Skocz do zawartości
    Bezzi

    Historia Multi-Head.PL

    Stary odje*ałeś kawał do brej roboty , pierwszy raz sie z czym z takim spotykam żeby aż tak sie angażował w rozwój serwera ... Jesteś bóg , wielki szacun !!! 

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    Świetne to wyszło, to był zaszczyt wielki że mogłam pomóc i przy okazji poznać MH od lat 2015 niżej + graczy :) Oczy mi sie już mieszają od tych nicków xD hahaha dziś zapewne będą mi się śnić, z pewnego powodu haha @Bezzi odpoczywamy ?

    @Missia połowy podań nie ma na 400 xDD 

    @.:Aga:. Co to jest xDD + tego że ja mam odpoczynek xD wystarczy że będę o was śnić :x

    Edytowano przez L a l c i a

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    Szacunek za naklad wlożonej pracy :D Podziwiam was za to ze chciało wam sie tyle szukac.BOMBA :D 

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    @Bezzi i @L a l c i a postaraliscie się konkretnie dzięki wam mogłem zobaczyć jakie były początki mh. Parę razy mi się zdarzyło patrzyc na takie forum jak sam próbowałem rozkręcić forum ale co było minęło :D serdeczne podziękowania dla każdego z użytkownika, którzy do tej pory pomagają nam tworzyć sieć i największe podziękowania dla @aquax który zapoczątkował istnienie sieci. 

    Dziękuję wam bardzo, to naprawdę jest dla mnie zaszczyt pomóc wam w tworzeniu tej sieci. 

    Pozdrawiam @Bacior

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    No no no bardzo dobrą robotę wykonałeś. :) Bardzo fajny temacik o sieci z tamtych lat. :) Oby tak dalej. :)

    Zasłużony plus. :)

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    Zaraz będzie rocznica mojego 3 roku na forum, a nie ma mnie na żadnym screenie, ja nie wiem jak to zrobiłam :D Praca super, przejrzałam całą z góry na dół bo mnie szczerze zainteresowała. ;) Ps. Byłam adminka na codzie 400 dosyć długo. ;) Pluuusik! :squee:

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    @Missia Dodane. :cookieteaseplz:

    @ScoobyDoo Przyjrzyj sie dobrze byłeś na liście i jesteś :D

    Oczywiście jeśli kogoś brakuje niech sie zgłasza pod tematem czy na pw, będę aktualizował liste :)

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    Nabijam więcej fragow na runde ponad 15 słaby ten @aquax :P

    Praca bardzo opracowana miło się czytało. 

    Plusik i minusik za aquaxa:D

    Edytowano przez noisy ;v

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    Bardzo fajny temat .Ciekawie się czyta  i patrzy na to jak sieć się zmieniła do obecnego stanu , oby rozwijała sie w dalszym ciągu tak dobrze .
    Pozdrawiam 

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    Piękne czasy to były. 

    +

    Spoko artykuł dużo więcej się dowiedziałem blabla

    Edytowano przez hypeONNNNNNNNNN
    jakaś bzdura

    Bt z.r.a.z.,

    Cos więcej na ten temat? Ten plus to za piękne czasy czy za co? Rozwiń.

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

    ×