014, Deagle, Granaty Opis: nieskonczonosc ammo, 25HP za zabojstwo 15HP za zabojstwo, 3 skoki, 5% na zabojstwo 4% na zabojstwo -------------------------------------------------------------------------------------------Elektryk Inteligencja: 20 Zdrowie: 40 30 Wytrzymałość: 20 5 Kondycja: 40 30 Bronie: M4A1, M249, HE Opis: 1 blyskawica, 1/15 szansy na HS, 5% szansa na wyrzucenie broni przeciwnikowi -------------------------------------------------------------------------------------------Kapitan (Premium) Inteligencja: 10 Zdrowie: 45 30 Wytrzymałość: 40 Kondycja: 30 20 Bronie: AWP, M4A1, HE Opis: 1/1 z AWP, 1/3 z HE, 2 skoki -------------------------------------------------------------------------------------------Konspirant (Premium) Inteligencja: 10 Zdrowie: 30 Wytrzymałość: 50 35 Kondycja: 20 Bronie: Scout, M3 Opis: 1/1 ze scouta, 1/1 z kosy, zwiekszony DMG z M3, 3 pulapki 2 pulapki -------------------------------------------------------------------------------------------Namiestnik Inteligencja: 20 Zdrowie: 10 20 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 10 Bronie: M4A1 Opis: +10 DMG +5 DMG z M4A1, 2 skoki -------------------------------------------------------------------------------------------Saper Inteligencja: 25 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 40 Kondycja: 20 Bronie: P90, SG552, Smoke, Flash Opis: 3 miny, +9 DMG +5 DMG z P90 -------------------------------------------------------------------------------------------Snajper Inteligencja: 10 15 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 20 30 Kondycja: 25 Bronie: AWP, Deagle Opis: 150 DMG z AWP +int, 1/2 z noza -------------------------------------------------------------------------------------------Speedhacker Inteligencja: 10 Zdrowie: 10 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 100 Bronie: Knife Opis: 1/1 z kosy, ciche kroki, podwójny skok -------------------------------------------------------------------------------------------Zwiadowca Inteligencja: 40 20 Zdrowie: 15 25 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 50 Bronie: MP5, Smoke, Flash Opis: +7 DMG +4 DMG z MP5, ciche kroki, zmniejszona widocznosc ------------------------------------------------------------------------------------------- Marszalek Inteligencja: 15 Zdrowie: 25 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 10 Bronie: XM1014, Famas Opis: 20% na trafienie krytyczne, +20 hp za killa, full magazynek za zabójstwo DO USUNIĘCIA: Cichy Zabojca Inteligencja: 0 Zdrowie: 10 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 25 Bronie: M4A1 Opis: ciche kroki, podwojny dmg od tylu, 1/4 szans na odrodzenie ------------------------------------------------------------------------------------------- Truciciel Inteligencja: 10 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 15 Bronie: AUG, Deagle, Flash Opis: 3 Trutki, 2 skoki ------------------------------------------------------------------------------------------- Strzelec Wyborowy Inteligencja: 15 Zdrowie: 40 Wytrzymałość: 35 Kondycja: 15 Bronie: M4A1, AK47, Granaty Opis: 10% na odbicie pocisku, 10% na oslepienie wroga ------------------------------------------------------------------------------------------- Telegrafista Inteligencja: 5 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 45 Bronie: P90, MP5, Deagle Opis: Wbudowany Radar, 1/12 na krytyczne trafienie, zmniejszona widocznosc na nozu ------------------------------------------------------------------------------------------- Duch Kapitana Inteligencja: 30 Zdrowie: 10 Wytrzymałość: 0 Kondycja: 30 Bronie: Galil, Deagle, HE Opis: 1 duch, 1/7 na krytyczne DMG, wiekszy DMG +int z HE ------------------------------------------------------------------------------------------- Msciciel Inteligencja: 20 Zdrowie: 10 Wytrzymałość: 30 Kondycja: 30 Bronie: AK47 Opis: 1 apteczka, 1/7 z AK47 na krytyczne uderzenie ------------------------------------------------------------------------------------------- Zolnierz Wsparcia Inteligencja: 0 Zdrowie: 50 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 10 Bronie: MP5 Opis: 1/8 ma krytyczne uderzenie z MP5, auto BH ------------------------------------------------------------------------------------------- Zlodziej Inteligencja: 0 Zdrowie: 35 Wytrzymałość: 20 Kondycja: 35 Bronie: Galil, granaty Opis: Zmniejszona widocznosc, 1/4 na zabranie perku przy zabojstwie ------------------------------------------------------------------------------------------- Lowca Mysli Inteligencja: 25 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 15 Kondycja: 30 Bronie: Scout, MP5 Opis: 1/3 ze scouta, zmniejszona grawitacja, zmniejszona widocznosc ------------------------------------------------------------------------------------------- Starszy Szeregowiec (Premium) Inteligencja: 20 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 10 Kondycja: 35 Bronie: MAC10, Granaty Opis: 1 Apteczka, 3 skoki, 1/13 z MAC10, 1/3 na wybuch po smierci, Jest to temat poglądowy i wiele rzeczy w nim może się zmieniać. By to wszystko skończyć potrzeba jeszcze około miesiąca ciężkich prac. Jednak tak jak wam obiecałem chcę wam przedstawić mniej więcej naszą koncepcję prac na czym chcemy się skupić. Mile widziane komentarze pod tematem. Zanim ktoś zacznie mówić że to nie wypali, to dopóki czegoś nie wprowadzimy i nie damy temu szansy, nie ma możliwości się przekonania. Sporo rzeczy zaczerpnięte jest z Cod Moda 200 tylko zobaczcie sobie że stał on się najlepszym cod modem w Polsce patrząc po rankingu. Co to oznacza? Że warto by było iść w tym kierunku. Born, Missia, Bene i 6 innych dodali reakcje 5 1 1 1 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JugoL^^ Napisano 16 Kwietnia 2020 #594521 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2020 (edytowane) Jak dla mnie wszystko ok tylko ja bym dodał takie coś jak /klan i jakby to się wpisało to by były takie opcje jak: 1. Stwórz klan (1000 moent i 150 lvl) 2.Sprawdź klany i można by było zrobić przy tych klanach takie coś jak wojny klanów i by się wybierało z kim i o co by była ta wojna czy o expa czy o monety do graczy lub do klanu to już do uzgodnienia ( czas takiej jednej wojny można dać 10 minut) PS: Jakby stworzyło się klan to by można było dać takie punkty 1.Członkowie 2.Wywal/dodaj członka. 3.Wojna z klanem 4.Wybierz zastępcę klanu(Zastępca może dodawać/wyrzucać ludzi i robić wojny) 5.Kup dodatkowe miejsce (5k monet) Dodał bym jescze taki perk jak [VIP] Krew Bestii (legendane) 1/1 z he +50 hp Dostaje sie MP5 i za kazde zabojstwo 10 hp a za hs 15. Magnat(rzadkie) +5 monet za każde zabójstwo @aquax no chyba, że tak ale mogę pomóc przy nim w sensie co i za ile co można dodać itd. @aquax nie można zrobić takiego czegoś jak otworzyć temat tydzien, dwa przed resetem o propozycje nowych klas premium i by się rozdzieliło na Premium i MegaPremium? Edytowane 16 Kwietnia 2020 przez JugoL^^ Bene dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elo elo 350 Napisano 16 Kwietnia 2020 Premium #594523 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2020 Zacznijmy od pozytywów: TYPY MISJI, 2. Dodatkowy exp za: first blood, killstreaka(ultimate sounds), podłożenie bomby, rozbrojenie bomby, Head shota. Reszta jest, 12. Death Match. Dobra to teraz negatywy: 8 Waluta serwera MONETY - Serio? Po co robić na każdym serwerze system monet? XD Niech będzie RÓŻNICA jak to kiedyś każdy z was mówił przy próbie dodania STALKERA Zeus (Premium) Inteligencja: 20 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 10 0 Kondycja: 35 30 Bronie: M249, Granaty SERIO? M249 xDDDD? Gdzie nerf skrytobójcy? 2. Awanse Klas Dam tylko przykład jednej klasie jak bym to widział. Dodawane są tylko detale, które nie psują w żaden sposób balansu klas. Amadeusz[1-100 lvl]: 3 DMG +int z MP5 Zaawansowany Amadeusz[101-250 lvl]: 3 DMG +int z MP5, 10% więcej zdobywanych monet Mistrzowski Amadeusz[251-400 lvl]: 3 DMG +int z MP5 20% więcej zdobywanych monet, Stattrak do każdej broni Przenieśmy wszystko z 200 na 400 3. Perki - podział perków na normalne[60% szans na zdobycie], rzadkie[20% szansa na zdobycie], legendarne[10% szans na zdobycie] - wytrzymałość perków [20% do popsucia itemu za każdy zgon] - magazyn na perki [możliwość włożenia 3 perków do magazynu. Magazyn resetuje się z każdą zmianą mapy] To co wyżej Nieśmiertelniki na N I E Perki: Dealicioushs - Każde trafienie w głowę przeciwnika daje Ci pełne zdrowie. @aquax Szanujmy się, trafiasz komuś randomowego heda i masz full hp? XD A co jeśli ktoś grę ogarnia to ma co chwile full hp :)) Anty Perk - Niszczy perk innego gracza. 50/50 Ksy: Usunięcie UAV C-UAV to wielkie XD - na 200 jest tak samo, a oba można wbić z paczki, co się dzieje? Tracimy całą paczkę bo nie ma ani uav i c-uav Toxic Airstrike [7 zabójstw] Wolę normalnego airstrike NUKE [25 zabójstw] Za duzo killi, 20 już jest Ciężko wbić, na nie Co do klas wyżej jest Elo Aitler, 007., Bene i 1 inny dodali reakcje 3 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roy Keane Napisano 16 Kwietnia 2020 #594524 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2020 pozytywy: TYPY MISJI, 2. Dodatkowy exp za: first blood, killstreaka(ultimate sounds), podłożenie bomby, rozbrojenie bomby, Head shota. Reszta jest, 12. Death Match. negatywy: 8 Waluta serwera MONETY - nieprzydatne Zeus (Premium) Inteligencja: 20 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 10 0 Kondycja: 35 30 Bronie: M249, Granaty a gdzie m4 z krowy ciezko sie strzela na daleki dystans 2. Awanse Klas Dam tylko przykład jednej klasie jak bym to widział. Dodawane są tylko detale, które nie psują w żaden sposób balansu klas. Amadeusz[1-100 lvl]: 3 DMG +int z MP5 Zaawansowany Amadeusz[101-250 lvl]: 3 DMG +int z MP5, 10% więcej zdobywanych monet Mistrzowski Amadeusz[251-400 lvl]: 3 DMG +int z MP5 20% więcej zdobywanych monet, Stattrak do każdej broni nieprzydatne wogule awanse nie przynosza kozysci, jesli cos ulepszamy to powinno podnies jakos nasze statysyki a nie wiecej monet. SSattrak powinien zostac do kazdej broni 3. Perki - podział perków na normalne[60% szans na zdobycie], rzadkie[20% szansa na zdobycie], legendarne[10% szans na zdobycie] - zostawic tak jak jest na 200 sie to wogule nie sprawdza - wytrzymałość perków [20% do popsucia itemu za każdy zgon] - tutaj bym zostawil - magazyn na perki [możliwość włożenia 3 perków do magazynu. Magazyn resetuje się z każdą zmianą mapy] - niepotrzebne Nieśmiertelniki na N I E Perki: Dealicioushs - Każde trafienie w głowę przeciwnika daje Ci pełne zdrowie. - przy odpowiedniej osobie perk zbyt op Anty Perk - Niszczy perk innego gracza. 50/50 Ksy: Usunięcie UAV C-UAV - na 200 jest tak samo, a oba można wbić z paczki, co się dzieje? Tracimy całą paczkę bo nie ma ani uav i c-uav Toxic Airstrike [7 zabójstw] Wolę normalnego airstrike NUKE [25 zabójstw] Za duzo killi, 20 już jest Ciężko wbić, na nie Co do klas jestem za wprowadzeniem usuniecia starych klas lacznie z premkami a wprowadzeniem calkiem nowych klas co przyciagnelo by wiecej osob na serwer 007., Bene i SzybkoExpie dodali reakcje 1 1 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A3ro Napisano 16 Kwietnia 2020 #594525 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2020 To ja też się wypowiem. 1. Według mnie statystyki jak zwinność i obrażenia nie są potrzebne, fajnie że więcej expa będzie 2. Awanse klas nie przemawiają do mnie, na serwerach których grałem nie wypadało to najlepiej i klasy były za silne. 3.Podział perków na tak ale nie z aż takim szybkim psuciem, 10% za zniszczenie każdą rundę zginiętą, niektóre perki można dodać z tych podanych. Resztę dopiszę później Bene dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Administrator aquax Napisano 16 Kwietnia 2020 Autor #594526 Administrator Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2020 6 minut temu, elo elo 350 napisał: Zacznijmy od pozytywów: TYPY MISJI, 2. Dodatkowy exp za: first blood, killstreaka(ultimate sounds), podłożenie bomby, rozbrojenie bomby, Head shota. Reszta jest, 12. Death Match. Dobra to teraz negatywy: 8 Waluta serwera MONETY - Serio? Po co robić na każdym serwerze system monet? XD Niech będzie RÓŻNICA jak to kiedyś każdy z was mówił przy próbie dodania STALKERA Zeus (Premium) Inteligencja: 20 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 10 0 Kondycja: 35 30 Bronie: M249, Granaty SERIO? M249 xDDDD? Gdzie nerf skrytobójcy? 2. Awanse Klas Dam tylko przykład jednej klasie jak bym to widział. Dodawane są tylko detale, które nie psują w żaden sposób balansu klas. Amadeusz[1-100 lvl]: 3 DMG +int z MP5 Zaawansowany Amadeusz[101-250 lvl]: 3 DMG +int z MP5, 10% więcej zdobywanych monet Mistrzowski Amadeusz[251-400 lvl]: 3 DMG +int z MP5 20% więcej zdobywanych monet, Stattrak do każdej broni Przenieśmy wszystko z 200 na 400 3. Perki - podział perków na normalne[60% szans na zdobycie], rzadkie[20% szansa na zdobycie], legendarne[10% szans na zdobycie] - wytrzymałość perków [20% do popsucia itemu za każdy zgon] - magazyn na perki [możliwość włożenia 3 perków do magazynu. Magazyn resetuje się z każdą zmianą mapy] To co wyżej Nieśmiertelniki na N I E Perki: Dealicioushs - Każde trafienie w głowę przeciwnika daje Ci pełne zdrowie. @aquax Szanujmy się, trafiasz komuś randomowego heda i masz full hp? XD A co jeśli ktoś grę ogarnia to ma co chwile full hp :)) Anty Perk - Niszczy perk innego gracza. 50/50 Ksy: Usunięcie UAV C-UAV to wielkie XD - na 200 jest tak samo, a oba można wbić z paczki, co się dzieje? Tracimy całą paczkę bo nie ma ani uav i c-uav Toxic Airstrike [7 zabójstw] Wolę normalnego airstrike NUKE [25 zabójstw] Za duzo killi, 20 już jest Ciężko wbić, na nie Co do klas wyżej jest Elo 8 Waluta serwera MONETY - Serio? Po co robić na każdym serwerze system monet? XD Niech będzie RÓŻNICA jak to kiedyś każdy z was mówił przy próbie dodania STALKERA - na cod modzie 200 nie ma monet a są dolary więc tu jest Twój pierwszy błąd ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zeus (Premium) Inteligencja: 20 Zdrowie: 20 Wytrzymałość: 10 0 Kondycja: 35 30 Bronie: M249, Granaty SERIO? M249 xDDDD? - tak mieliście w opisie na serwerze więc wpisałem takie coś. Prosiłem się pół roku by ktoś dał opis klas ale nie było chętnych. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2. Awanse Klas Aż tak CIę to boli że chcę dać awans by gracz miał kolejną rzecz do zdobycia która nie wpływa praktycznie w żaden sposób praktycznie? ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 3. Perki - podział perków na normalne[60% szans na zdobycie], rzadkie[20% szansa na zdobycie], legendarne[10% szans na zdobycie] - wytrzymałość perków [20% do popsucia itemu za każdy zgon] - magazyn na perki [możliwość włożenia 3 perków do magazynu. Magazyn resetuje się z każdą zmianą mapy] To co wyżej - więc naucz się czytać poradnika z cod moda 200. Nigdzie nie ma tam wzmianki o magazynie na perki ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nieśmiertelniki na N I E - świetna odpowiedź. Tak bardzo podkreślająca dlaczego ma tego nie być ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Perki: Dealicioushs - Każde trafienie w głowę przeciwnika daje Ci pełne zdrowie. @aquax Szanujmy się, trafiasz komuś randomowego heda i masz full hp? XD A co jeśli ktoś grę ogarnia to ma co chwile full hp :)) - Perk będzie do zdobycia jako legendarny i 20% na popsucie perku wcale on nie jest aż taki OP na dłuższą metę ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ksy: Usunięcie UAV C-UAV to wielkie XD - na 200 jest tak samo, a oba można wbić z paczki, co się dzieje? Tracimy całą paczkę bo nie ma ani uav i c-uav - ojj nie dopatrzenie. Jak byś trochę pomyślał to byś stwierdził że istnieją pustę trafy w skrzynce i to są właśnie te UAV i CUAV ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Toxic Airstrike [7 zabójstw] Wolę normalnego airstrike - a to nie będzie normalneto airstrike-a do wylosowania? Nie wiedziałem ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- NUKE [25 zabójstw] Za duzo killi, 20 już jest Ciężko wbić, na nie - dla Ciebie najlepiej jak by się wbijało po 2x Nuke na mapkę albo w sumie nadal by było za mało Prośba teraz dla innych oceniających. Jak macie się ośmieszać i cwaniakować jak @elo elo 350 to nie piszcie mi tutaj wcale szkoda czasu bo nic mądrego ten osobnik tu niestety nie powiedział. A dlaczego? Dam jego przybliżoną odpowiedź na propozycje nieśmiertelników. Bo nie. Bezzi, Bene, CukierkowyMario i 4 innych dodali reakcje 3 2 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bezzi Napisano 16 Kwietnia 2020 Premium #594530 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2020 Ja jako gracz 400 jestem za wszystkim jak najbardziej na tak i to nie dlatego że sam aquax napisał temat tylko po prostu widzę co sie dzieje na serwerze jak z Wami gram. Wchodzi sobie ktoś na serwer powiedzmy z 80 levelem tak zbliżony jest po wpisaniu /freelvl i jedyne co widzi to fruwających graczy jak na 45k, którzy go leją klasami premium, więc co gracz robi? Ucieka. Sam ostatnio grałem 100 lvl na klasie premium i po 5 minutach wbiłem NUKE, jakoś nie sprawiło mi to żadnej satysfakcji, bo wiem, że te klasy są za bardzo oporowe. Tam nie ma żadnego balansu klas, najlepiej jak to powiedział Mati wejść na serwer i rozwalać każdego klasami premium, które mają statystyki z du*y wzięte i przy odpowiednim perku są nie do zabicia. Dla Was najlepiej robić staty po 100-0 a innym graczom nie dajacie żadnej szansy, spójrzcie co sie stało z COD 200 jest popyt jest podaż? Widać róźnicę miedzy tymi serwerami, ja sam zaczynałem przygode z siecią od cod 200 i mam wielki sentyment do tej paczki, która była, którą wy macie. Niestety czasem trzeba iść z duchem czasu i być przygotowanym na zmiany. Pewne jest, że stracimy kilku graczy, ale bardziej pewne jest to, że dużo więcej ich pozyskamy. I nie płaczcie w temacie, bo to nic nie da, skupcie sie i im pomóżcie ulepszyć ten serwer. Born, JugoL^^, Bene i 2 innych dodali reakcje 4 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
N0steR Napisano 16 Kwietnia 2020 #594536 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2020 (edytowane) Niby dużo nowości ale pytanie czy to sie przyjmie? Czy nie lepiej zostawić klasyka? Edytowane 16 Kwietnia 2020 przez N0steR Głębsza analiza tematu 007. dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pafkowest Napisano 17 Kwietnia 2020 #594739 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Zdaję sobie sprawę że gram na codzie na waszej serwerowni od niedawna , lecz mam duże doświadczenie co do COD-ów bo przegrałem na nich całe dzieciństwo , również byłem S@ , Cała koncepcja brzmi ciekawie , lecz nasuwa się pytanie czy aby na pewno to wszystko wypali i będzie się podobać graczom ? ryzyko jak dla mnie jest w postaci straty graczy . Wychodzę z założenia że iż więcej jest dodatków tym na serwerze jest więcej "nasrane" i wynikają potem problemy. Według mnie najlepszym serwerem COD MOD jest COD MOD klasyczny tj Zbalansowane Klasy , dodatkowe klasy premium oczywiście z umiarem , perki , sklep standardowo z leczeniem itp , misje, wymiany , naprawy perków , nawet ten KS ujdzie Naprawdę nie trzeba dużo kombinować z jakimiś mega dodatkami żeby codmod był za******y i cieszył się dużą ilością graczy i zainteresowaniem , Jestem pewien że 60 % graczy było by zadowolonych z takiego klasycznego coda gdzie liczy się dobry item i ostra "napierdalanka" bez zbędnych dodatków wyżej wymienionych w poście. To tyle ode mnie tak po prostu chciałem się wypowiedzieć , możecie mnie hejtować ale ja mam takie zdanie ;d Pozdrowionka i do zoba na codzie 007. dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JugoL^^ Napisano 17 Kwietnia 2020 #594759 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 1 godzinę temu, pafkowest napisał: Zdaję sobie sprawę że gram na codzie na waszej serwerowni od niedawna , lecz mam duże doświadczenie co do COD-ów bo przegrałem na nich całe dzieciństwo , również byłem S@ , Cała koncepcja brzmi ciekawie , lecz nasuwa się pytanie czy aby na pewno to wszystko wypali i będzie się podobać graczom ? ryzyko jak dla mnie jest w postaci straty graczy . Wychodzę z założenia że iż więcej jest dodatków tym na serwerze jest więcej "nasrane" i wynikają potem problemy. Według mnie najlepszym serwerem COD MOD jest COD MOD klasyczny tj Zbalansowane Klasy , dodatkowe klasy premium oczywiście z umiarem , perki , sklep standardowo z leczeniem itp , misje, wymiany , naprawy perków , nawet ten KS ujdzie Naprawdę nie trzeba dużo kombinować z jakimiś mega dodatkami żeby codmod był za******y i cieszył się dużą ilością graczy i zainteresowaniem , Jestem pewien że 60 % graczy było by zadowolonych z takiego klasycznego coda gdzie liczy się dobry item i ostra "napierdalanka" bez zbędnych dodatków wyżej wymienionych w poście. To tyle ode mnie tak po prostu chciałem się wypowiedzieć , możecie mnie hejtować ale ja mam takie zdanie ;d Pozdrowionka i do zoba na codzie @Bezzi wyraźnie napisał "Niestety czasem trzeba iść z duchem czasu i być przygotowanym na zmiany. Pewne jest, że stracimy kilku graczy, ale bardziej pewne jest to, że dużo więcej ich pozyskamy." A tak przy okazji polecam przeczytać regulamin forum bo jest tam wyraźnie napisane, że bluzgi mają być tak jakby zamazane np ku**a itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Opiekun Sieci Born Napisano 17 Kwietnia 2020 Administrator Opiekun CS 1.6 COD 400 #594773 Opiekun Sieci Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2020 Z moich obserwacji wynika, że wszystko, co wam się zaoferuje lub zaproponuje to jest złe, czy też macie jakiś zal do administracji za wszelką niezgodę na daną propozycję - nie wiem w jakim celu. "No zmieńcie to i to[...]" Gołym okiem można zauważyć, że frekwencja na 200 po obecnej zmianie jest o wiele większa niż tutaj, tak samo o balansie nie ma co gadać. Nie zobaczymy jak nie spróbujemy, a darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda. Pozdro i jestem totalnie za wszystkim - mówi wam kolega robiący po 100 fragów na mapę z dobrym perkiem CukierkowyMario, aquax i Kula dodali reakcje 2 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JAKoB Napisano 19 Kwietnia 2020 #595007 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2020 (edytowane) @aquax Generalnie w dużym skrócie chodzi o to żebyś nie kopiował nam CODA 200 na CODA 400 , oba cody zawsze się od siebie różniły i ta różnorodność sprawia, że są na nim gracze którzy o wiele bardziej lubią grać na klasycznym COD MODZIE niż na przekombionowanym ( Przypominam kombinatoryke astroe na codzie 300 , gdzie po wprowadzeniu takich o to zmian gracze z niego ucielki na CODA 400 , co doprowadziło do ogólnego upadku serwera i zmienienia jego trybu :D) Do Dyskusji zapraszam na ts3 czy coś , jako stary wyjadacz z chęcią podyskutuję z mianach ukochanego serwera. No to lecim : Na wstępie , nie rób tutej kopii COD'a 200 , bądź co bądź 400 to 400 nie powinieneś wzorować sygnetów perków oraz klas an podstawie coda 200 , będzie tutaj o wiele więcej pkt do rozdania co za tym idzie bonusy l;as perków oraz sygnetów muszą być większe niż te na 200. Na codzie 200 jest to zbalansowane (oprócz obrońcy) aczkolwiek na 400 średnio by się to sprawdziło. Ale do rzeczy : 0. SILNIK GRY -Osobiście zostałbym przy starych dobrych 4 statystykach do rozwoju, cod 200 jest spoko , ale większość graczy 400 gra tam dlatego że jest to właśnie jeden z tych "klasycznych" cod modów (Przypominam o historii coda 300 , gdzie po wprowadzeniu właśnie tych zmian gracze w tym i ja uciekli na coda 400 , a sam cod 300 przekształcony został na dd2 + skrzynki czy jakoś tak) 1.SKLEP -proponuje zostawić sklep z perkami , dodatkowym hp etc. za hajsiwo z rund , co jak co ale jest to jednak lepsze. 2.PERKI: -Perki (niektóre) powinny być dostosowane mocą do lvl , serwera nie na chama skopiowane z 200. - Z psuciem się perków to niezbyt dobry pomysł, zwłaszcza dla początkujących graczy którzy średniawo ogarniają rozgrywkę. 3.KS -Broń cię panie boże od usuwania UAV i CUAV, co jak co ale jest do bdb narzędzie zdobycia przewagi na mapie , nawet dla graczy z słabszym lvl 4.KLASY: Mściciela Proszę zostawic w spokoju (mój nie tykać) , tylko zmienić mu broń na Famasa i będzie jak najbardziej fajniuchny , ewentualnie skoro to famas (mniej dmg i ammo) dac mu 1/6 na kryta To samo tyczy się Telegrafisty , zostawić go razem z UAV , ewentualnie wywalić mu mp5 i p90 żeby nie był zbyt silny i dać TMP + UMP-45 Truciciel , może po prostu zrobić go jak na 200 , apteczka trująca i smoke trujący Marszałek , wywalić famasa , dodać ful magazynek za zabójstwo i będzie grać Elektryk , 1/15 to moze być na zabójstwo a nie na samego hs'a , 1/10 powinno zdać egzamin, ewentualnie wywalić mu to i wrzucić np. ogranicznik rozrzutu 4.1 KLASY DODATKOWE: LUNATYK Bronie: AUG,USP INT: 20 HP:10 WYTRZ: 15 KOND:20 OPIS KLASY: Co 10s może wykonać "skok" w miejsce wskazane celownikiem (długość zależy od int.) , 1/3 na to że nie będzie musiał przeładowywać TERMINATOR: Bronie: M249 , Glock INT:0 HP:70 WYTRZ:0 KOND: -30 OPIS KLASY: Posiada wbudowany ogranicznik rozrzutu i ma 1/13 na Head shota ARCHANIOŁ (Premium) Bronie: UMP-45 , MP5/TMP INT:40 HP:30 WYTRZ:0 KOND:30 OPIS KLASY: Posiada 2 Apteczki (stawiane te które leczą od int.), 1/12 na natychmiastowe zabójstwo z broni , podwójny skok (Klasa z cod'a 300 , była dość zbalansowana) 4.2 AWANSE KLAS : Generalnie rzecz biorąc ten cod ma 2x większy lvl niż 200 , a więc klasy typu strzelec wsparcia z dmg z m3 , gdzieś tak w okolicach 150 lvl zaczynają być useless , przedstawię mój koncept awansu klas włąśnie na tej klasie STRZELEC WSPARCIA: Bronie : M3 Opis: Posiada 2x Dmg (tylko z M3) , jego widocznosc spada do 50-70 podczas kucania , posiada 1 pułapkę LVL 100: 20% więcej monet za zabójstwo LVL : 200 , 30% więcej monet , dostaje 1/6 na natychmiastowe zabicie z M3 LVL :300 , 30%więcej monet , dostaje jedną dodatkową półapkę LVL400 : Finalnie : 1/5 na zabójstwo z m3 , 2x większy dmg , 2 pułapki Coś w tym stylu gdyż klasy ktre nie posiadają wbudowanego 1/X z czegoś lub nie mają DMG+ INT zaczynają robić się nudne i słabe wraz z postępem gry , dodatkowo np. Aspiranta możemy np: 100 LVL : niewidzialnosć do 80 200: LVL dodatkowa rakieta (tak zeby miał wsm 2 ) 300:LVL dodatkowy skok 400 LVL : niewidzialnosć na 60 Tak żeby awansowanie swojej klasy przynosiło bardziej realne korzyści , gdyż tak jak mówiłem klasy nie posiadające jakiegoś fajnego bonusu są w późniejszych etapach gry takie meh 5.PERKI: Generalnie zerżnięte są z 200 , i ich staty są za małe ,a niektóe zmienione nazwy ale nasz serwer już je posiada Multi granat jest ok Granat pozytronowy jest kind a useless , zazwyczaj jest po prostu wyrzucany perk na skok w powietrzu nie działa na codzie btw , jeden z tych 3 nie pamiętam nazwy . Efekt zaskoczenia też meh , zwłaszcza że ma tylko 1 użycie Dodatkowo , idk dlaczego osby nie grające na codzie 400 , mają tyle negatywnych rzeczy do powiedzenia , jezeli nie macie zamiaru , nie gracie na serwerze na cholere się udzielacie :D? Edytowane 19 Kwietnia 2020 przez JAKoB MajkelO, pafkowest, elo elo 350 i 5 innych dodali reakcje 8 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkelO Napisano 20 Kwietnia 2020 #595050 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2020 Tak jak kolega wyżej. Też jestem za tym żeby nie kopiować 200 masz 3 różne serwery i zostan przy tym a nie rob kopi tylko że z innym lvl. Wiadomo pare zmian jak monety , perki czy klasy ok ale nie wszystko awanse np. tu i tak premki sa oporne a co dopiero jak bd mieć awans no i perki trochę pozmieniać inny przydzial pkt tu by sie przydal na nich. Sygnety tęż bym nie dodwal bo jak już powiedziałem nie ma tutaj takiego balansu klas jak na 200. Ogolnie zostawić stary silnik i dodac kilka klas perkow czy te monety. Nie rób kopi serverow bo to sensu nie ma... JAKoB i elo elo 350 dodali reakcje 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-Damian- Napisano 13 Maja 2020 #597919 Udostępnij Napisano 13 Maja 2020 (edytowane) Wg mnie na obecną chwilę serwer ma problem z bugami i obecnymi klasami, którymi trzeba byłoby się pierw zająć, a później myśleć o innych zmianach. Co do do nowości naprawdę nie potrzeba zbyt wiele oprócz systemu monet i klanów jakby to zostało wprowadzone myślę, że aż hohoho by było i w zupełności wystarczyłoby niż robienie czegoś podobnego jak na cod 200. Monety służyłyby nie tylko do skinów, ale i do handlu perkami i korzystania z /sklep. Oczywiście powinna być obszerna możliwość ich zdobycia poprzez zabójstwo, hosty, bomba, /rynek, przekazywania między graczami, paczki po zabójstwie, ja itd. Klany to świetna sprawa, bo będąc w klanie i wspólnie z innymi osobami można wpłacając monety wbijać level klanu i zdobywać pkt, które się dodawaloby by się w statystykach klanu. Również /sklep bardziej urozmaicić byłyby monety to byłoby na co wydawać, a wszelkie wspomagacze z /sklep chętnie każdy z nich by korzystał. Np. odporność na Fleshe na jedną mapę, ulepszenie perku np. z 1.6 na 1.5, spadochron/odporność na upadek z wysokości itp. Perki można byłoby zrobić podział na normalne i rzadkie, ale myślę, że nie ma potrzeby robienia wytrzymałości perków. /ks toxic airstrike brzmi dosyć ciekawie i myślę, że można byłoby to dodać. Uav i Counter UAV z jednej strony ułatwienie dla snajperów 1/1 tak jak napisał @aquax ale z drugiej strony jak ktoś kampi to dobra rzecz, bo szybko się znajdzie taką osobę znajdzie i nie będzie przedłużać rundy. Można byłoby to zmodyfikować, że osoby grające tymi klasami 1/1 z awp i scout po prostu nie pokazywaloby by im na radarze i tyle. Temat poglądowy, więc @aquax przemyśl jeszcze raz dokładnie, bo nie ma co się rozpędzać ze zmianami i pomyśleć co byłoby najlepsze. Nie wiem kto tak wymyśla... W klasie zwiadowca gdzie jest +7dmg jest w statystykach 40 inteligencji, a w klasie Amadeusz gdzie obrażenia są od inteligencji 5dmg(+int) jest w statystykach 10 inteligencji to jest całkowicie bezsensu, więc proszę o to, aby zrobić zamianę w zwiadowcy dać 10 inteligencji a amadeusz dać 40. Klasie Amadeusz również dać 10 DMG(int) bo oprócz tego nie ma żadnej umiejętności w porównaniu do zwiadowcy gdzie jest zmniejszona niewidzialność i ma ciche kroki... Zmniejszenie do 3 DMG jeszcze bardziej zniszczy tą klasę jak i całkowicie upadnie grywalność. Dodatkowo można dać HE 100dmg(+int) oraz szybkie przeładowanie broni i/lub niekończący się zapas amunicji w magazynku. Edytowane 1 Czerwca 2020 przez -Damian- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JAKoB Napisano 16 Maja 2020 #598289 Udostępnij Napisano 16 Maja 2020 @aquax , ja to ym te zmiany jeszcze przemyślał , gdyż jak widać w GT serwer notuje tendencje spadkową graczy. elo elo 350, Roy Keane i -Damian- dodali reakcje 3 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JugoL^^ Napisano 17 Maja 2020 #598375 Udostępnij Napisano 17 Maja 2020 To co napisał @JAKoB To jest prawda. z 2-3 tygodnie temu jak się weszło na serwer w po miedzy godziną 6 a 7 to było dużo graczy a teraz nie ma ani jednego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Meltor Napisano 19 Maja 2020 #598648 Udostępnij Napisano 19 Maja 2020 (edytowane) Proste i na temat nic nie zmieniac w tym codzie bo jest unikalny, na tym hoscie, wieksza przerobke doprowadzi do zamieszania Edytowane 19 Maja 2020 przez Meltor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JugoL^^ Napisano 19 Maja 2020 #598664 Udostępnij Napisano 19 Maja 2020 (edytowane) @aquax może już pora żeby decyzja zapadła czy to ma wejść czy nie. Moim zdaniem powinno bo jest dużo osób żeby to wprowadzić. @-Damian- Spokojnie daj Jugusiowi 2 tygodnie!!! Edytowane 20 Maja 2020 przez JugoL^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
-Damian- Napisano 19 Maja 2020 #598676 Udostępnij Napisano 19 Maja 2020 Obecnie i tak nikt nie wbije 400 lvl. @cover ma bana perma, ja nie gram klasa tą co na tę chwilę jest najwyższy level, @oo7 też nie gra tą klasą co wbił duży lvl więc powinieneś @aquax już myśleć o resecie, bo ludzie wypytują się kiedy będzie. Kula dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kula Napisano 19 Maja 2020 #598677 Udostępnij Napisano 19 Maja 2020 (edytowane) ogolnie tak jak Jakob napisal jestem zdania ze te zmiany poprostu rozpieprza serwer i tyle w temacie serwer ogarniam caly czas jak nie jestem na serwerze to robie to przez gt patrze czy ktos cos nie odbija badz jestem na steamie i widze te zmiany ktore wymieniles ale co do wprowadzenia monet i malych % w zmianach klas z dodawaniem itd jestem za monety jak najbardziej za******a sprawa za tym jestem jak najbardziej @-Damian- dokladnie tak jak piszesz kazdy pyta kiedy reset a nie jakies zmiany doslownie z ust mi wyjales moja wypowiedz Edytowane 19 Maja 2020 przez Kula CukierkowyMario dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pemeq Napisano 8 Czerwca 2020 Donator Opiekun CS 1.6 COD 400 Redaktor VIP #600895 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2020 Od razu przepraszam za wypowiedź która będzie ciężka dla wielu ale myślę że paru mnie zrozumie. Oczywiście jestem na tak za wszystkimi koncepcjami (ale podobał mi się system zbierania monet(wtedy nieśmiertelników) na 801, ale nie o tym mowa) klany to ja chce od dawna i będę na mnie wyczekiwał tak długo jak będzie trzeba. Zmieniając temat klanów to chodzi o awanse klas które są jak najbardziej spoko fajne są ale też jak ktoś tam wspomniał dać podział na premium i mega premium nw kto to dał ale widziałem że się pojawiła taka propozycja. To nie lepiej wstawić pree klasy np saperem byś musiał wbić 100 lvl aby np mógł "ewoluować " Bądź odblokowywać dostęp do klasy np "elitarny saper" Co by nw np miała + nw he+int czy coś aby tak jakby ludzie wbijając poziom na npremkach mieli szanse na wyższych poziomach rozwalić takiego czołgiste czy coś.. Albo ogólnie stworzyć nowe klasy zależne od poziomu i nieważne jaką klasą wbije się ten poziom. Nw takie moje małe sugestie reszta mi pasuje ciekawym dodatkiem napewno są te niesmiertelniki które totalnie zmienia grę ale zamiast full HP dałbym np +50 bądź coś bo film to za op chyba że masz na to jakiś inny koncept to ja się nie wtrącam. Zawsze coś nowego na serwerze = nowi ludzie którzy wbijając poziom mogli by odblokowywać klasy lepsze np zrobić klasy od poziomu (nw jaka nazwa ale progi lvl takie jak podam poniżej) [100lvl] - Narkoman Bronie: Aug i dgl Staty do ustalenia: 1/5 szansy na otrucie + dmg od trucizny +3dmg z aug 2 skoki [150lvl] - Partyzant (wiem ze ta klasa kiedyś była jako npremka ale małe ulepszenia) Bronie: UMP(chyba tak to się nazywa) i elitki Staty do ustalenia: 1/15 na spowolnienie przeciwnika podczas kucania na nożu zmniejszona njewidka, 1/6 na zrespienie się u wroga+ubranie wroga i auto BH [200lvl] - TAN Bronie: krowa +3dmg Staty do ustalenia : 5 % na strzelenie headshota, 2/3 skoki, zniwelowany dmg w głowę, apteczka [250lvl] - Lampart bronie: mp5 +3dmg staty do ustalenia szybko strzelność, 1/6 na pełny magazynek po zabójstwie, 2 skoki, lekka niewidka na nożu, zestaw granatów i he + int [300lvl] - Crusher bronie: m4 i aug staty do ustalenia podczas kucania zniwelowany rozrzutność broni, ubranie wroga 3 skoki, jedna apteczka, 15% na odbicie pocisku, wbudowany moduł odrzutowy (zależny od inta) [350lvl] - Cień bronie : m4 i ak47 + 5dmg staty do ustalenia 3 skoki, 3 apteczki 1/1 z kosy, 1/8 na ukrycie celownika przeciwnikowi bądź oslepienie, 1/2 z he, lekka niewidka, wbudowany radar (dla osób które myślą że cień jest za mocny cień od blokujecie dopiero na 350 lvl czyli pod sam koniec gry więc tak czy tak ciężko będzie go dobić a i też czas włożony na wbicie 350 poziomu też mozna dać coś mocnego) (oczywiście ktos wbije nw namiestnikiem 100 lvl to ma możliwości zagrania narkomanem ktorego by expil od poziomu 1 (+ free lvl) gdy mowa o freelvl dajcie spowrotem exo do 41 poziomu bo teraz 100 to w dzień idzie wbić jak expa zwiekszyliscie i 61 poziom dostaje się za freelvl (na 801 był 61 za free lvl ale tam to okej 2x taki sam lvl jak na 400 szło wbić) ale nie tu, to jest przesada, lepiej będzie jak zostawicie exp taki jaki jest a freelcl cofniecie spowrotem do 41 poziomu. tak samo myślę że klany wejdą w ruch wkoncu muszę założyć najlepszy Klan haha. dzięki za wysłuchanie trzymajcie sie ❤ siemka ❤ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JugoL^^ Napisano 8 Czerwca 2020 #600896 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2020 @pemeqq No ty se chyba jaja robisz... Pograłeś chwilę na innej serwerowni i już kopiujesz pomysły z Deathrun'a tamtej sieci.... Jak dla mnie @aquax powinien już to zamknąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pemeq Napisano 8 Czerwca 2020 Donator Opiekun CS 1.6 COD 400 Redaktor VIP #601012 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2020 15 godzin temu, JugoL^^ napisał: @pemeqq No ty se chyba jaja robisz... Pograłeś chwilę na innej serwerowni i już kopiujesz pomysły z Deathrun'a tamtej sieci.... daje pomysły które nie tylko na dr sie pojawiły i ty chłopie komentujesz gre tutaj jak grasz tylko na dr bo za słaby jestes na cod mody i taka prawda wracaj lepiej sobie skakać a to że dałem takie propozyje to dawałem już jak była 801 chce ci sie grzebac rzeczy pare lat temu do tyłu to powodzenia JugoL^^ i 007. dodali reakcje 2 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
StiCo Napisano 7 Lipca 2020 #603420 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2020 Wszystko spoko ale kiedy zostanie to dodane? 007. dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Meltor Napisano 7 Lipca 2020 #603421 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2020 a ty myslisz ze to tak chop siup i jest wiesz ile zmienych trza poprawic by kazdy perk nalezycie dzialal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi